2026-05-10, 17:32
  #1
Medlem
NiccoJs avatar
Som rubriken lyder, ni som oftast inte har lust, hur upplever ni det?
Själv tror jag mig aldrig ha nekat någon jag haft ihop det med, kanske nån gång då jag nästan somnat o sagt att vi tar det imorgon bitti.
Jag hade nog aldrig velat göra den jag tycker om besviken heller därför är jag nyfiken hur ni som inte har lust upplever detta.
Känner man sig lite äcklad eller obekväm till sex kanske?
Citera
2026-05-10, 17:34
  #2
Medlem
bithaxs avatar
Jag har lust mest hela tiden, men jag blir orolig för att inte få upp den, och därför säger jag ibland nej.

Det är en sak att inte vilja, och en annan att vilja men det går inte kanske.
Citera
2026-05-10, 18:35
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Som rubriken lyder, ni som oftast inte har lust, hur upplever ni det?
Själv tror jag mig aldrig ha nekat någon jag haft ihop det med, kanske nån gång då jag nästan somnat o sagt att vi tar det imorgon bitti.
Jag hade nog aldrig velat göra den jag tycker om besviken heller därför är jag nyfiken hur ni som inte har lust upplever detta.
Känner man sig lite äcklad eller obekväm till sex kanske?

Jag får inget sug för tråkmånsar som ska göra det på en bestämd tid och plats.

Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Jag har lust mest hela tiden, men jag blir orolig för att inte få upp den, och därför säger jag ibland nej.

Det är en sak att inte vilja, och en annan att vilja men det går inte kanske.

Intimitet handlar inte enbart om att ha sex. Tror många glömmer det.
Citera
2026-05-10, 19:13
  #4
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amelberga
Jag får inget sug för tråkmånsar som ska göra det på en bestämd tid och plats.



Intimitet handlar inte enbart om att ha sex. Tror många glömmer det.
De flesta som vill ha sex vill väl ha det nu och inte på tisdag efter pingisturneringen… förövrigt gällde frågan hur det är i en relation, jag blev tillexempel inte tänd på den tjocka damen i 60 årsåldern som försökte ragga upp mig då jag skötte baren på föreningspuben häromkvällen.
Att ligga o bara kela är ju trevligt om man haft sex i närtid, om det är ett substitut kan det däremot kvitta.
__________________
Senast redigerad av NiccoJ 2026-05-10 kl. 19:18.
Citera
2026-05-10, 19:23
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
De flesta som vill ha sex vill väl ha det nu och inte på tisdag efter pingisturneringen… förövrigt gällde frågan hur det är i en relation, jag blev tillexempel inte tänd på den tjocka damen i 60 årsåldern som försökte ragga upp mig då jag skötte baren på föreningspuben häromkvällen.
Att ligga o bara kela är ju trevligt om man haft sex i närtid, om det är ett substitut kan det däremot kvitta.

I en hållbar relation behövs alla bitarna.
Ex:
Närhet utan sexuellt inslag.
Närhet med sexuellt inslag.
Närhet och sex. Sex och närhet.

Det är ge och ta anser jag. Och där landar vi väl i att det handlar om hur man förstår varandra, synkar, ömsesidig respekt osv.
Om ena parten alltid säger nej och samtidigt tar avstånd blir det svårjobbat.
Det är fullt rimligt att inte alltid ha lust och då ska man inte känna skuld för att ha sagt nej.
Om min partner inte är sugen vill jag inte att han ska må dåligt över det. Men om sexet alltid annars ska ske på hans premisser och han inte är det minsta tillmötesgående så dör relationen.
Citera
2026-05-11, 01:52
  #6
Avstängd
Vet ej men det vore underbart att vara asexuell.
Fri från behov. Fri från beroende.

Sex är härligt men det kan också innebära skador på kuk och pung, sjukdomar och värst av allt: graviditet.
Citera
2026-05-11, 03:16
  #7
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Vet ej men det vore underbart att vara asexuell.
Fri från behov. Fri från beroende.

Sex är härligt men det kan också innebära skador på kuk och pung, sjukdomar och värst av allt: graviditet.

Det är väl ingen risk för dig, du har ju inget kvinna så du får köra med högerhanden som de flesta incels här!
Citera
2026-05-11, 05:31
  #8
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Som rubriken lyder, ni som oftast inte har lust, hur upplever ni det?
Befriande!

Har ägnat så mycket av min tid åt att roa tjejer. Också sexuellt.

Nu har jag tröttnat på det och ska göra något vettigt av mitt liv!
Citera
2026-05-11, 05:43
  #9
Medlem
busy-signals avatar
Allt blir grått och trist. Utan livslust, ingen glädje och inget liv.
__________________
Senast redigerad av busy-signal 2026-05-11 kl. 05:55.
Citera
2026-05-11, 06:52
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Det är väl ingen risk för dig, du har ju inget kvinna så du får köra med högerhanden som de flesta incels här!

Ja, hellre att jag drar en tralla än att du och din kärring förökar er och föder vänstermiffon som skyddar våldsamma kriminella.
Citera
2026-05-11, 14:48
  #11
Medlem
olustigt.
Citera
2026-05-11, 15:45
  #12
Medlem
Hade varit skönt som fan att bli kvitt detta förbannade begäret. Man känner sig som en jävla hund som tigger vid matbordet. Nä fyfan olust hade varit befriande
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in