Citat:
Ursprungligen postat av
Cianneli
Hur menar du här?
Precis det jag säger. Du kan se vilken deklarerad inkomst som gått in och du kan se hur mycket det blev efter avdrag. Du kan inte se kapital eller annat som inte ger avtryck i deklarationen.
Har du t ex 1 miljon i kapital på ett konto utan avkastning så syns inte det. Finns avkastning i form av t ex ränta så är det räntan du ser - inte kapitalet som sådant.
Detta kan du se på någons deklaration (offentliga uppgifter):Fastställd förvärvsinkomst: Den totala inkomsten av tjänst och näringsverksamhet.Underskott av kapital: Om personen har mer ränteutgifter än kapitalinkomster (t.ex. stora bolån).Överskott av kapital: Inkomster från exempelvis ränteintäkter eller aktieutdelningar.Skatteåterbäring eller restskatt: Hur mycket pengar personen får tillbaka eller ska betala in.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pallalaercp
Jag skulle vilja påstå att flyttar man hem tilm flickrummet samt säljer naket av sig själv på nätet, så indikerar det på en väldigt ansträngd ekonomi.
Jag skulle vilja påstå att det är mycket konstigt att åka buss och tåg i timmar för att ta sig till sitt flickrum om man bor där.
Vad tror du själv din tomte.