2026-05-11, 15:37
Medlem
Magictrixs avatar
Kokain, ecstasy och amfetamin. Och lite sprit på det. Verkar vara en sprallig tjej. Är hon en swinger-brud också? Hon ser kåt ut.
Citera
2026-05-11, 16:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Vad hände med knarkmisstankarna?
Åtalad idag för innehav av 1,3 gram kokain, hon brukade också regelbundet ecstacy och amfetamin sen länge enligt åtalet. Hur så?
Citera
2026-05-11, 17:14
Moderator
Schlesiens avatar
Vilka är Katjas umgänge de senaste åren? Vilka delar hennes vanor?

Hon har barn också, under 18? Inklämda nånstans mellan Sparreholm, Södermalm och Värmdö?
Citera
2026-05-11, 18:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rosendans
Vänster-klägget på AftonHoran sniffade upp detta som kanske inte ens är något. Hade det varit ett Vänster-as hade INGET kommit ut i Nyheterna. SVT-media består av Vänster-kräk som endast Rackar ner på det ENDA partiet som bryr sig om Sverige. Lägg ner skiten tillsammans med all jävla Kultur-skit där Vänster-drägget ska få gapa o skrika på en scen istället för att ARBETA. / ?

Kokain, ecstasy och amfetamin i blodet. Allt tyder på omfattande bruk. 2-4 doser kokain i påse med snortrör i väskan. Vad är det du inte begriper?

Och varför skulle vi bortse från just Katjas drogkriminalitet menar du?

Jag betalar varje månad Katjas feta lön med min skatt. De pengarna väljer hon att ge till Foxtrotnätverket m.fl.

Jag förstår att du inte har något problem med det, du betalar nog inte skatt alls för isåfall hade du varit lika förbannad som jag.

Men kom bara inte o klaga sen om var "Sverige är på väg"!
Senast redigerad av Hongka995 2026-05-11 kl. 18:47.
Citera
2026-05-11, 18:45
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hongka995
Kokain, ecstasy och amfetamin i blodet. Allt tyder på omfattande bruk. 2-4 doser kokain i påse med snortrör i väskan. Vad är det du inte begriper?

Och varför skulle vi bortse från just Katjas drogkriminalitet menar du?

Jag betalar varje månad Katjas feta lön med min skatt. De pengarna väljer hon att ge till Foxtrotnätverket m.fl.

Jag förstår att du inte har något problem med det, du betalar nog inte skatt alls för isåfall hade du varit lika förbannad som jag.

Men kom bara inte o klaga sen om var "Sverige är på väg"!

Dessutom är hon polis och sitter i Sveriges rikstad. Hon är uppenbart en riktig skitkärring, som varken erkänner eller gör rätt för sig. Hoppas straffet blir kännbart
Citera
2026-05-11, 18:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Dessutom är hon polis och sitter i Sveriges rikstad. Hon är uppenbart en riktig skitkärring, som varken erkänner eller gör rätt för sig. Hoppas straffet blir kännbart

Samtidigt är det jäkligt konstigt hur passiv oppositionen är i detta. Vi har alltså en medlem och högsta företrädare inom polisfrågor i det största partiet i regeringkoalitionen, som suttit i regionpolisrådet och i Säkerhetspolisens insynsråd. Och är djupt inne i ett tungt narkotikabruk av kokain, ecstacy och amfetamin. Att oppositionen inte direkt kräver en komission för att gå till botten med detta är mycket skumt faktiskt.
Senast redigerad av Hongka995 2026-05-11 kl. 19:00.
Citera
2026-05-11, 18:57
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Samtidigt är det jäkligt konstigt hur passiv oppositionen är i detta. Vi har alltså en medlem och högsta företrädare inom polisfrågor i det största partiet i regeringkoalitionen, som suttit i regionpolisrådet och i Säkerhetspolisens insynsråd. Och är djupt inne i ett tungt narkotikabruk av kokain, ecstacy och amfetamin. Att oppositionen inte direkt kräver en komission för att gå till botten med detta är mycket skumt faktiskt.

Hon kommer gråta ut i Expressen och bli sosse när hon gjort kåken på slutet.

Förmodligen också var den en mans fel hela tiden.

Sverige förblir Sverige.
Citera
2026-05-11, 19:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaMusica
Hon kommer gråta ut i Expressen och bli sosse när hon gjort kåken på slutet.

Förmodligen också var den en mans fel hela tiden.

Sverige förblir Sverige.

* Har hon blivit utsatt för otillbörlig påverkan?
* Har hon föredlat information åt den organiserade brottsligheten?
* Har hon bedrivit handel med narkotika?

Det ligger faktiskt också i Katjas intresse att dessa frågor blir grundligt utredda, om hon bara är skyldig till det hon åtalas för och inget annat.
Citera
2026-05-11, 19:09
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
* Har hon blivit utsatt för otillbörlig påverkan?
* Har hon föredlat information åt den organiserade brottsligheten?
* Har hon bedrivit handel med narkotika?

Det ligger faktiskt också i Katjas intresse att dessa frågor blir grundligt utredda, om hon bara är skyldig till det hon åtalas för och inget annat.

Hon är en blond snutbrud med penisavund som är som blonda snutbrudar med penisavund är.

Jag är inte rasist, men.
Citera
2026-05-11, 19:27
Medlem
Knotknets avatar
Grovt kriminell Sverigedemokrat.
Citera
2026-05-11, 19:27
Medlem
Citat:
Samtidigt är det jäkligt konstigt hur passiv oppositionen är i detta.
Problemet är att om oppositionen gör en stor sak av detta så får det en kraftig rekyl om det i framtiden visar sig att en röd-grön riksdagsledamot har gjort något liknande eller värre.

Så det är säkrare att låta media göra sitt jobb och hoppas att det gynnar den egna sidan ändå.
Citera
2026-05-11, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Kokain, ecstasy och amfetamin. Och lite sprit på det. Verkar vara en sprallig tjej. Är hon en swinger-brud också? Hon ser kåt ut.
Bara partydroger i blodet,ecstacy är väl mera vanligt vid knullande.
så är hon 55år och politiker, stor chans att hon tillhör någon privat kinky klubb.
Borde ju finnas någon med trevligt skvaller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in