Citat:
Ursprungligen postat av
frange
Nej. Mentalsjuka pervon får väl byta om hemma eller inne på toan om de inte vet vart de skall gå. Kukbärare går till herrarnas, fittbärare går till damernas - svårare än så är det inte.
Ja, kissa kan man ju göra i duschen medans toan ockuperas det är ju först när man ska bajja det blir värre. Sedan vet jag inte hur stort problemet egentligen är och man kan ju vrida och vända på saker och ting som man vill. Jag bor exempelvis ofta på hotell och har mer än en gång tyckt det är trist att kvinnor och män ofta inte kan dela bastu.
Nu är väl inte det riktigt samma sak men samtidigt... Vet inte om jag som man uppskattar att bli smygtittad på mest av en annan man eller kvinna, känns som att det kanske vore trevligare med en kvinna. Men som kvinna skulle det nog kännas lite spännande att bli smygtittad på från båda könen. Nu talade vi visserligen om ett tredje kön så jag vet inte, frågan är svår.
Hur känner du inför Buck Angel? Är h*n kvinna eller man?
Citat:
Ursprungligen postat av
prostetnic
TS föreslog just handikappstoan som är tvungen att finnas och antagligen har dusch också.
Smart! Men hur gör då jag som rullstolsburen? Tycker du inte att såna som mig redan ar tillräckligt med svårigheter i samället?