Citat:
Ursprungligen postat av
george.sthlm
Ja, nära noll.
Allt går via deras pipeline med mycket begränsad kapacitet
De har lyckats öka kapaciteten betydligt nu.
Att OPEC skulle gå omkull är väldigt osannolikt.
OPEC har haft många dramatiska situationer att hantera.
Men har alltid hämtat sig. Det tror jag kommer
att inträffa igen.
Det finns alldeles för mycket pengar där i OPEC för att dissa
något så viktigt.