2026-05-10, 22:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag håller verkligen inte med dig.
Tror du att hon tex kan ta ett lån på ett par miljoner (rimligt att antaga att ett hus ligger runt 1.5 - 2 milj ca) pga av det hon tjänar? Det hjälper inte att hon ev råkat tjäna vettigt ett par månader.
Håller verkligen inte med mig om vad?
Du vet inget om hennes ekonomi .. och om du tror att hon lever som en tiggare som vid muggen på gatan så är du verkligen verklighetsfrånvänd.
Citera
2026-05-10, 22:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Håller verkligen inte med mig om vad?
Du vet inget om hennes ekonomi .. och om du tror att hon lever som en tiggare som vid muggen på gatan så är du verkligen verklighetsfrånvänd.

Jag tror inte det är jag som har svårt att hålla isär verklighet och fabler.

Ytterligheter är din starka sida.
Vem har pratar om att tigga pengar i en mugg. Inte jag i varje fall.

Men tror du att hon bara kan gå och köpa ett hus är du förmodligen helt fel ute.
Citera
2026-05-10, 22:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag tror inte det är jag som har svårt att hålla isär verklighet och fabler.

Ytterligheter är din starka sida.
Vem har pratar om att tigga pengar i en mugg. Inte jag i varje fall.

Men tror du att hon bara kan gå och köpa ett hus är du förmodligen helt fel ute.
Jag har konstaterat att DU inte vet något om hennes ekonomi, och att hon uppenbarligen inte har så dålig ekonomi som du vill låta påskina.
Citera
2026-05-10, 22:38
Medlem
Citat:
Jag har konstaterat att DU inte vet något om hennes ekonomi, och att hon uppenbarligen inte har så dålig ekonomi som du vill låta påskina.

Man kan se hennes ekonomi när hon deklarerar.
Citera
2026-05-10, 23:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Man kan se hennes ekonomi när hon deklarerar.
Du kan se hennes deklarerade inkomster minus avdrag när hon deklarerar.
Citera
2026-05-11, 06:08
Medlem
Citat:
Du kan se hennes deklarerade inkomster minus avdrag när hon deklarerar.

Hur menar du här?
Citera
2026-05-11, 06:51
Medlem
Citat:

Jag skulle vilja påstå att flyttar man hem tilm flickrummet samt säljer naket av sig själv på nätet, så indikerar det på en väldigt ansträngd ekonomi.
Citera
2026-05-11, 08:21
Medlem
Nejellervas avatar
Fru Lundströms nya video. Varför skriker hon? Har hon också blivit halvt döv som sin make? Hon har blivit livad en YSL väska av maken i present, för vilka pengar ska han köpa den? Så många frågor!

Hon säger också att det bara finns EN person bakom ALLA konton som skriver dåliga saker om henne på Flashback. Finns det några bevis på det eller drar hon det ur röven?
Citera
2026-05-11, 08:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Hur menar du här?
Precis det jag säger. Du kan se vilken deklarerad inkomst som gått in och du kan se hur mycket det blev efter avdrag. Du kan inte se kapital eller annat som inte ger avtryck i deklarationen.
Har du t ex 1 miljon i kapital på ett konto utan avkastning så syns inte det. Finns avkastning i form av t ex ränta så är det räntan du ser - inte kapitalet som sådant.

Detta kan du se på någons deklaration (offentliga uppgifter):Fastställd förvärvsinkomst: Den totala inkomsten av tjänst och näringsverksamhet.Underskott av kapital: Om personen har mer ränteutgifter än kapitalinkomster (t.ex. stora bolån).Överskott av kapital: Inkomster från exempelvis ränteintäkter eller aktieutdelningar.Skatteåterbäring eller restskatt: Hur mycket pengar personen får tillbaka eller ska betala in.

Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Jag skulle vilja påstå att flyttar man hem tilm flickrummet samt säljer naket av sig själv på nätet, så indikerar det på en väldigt ansträngd ekonomi.
Jag skulle vilja påstå att det är mycket konstigt att åka buss och tåg i timmar för att ta sig till sitt flickrum om man bor där.
Vad tror du själv din tomte.
Citera
2026-05-11, 08:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Fru Lundströms nya video. Varför skriker hon? Har hon också blivit halvt döv som sin make? Hon har blivit livad en YSL väska av maken i present, för vilka pengar ska han köpa den? Så många frågor!

Hon säger också att det bara finns EN person bakom ALLA konton som skriver dåliga saker om henne på Flashback. Finns det några bevis på det eller drar hon det ur röven?
Hon skriker inte. Prova reglera volymen på dina hörlurar som alla andra gör om ljudet är för högt.
Hon köpte ju en massa olika YSL själv så pengar verkar ju inte vara ett överhängande problem för dem, men om du är orolig så får du väl skicka ett bidrag helt enkelt.

Var säger hon det?
Jag hör; Vad tycker du om alla som har konton på Flashback.
Hennes syster svarar; "Vad är det"

Var hör du resten?
Citera
2026-05-11, 08:48
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Hon skriker inte. Prova reglera volymen på dina hörlurar som alla andra gör om ljudet är för högt.
Hon köpte ju en massa olika YSL själv så pengar verkar ju inte vara ett överhängande problem för dem, men om du är orolig så får du väl skicka ett bidrag helt enkelt.

Var säger hon det?
Jag hör; Vad tycker du om alla som har konton på Flashback.
Hennes syster svarar; "Vad är det"

Var hör du resten?

Nu skulle hennes ekobrottsling till make köpa till henne sa hon, inte hon. Du vet han med miljoner i skulder som Kronofogden gör utmätningar på lite då och då.

Hon säger det direkt i början, med den volymen på hennes röst kan inte ens du missa 😅
Citera
2026-05-11, 08:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Nu skulle hennes ekobrottsling till make köpa till henne sa hon, inte hon. Du vet han med miljoner i skulder som Kronofogden gör utmätningar på lite då och då.

Hon säger det direkt i början, med den volymen på hennes röst kan inte ens du missa 😅
Att han har miljonskulder är inte samma sak som att han saknar pengar att röra sig med.

Ok hittade

Jag ska berätta om min resa. Hej mina kära älskade cherry bompes och mina hatare. Eller har jag egentligen hatare när vi har fått reda på att det bara finns ett en person som hatar på Flashback? Alla konton är totalt eh vad heter det? Avslöjade.

Hon säger EN person som hatar, inte en person som står bakom ALLA som skriver dåligt. Hon raljerar.
Senast redigerad av micro113 2026-05-11 kl. 09:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in