2026-05-11, 17:30
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Ja snälla gör det. Ta samtidigt reda på varför Jockeyboy är så nervös för att medviktarna pratar om honom, vad är det han inte vill ska komma fram?

Du har mitt fulla förtroende. Jag litar på dig till hundra procent, trots att du har sporadisk dyslexi!

"Ja, snälla, gör det. Ta samtidigt reda på varför Jockeyboy är så nervös över att medviktarna pratar om honom. Vad är det han inte vill ska komma fram?"

Nu, efter att jag använde mitt rättstavnings program så förstod jag det du har skrivit till mig, du kanske borde använda ett likadant program som jag?
Jocke vill ej att förlorade pengar för varumärkesintrång ska komma fram till resandefolk och annat som bor i skogar
Citera
2026-05-11, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
"Ja, snälla, gör det. Ta samtidigt reda på varför Jockeyboy är så nervös över att medviktarna pratar om honom. Vad är det han inte vill ska komma fram?"

Nu, efter att jag använde mitt rättstavnings program så förstod jag det du har skrivit till mig, du kanske borde använda ett likadant program som jag?
Jocke vill ej att förlorade pengar för varumärkesintrång ska komma fram till resandefolk och annat som bor i skogar

Det var det jag visste. Jocke är en riktig tattare.
Citera
2026-05-11, 17:42
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Det var det jag visste. Jocke är en riktig tattare.

Joakim Lundell och JockeyBoy är väl etablerade varumärken som har tagit många år att etablera i svensk nöjes industri och för oligarkkontroll av media
Det är anhöriga som Christofer som Jockes förmögenheter spenderas mest på och Chloes trygghet, pengarna ska inte gå till väljörenhet och till mat på bordet för fattigråttor som bråkar på internet hela dagarna
Citera
2026-05-11, 17:47
Medlem
Citat:

Så Jocke är alltså rasist och hatar minoritetsgrupper. Det förklarar verkligen saken.

Tack för din inside info! Du är så pålitlig och vi ser fram emot att få mer info om Jockes kopplingar till Nazityskland. Du är en väldigt viktig spelare, helt ovärderlig
Citera
2026-05-11, 17:53
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Så Jocke är alltså rasist och hatar minoritetsgrupper. Det förklarar verkligen saken.

Tack för din inside info! Du är så pålitlig och vi ser fram emot att få mer info om Jockes kopplingar till Nazitysklan. Du är en väldigt viktig spelare, helt ovärderlig

Jockes estnisitet är svensk men han bryr sig inte om estnisiteten på husbilsparet eller andra som snyltar på hans kristallen smyckade folkliga populäritet

Bevisligen en tungviktare inom estnisk svensk tv och streaming som engagerar en stor publik
Ingen snåljåp får åka snålskjuss på ett så hårt arbete
Citera
2026-05-11, 17:54
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:

Då kan du hälsa honom att det inte handlar om några uteblivna intäkter. Vi som köpt ur temushoppen har handlat därifrån just pga vårt förakt mot jockiboi. Tror inte att han själv säljer t-shirts med texten ”Fuck Joakim Lundell” eller Jockiboi- nej tack!
Citera
2026-05-11, 17:56
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
[/b]
Då kan du hälsa honom att det inte handlar om några uteblivna intäkter. Vi som köpt ur temushoppen har handlat därifrån just pga vårt förakt mot jockiboi. Tror inte att han själv säljer t-shirts med texten ”Fuck Joakim Lundell” eller Jockiboi- nej tack!

Är du ledare för ni som köper ur illegala webshopen och har register över försäljning? I så fall bevisa eller håll truten
Citera
2026-05-11, 17:58
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Är du ledare för ni som köper ur illegala webshopen och har register över försäljning? I så fall bevisa eller håll truten
Är ingen ledare. Bara en vanlig konsument som förvärvat en väldigt snygg tröja! Håll käften själv och sluta trolla sönder tråden!
Citera
2026-05-11, 18:00
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Är ingen ledare. Bara en vanlig konsument som förvärvat en väldigt snygg tröja! Håll käften själv och sluta trolla sönder tråden!
Berätta bakrund då till din kommentar som avslöjade att du vet vilka som köpt kriminella tröjorna
Citera
2026-05-11, 18:06
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Berätta bakrund då till din kommentar som avslöjade att du vet vilka som köpt kriminella tröjorna

Fan vad tråkig du är. Medvikts merch är inte olaglig. Det är bra att dumhuvuden som du, fortsätter hålla denna tråd aktiv. Så att nya trådbesökare inte missar, vilken jävla idiot Jockibooooi är.
Citera
2026-05-11, 18:08
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Hur ska du ha det, är han från Estland eller Sverige?

Trolleri trollera…..

Vet du inte vad estnisitet är? https://sv.wikipedia.org/wiki/Etnisk_grupp
Läs vad jag beskriver istället för att märka ord
Det handlar ej om att Jocke hatar resandefolk, han vill inte förlora intäckter som enligt rättvisa borde gå till honom
Citera
2026-05-11, 18:24
Medlem
UTubes avatar
Jocke tackade nej till SVTs inbjudan att vara med i programmet "Spelet"
Det finns så mycket nu att välja att vraka på för Jocke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem