2026-05-11, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Jag tycker det blir lite cringe när Nick Alinia griper en kille för att han slagit mobilen ur handen på honom tre gånger. Måste inte fängelse finnas i straffskalan för att en privatperson ska envarsgripa en annan person?

https://www.youtube.com/watch?v=BCnw8Wl4yAs

Börjar vid 20:33 för er som inte orkar se hela.

Verkar som om folk runtomkring honom tror att han är polis, sedan blir han outad (och knäad) av en kille.

Helt klart oproffsigt och överdrivet agerande från Nicks sida. Men vad gör man inte för klick?

Det är fängelse på straffskalan din dumme fan, eller vad tror du brottsrubriken är?

Hur är det oproffsigt menar du? Hur överdrivet?
Är det okej för dig när aggressiva främlingar förstör dina saker? Hur hade du agerat?

Envarsgripet är bra för snart vet vi alla vad den där muppen heter pga det, samt horungen som knäade nick på hans iranska näsa.
Senast redigerad av Lugntsimma 2026-05-11 kl. 18:12.
Citera
2026-05-11, 18:18
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Det är fängelse på straffskalan din dumme fan, eller vad tror du brottsrubriken är?

Hur är det oproffsigt menar du? Hur överdrivet?
Är det okej för dig när aggressiva främlingar förstör dina saker? Hur hade du agerat?

Envarsgripet är bra för snart vet vi alla vad den där muppen heter pga det, samt horungen som knäade nick på hans iranska näsa.
Lugna ner dig!

Okej. Fängelse kanske finns på straffskalan men det är fortfarande sjukt överdrivet och tyder på dålig självkontroll. Nick ropar på polisen så fort det hettar till. Han skulle aldrig våga hålla på som han gör utan polisens skydd.

Och missförstå mig rätt, jag står faktiskt på "Nicks sida" av politiken, tro det eller ej, men jag behöver inget blattealibi som du och många andra.

Det Nick säger och gör har svenska nationalister sagt i 30-40 år, men så fort en blatte säger något så lyssnar svennebanan. Finns flera såna exempel, inte bara Nick.

Sorgligt, men sant!
Citera
2026-05-11, 18:53
Medlem
Citat:
Lugna ner dig!

Okej. Fängelse kanske finns på straffskalan men det är fortfarande sjukt överdrivet och tyder på dålig självkontroll. Nick ropar på polisen så fort det hettar till. Han skulle aldrig våga hålla på som han gör utan polisens skydd.

Och missförstå mig rätt, jag står faktiskt på "Nicks sida" av politiken, tro det eller ej, men jag behöver inget blattealibi som du och många andra.

Det Nick säger och gör har svenska nationalister sagt i 30-40 år, men så fort en blatte säger något så lyssnar svennebanan. Finns flera såna exempel, inte bara Nick.

Sorgligt, men sant!

Det är nog övervägande halvblod och blattar som går i första ledet för att få folk att vakna.

Christian är också halvsvensk. Chang halvpolack. Arga blatten blatte. Salle jude. Nick skalle.

Varför är det så?

Tycker inte du ska gnälla.
Citera
2026-05-11, 19:12
Medlem
Telepatisks avatar
Så en maskerad idiot slår mobilen ur handen på honom och senare flyr? Och blir nedbrottad? Det måste ju vara 2026 års mest misslyckade vänsterextremist Han låter sig bli hållen på marken av en iransk dvärg?

Och så jävla sjukt fegt av den andra vänsterextremisten att knäa honom medan han är nere!? Vilken jävla fegis asså, han får bli 2026 års fegaste vänsterextremist!
Citera
2026-05-11, 19:17
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaMusica
Det är nog övervägande halvblod och blattar som går i första ledet för att få folk att vakna.

Christian är också halvsvensk. Chang halvpolack. Arga blatten blatte. Salle jude. Nick skalle.

Varför är det så?

Tycker inte du ska gnälla.
Tycker bara det är intressant att svennebanan lyssnar så fort en blatte säger/gör nåt.

"Vadå då, jag är inte rasist, jag gillar ju Hanif Bali!"
Citera
2026-05-11, 19:22
Medlem
Citat:
Tycker bara det är intressant att svennebanan lyssnar så fort en blatte säger/gör nåt.

"Vadå då, jag är inte rasist, jag gillar ju Hanif Bali!"

Asså Hanif är en så j-vla äcklig slicka uppåt sparka neråt blatte, det är klart han är moderat.

