2026-05-10, 19:15
  #241
Medlem
ZlatanManias avatar
Där kom det!
Citera
2026-05-10, 19:15
  #242
Medlem
kubuns avatar
Se på fan - vilken förlösning
Citera
2026-05-10, 19:15
  #243
Medlem
HycklarSveriges avatar
Tror alla grannarna hörde mitt vrål där, fan vad härligt!
Citera
2026-05-10, 19:15
  #244
Medlem
Ödegård ska ha cred för att ta tag i det hela.
Citera
2026-05-10, 19:16
  #245
Medlem
Galantos avatar
Fuck Shitty! Fuck Pipp Gorgonzola!
Citera
2026-05-10, 19:16
  #246
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xowodim
Ersättaren är inte bra. Klassiskt byte för att säkra 0-0.
Que?

Så jäkla underbart

COYG
Citera
2026-05-10, 19:16
  #247
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Tror alla grannarna hörde mitt vrål där, fan vad härligt!

Ja , jag har fönstret öppet, och holmgren skrek som en galning, hörde att grannarna under mig sa vad sjutton är det för skrik på sin balkong
Citera
2026-05-10, 19:16
  #248
Medlem
jontepsgs avatar
För en gångs skull så studsar bollen rätt.

Men fan vad jobbiga minuter det här....
Citera
2026-05-10, 19:17
  #249
Medlem
HycklarSveriges avatar
The great wall of West Ham sprack när Øde kom in
Citera
2026-05-10, 19:17
  #250
Medlem
Galantos avatar
Har inget emot WH men ser hellre Spurs i PL
Citera
2026-05-10, 19:17
  #251
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Que?

Så jäkla underbart

COYG

Tycker du Madueke är bra? Han har gjort två mål i ligan på hela säsongen.
Citera
2026-05-10, 19:18
  #252
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Ja , jag har fönstret öppet, och holmgren skrek som en galning, hörde att grannarna under mig sa vad sjutton är det för skrik på sin balkong

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in