2026-05-10, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tassanpassadpistol
Jag kunde faktiskt tänka mig det.

Haha. Pedofilen 746 är sorglig.

Såna som honom kunde däremot mysa bekymmerslöst till barnporr. Det är väl det han minns med sån värme
Citera
2026-05-10, 22:36
Medlem
Mitt inlägg jag gjorde tidigare ikväll verkar ha försvunnit, men jag undrar fortfarande varför Dumpen väljer att dra tillbaka vissa konversationer?

T.ex. på #556 har de tagit bort delen där han vill ha sex med en sjuåring.

Varför tar man bort det?
Citera
2026-05-10, 22:40
Medlem
tassanpassadpistols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Såna som honom kunde däremot mysa bekymmerslöst till barnporr. Det är väl det han minns med sån värme

Mm.

Det är väl därför som han vill hitta en kvinna med lika skruvade tankar och sexualitet som honom, dela det med någon som är likadan eller i alla fall inte dömer honom. Har hon barn blir det då bara ännu bättre eftersom man kan leva ut allting hemma i det trygga. Många män som är som honom vill nästan desperat hitta en likadan kvinna.

746.

En typ som honom hade knappast blivit röjd utan Dumpen.
Och typer som honom ska dras fram i ljuset.
Citera
2026-05-10, 23:04
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
#776.
Vad i helvete är det med skåningar?
De bryr sig inte eller så har de ingen som helst förståelse för vad som kommer att hända.
Samma med SjöboPillan #178.
De verkar ha tryckt i sig 7 hekto valium å tror att de är med i en Edvard Persson-film!
Jag tror inte att det är något särskilt utmärkande för skåningar. Snarare är det väl för att dom är just obrydda pedo- och hebefiler som inte ser det minsta fel i sitt eget skitbeteende. Polletten trillade till slut ner för Sjöbopillan i alla fall, för om jag inte missminner mej alldeles så tog han sej av daga. Om #776 följer hans exempel återstår att se.
Citera
2026-05-10, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tassanpassadpistol
746. En typ som honom hade knappast blivit röjd utan Dumpen.
Och typer som honom ska dras fram i ljuset.

Och han hade varit bortglömd igen om han inte hade ringt sitt gråt-samtal. Det enda roliga med konfrontationen var Sara i baksätet
Citera
2026-05-10, 23:13
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Det finns alltså en fru han ska berätta allt för. Men i första chatten bjuder han in tjejen att bo i gästrummet i villan strax utanför Malmö. Hur går detta ihop 🤔.

Gäddlogik, förmodligen. Det är en tankevärld som det är något alldeles särskilt med. För oss andra finns det uppenbara brister och lösa trådändar, men i gäddornas värld klaffar det hela alldeles perfekt.
Citera
2026-05-11, 01:29
Medlem
Haha, gillar #773 som säger att dom kan prata med hanns gode man. Hur i helvete skulle det göra saken bättre?
Citera
2026-05-11, 01:51
Medlem
Wotans avatar
#776 Är det på Center Syd konfrontationen sker ännu en gång? Och ännu en trelleborgare, vad är det med dricksvattnet i den byn? Och stackars frun, lärare dessutom. Vad är det för fel på vissa, en hyfsat söt, sex år yngre fru men han letar efter 13-åringar att "leva familjeliv med" på nätet...
Citera
2026-05-11, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
#776 Är det på Center Syd konfrontationen sker ännu en gång? Och ännu en trelleborgare, vad är det med dricksvattnet i den byn? Och stackars frun, lärare dessutom. Vad är det för fel på vissa, en hyfsat söt, sex år yngre fru men han letar efter 13-åringar att "leva familjeliv med" på nätet...

Ålderskris deluxe kanske? Men fattar verkligen inte varför de isf inte söker 20-åringar, är de verkligen så svårflörtade? Nä, istället ska de bli ihop med någon som knappast är intresserad av blöjbyten...

Citera
2026-05-11, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Haha, gillar #773 som säger att dom kan prata med hanns gode man. Hur i helvete skulle det göra saken bättre?

#773 Har för mig att en God Man i viss mån även kan ta tag i sociala problem.
Citera
2026-05-11, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan

Burlöv Center
Citera
2026-05-11, 08:58
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
#776.
Vad i helvete är det med skåningar?
De bryr sig inte eller så har de ingen som helst förståelse för vad som kommer att hända.
Samma med SjöboPillan #178.
De verkar ha tryckt i sig 7 hekto valium å tror att de är med i en Edvard Persson-film!

Ja han betedde sig en aningen lobotomerad. Det var ungefär som om han fått en p-bot och sa till p-vakten att ja det här var dumt men nu vet jag och kommer inte göra om det.

776
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in