2026-05-10, 20:26
Medlem
Ang stämning i lägret:

Citera
2026-05-10, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
Jag menar när kannibalismen börjar inom laget så är hon den som ryker först kanske4 tom före lasse, det var två pakter inom det ursprungslaget om du inte märkte det.

Jo men det brukar vara ca 8 kvar till finalvecka. Såklart inte Sonja och Jonas röstar på varandra men de tog ju in Marie och litar mer på henne än Lasse.
Citera
2026-05-10, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Jo men det brukar vara ca 8 kvar till finalvecka. Såklart inte Sonja och Jonas röstar på varandra men de tog ju in Marie och litar mer på henne än Lasse.
Ja men det är väl ett par öråd kvar tills finalveckan, ja det verkar som de tog marie till sig mer än lasse, om det var smart får vi se, vem vet Iki kanske kommer inte och gör en tjejpakt snart då blir nog inte jonas så glad

Hur som helst hoppas jonas ryker innan dess han är en av de personerna jag absolut inte vill se vinna
Citera
2026-05-10, 20:40
Medlem
Citat:
Ja men det är väl ett par öråd kvar tills finalveckan, ja det verkar som de tog marie till sig mer än lasse, om det var smart får vi se, vem vet Iki kanske kommer inte och gör en tjejpakt snart då blir nog inte jonas så glad

Hur som helst hoppas jonas ryker innan dess han är en av de personerna jag absolut inte vill se vinna

Har svårt att se att Jonas ryker.
Halil är rökt med syd då han har gjort det oförlåtliga att ljuga och samma med Lasse. Men såklart det kan vändas helt med utslagskamp o dyl.
Citera
2026-05-10, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Har svårt att se att Jonas ryker.
Halil är rökt med syd då han har gjort det oförlåtliga att ljuga och samma med Lasse. Men såklart det kan vändas helt med utslagskamp o dyl.
Får olas gäng någon typ av fördel eller val tror jag nog jonas ligger högt på listan ryka
Citera
2026-05-10, 21:23
Medlem
Nathalie är fan bra snygg
Citera
2026-05-10, 22:00
Medlem
picapicans avatar
Lasse kan ju inte tänka själv.
Citera
2026-05-10, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Segahanden
Fyfan, finns de någon värre människa än Aza? Han kan ju inte ha några vänner på utsidan?
Han kan väl inte hjälpa han är en självständig man och praktisktlagd och därmed ganska bra att ha i ett program som robinson
Citera
2026-05-10, 22:33
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Segahanden
Fyfan, finns de någon värre människa än Aza? Han kan ju inte ha några vänner på utsidan?

Inget större fel på honom. Han är ingen fegis och rakryggad, till skillnad mot många andra och det han sa till Lasse var sant. Lasse är så jävla godtrogen.
Citera
2026-05-10, 22:50
Medlem
Märker att det finns folk som stör sig på att personer utan chans att stå som slutsegrare, deltar i Robinson. Och visst, det är märkligt. Lite som att ha med blinda i Dart-VM. Men det finns ändå saker som är värre.

- Folk som pratar om värdiga vinnare. Har man sett en enda säsong av Robinson vet man att det inte är en överlevnadstävling utan ett socialt spel där de starkaste direkt blir måltavlor. Som tur är har vi sluppit sådana personer i år.

Folk som längtar hem efter tio dagar. Seriöst, vad är det med sådana människor?

- Och så då personer som Ola. Som blir besvikna på att folk ljuger för dem. Ger mig fan på att Ola kommer dyka upp i Förrädarna om ett år och då bli besviken på förrädare som säger att de är trogna.
Citera
2026-05-10, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Inget större fel på honom. Han är ingen fegis och rakryggad, till skillnad mot många andra och det han sa till Lasse var sant. Lasse är så jävla godtrogen.
Jag tror inte Lasse är så godtrogen som man kan tro. Det klipps och redigeras en jävla massa och en filterlös typ som Lasse är tacksam att framställa som godtrogen och lite dum.
Citera
2026-05-10, 22:57
Medlem
Citat:
Han kan väl inte hjälpa han är en självständig man och praktisktlagd och därmed ganska bra att ha i ett program som robinson

Gillar honom vartannat avsnitt och sen inte alls igen. Visar fina sidor för att sedan explodera eller vara otrevlig. Verkar ändå kunna be om ursäkt i vissa situationer. Har dock precis som Ola svårt att se att det är ett spel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in