Jovisst, men jag menar riktiga som älskar Sverige fast de inte får medalj av kungen.

Jag vet inte varför det är så men svenskar plockar ner varandra, det blir mer tillåtet om det är någon utifrån som kritiserar.
Citera
2026-05-11, 19:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Så en maskerad idiot slår mobilen ur handen på honom och senare flyr? Och blir nedbrottad? Det måste ju vara 2026 års mest misslyckade vänsterextremist Han låter sig bli hållen på marken av en iransk dvärg?

Och så jävla sjukt fegt av den andra vänsterextremisten att knäa honom medan han är nere!? Vilken jävla fegis asså, han får bli 2026 års fegaste vänsterextremist!
Snubben från personskyddet såg rätt stabil ut, hade inte börjat vifta mot honom
Citera
2026-05-11, 20:56
Medlem
Citat:
Nick ropar på polisen så fort det hettar till. Han skulle aldrig våga hålla på som han gör utan polisens skydd.

I det här fallet ropade han inte, iaf inte efter att han hade knäats. Det lät mer som att han skrek rakt ut i panik. Tyckte det var lite lustigt med tanke på hans "personskydd" som han hade med sig och som han stolt presenterade för polisen.

Råkade förövrigt se Snygg-Nicks intervju med Jan Emanuel idag, det var komik. Snygg-Nick påtalade i stort sett hela tiden hur han håller med Jan Emanuel, när han är osäker säger han att han tror att de är överens. Till slut frågade Jan Emanuel om Snygg-Nick blivit sosse. Det var även lite kul när de pratade om "valkompasser", av någon anledning tjatade Snygg-Nick såklart om SD och nämnde något om "wake-up calls" när folk upptäcker att de sympatiserar med SD istället för partiet de trodde. Jan Emanuel kontrade med att det var horribelt, att hans resultat var att han var miljöpartist. Jäklar vad Snygg-Nick skruvade på sig.

Blev faktiskt positivt överraskad av intevjun. Snygg-Nick framstod inte direkt som påläst journalist utan framstod i ärligetens namn som extremt okunnig och Jan Emanuel tycktes hela tiden få förklara. Sött iaf att Snygg-Nick höll med om allt.

https://www.youtube.com/watch?v=xJli5p8PiDo&t=4s
Senast redigerad av Mechila 2026-05-11 kl. 20:58.
Citera
2026-05-11, 21:07
Medlem
BrunkeMundts avatar
Citat:
Jag tycker det blir lite cringe när Nick Alinia griper en kille för att han slagit mobilen ur handen på honom tre gånger. Måste inte fängelse finnas i straffskalan för att en privatperson ska envarsgripa en annan person?

https://www.youtube.com/watch?v=BCnw8Wl4yAs

Börjar vid 20:33 för er som inte orkar se hela.

Verkar som om folk runtomkring honom tror att han är polis, sedan blir han outad (och knäad) av en kille.

Helt klart oproffsigt och överdrivet agerande från Nicks sida. Men vad gör man inte för klick?

Ringa misshandel? Jo, visst måste envarsgripande infalla i misstanke av brott som kan innebära fängelse i straffskalan. Det gäller också när någon exempelvis stjäl två chipspåsar från affären. För någon kan det uppfattas som "overkill" men det finns laga stöd för ett sådant ingripande.

Han som knäade Nick var väl farsan till ungen?
Citera
2026-05-11, 23:01
Medlem
Här har vi personuppgifter om fittan som knäade Nick i facet: https://x.com/NickAlinia/status/2053928204658774123/photo/1
Citera
2026-05-11, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Här har vi personuppgifter om fittan som knäade Nick i facet: https://x.com/NickAlinia/status/2053928204658774123/photo/1

Det är precis som med gängen, det är frågan om ett hundratal personer som fittar till hela samhället.

Om de förbannade åklagarna någon gång kunde stänga ner de politiskt våldsamma nätverken skulle Sverige bli ett bra samhälle igen.

Detta därför att då skulle samtalet kunna förändras.

Men nejdå, de låter den hållas år efter år efter år. Detta därför att åklagarna är politiserade. Det är Rambergare hela vägen.
Senast redigerad av VivaLaMusica 2026-05-11 kl. 23:27.
Citera
2026-05-11, 23:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer

Oj då, den stjärnan igen, Audreas Klomiuek, Dömdes nyligen för att ha hotat två ministrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in