2026-05-10, 15:17
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dolemite
Ja, fasta i olika former är en mycket vanlig och mycket populär metod för att snabbt rasa i vikt.
Man kan köra 24h, 48h eller 72h fasta och ju fler dagar man fastar i desto effektivare blir kroppens omställning till att hämta energi från kroppens energireserv: fettet.

Jag tror att man efter ca 48h fasta försätter kroppen i s.k. ketos: https://sv.wikipedia.org/wiki/Ketos_(metabolt_tillst%C3%A5nd)

Om Anjo har börjat med intermittent fasta, så är det ett tecken på att han har valt den absolut mest effektiva metoden att gå ned i vikt på.
Fast jag tror inte du läste det jag skrev. Han har bevisligen inte disciplinen för det. Jag förstår inte varför du är så besatt av att han inte skulle ta något preparat för att gå ner i vikt?
Citera
2026-05-10, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Fast jag tror inte du läste det jag skrev. Han har bevisligen inte disciplinen för det. Jag förstår inte varför du är så besatt av att han inte skulle ta något preparat för att gå ner i vikt?

Nu hänger jag inte riktigt med, det är väl inte fastslagit att Anjo tar Ozempic - var det inte du själv som nyss skrev att det var möjligt att det bara var en trådsanning?
Om något så övertygas jag inte av trådsanningar så lätt, utan är aningen mer kritisk än så, men att kalla det för att vara "besatt" var något av det konstigaste jag hört.
Jag känner lite att du valde att avsluta den trevliga diskussionen här, när du kallar mig besatt helt utan anledning.
Du är fri att välja avsluta en diskussion när du vill, men jag måste påpeka att det var ett av de konstigaste sätten jag har sett någon göra det på.
Citera
2026-05-10, 15:53
Avstängd
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Oj! Har Julia inte råd med sprutorna? Eller vilken är anledningen till att hon inte tar dem?!

Jonna, Anjo och Lisen går på munjaro, alternativt ozempic. Inget fel med det men hade uppskattat om de var ärliga när det är så uppenbart!
Du värkar inte vara mottaglig till det jag berättar
Citera
2026-05-10, 15:55
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Just det ja, det påminde mig om att det ser ut som att Jonna går ner extremt mycket i vikt nyligen. Inte för att det hjälper hennes utseende dock. Hon kanske borde försöka göra något åt alla hudproblem hon har, men det kanske är en biverkning av injektioner och fillers.
Hon har alltid haft dålig hy. Tror snarare att det handlar om hennes magproblem. Inte kommer magproblemen bli bättre av att hon går på sprutorna heller.

Hur som, Anjo. Skrattretande att ngn i tråden kämpar för sitt liv för att få oss att tro på att han gått ner genom träning och fasta. Inte en chans i universum! En kille som inte ens klarat att få rimliga matvanor efter en gastric bypass har ingen diciplin. Han går på sprutorna och det förstår varenda kotte.

Men varför skämmas över det? Edvin Törnblom är ju i alla fall ärlig och öppen. Han har ju genomgått en liknande resa som Anjo. Mer ärlighet till folket!
Citera
2026-05-10, 15:57
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Du värkar inte vara mottaglig till det jag berättar
Nej. Jag tror inte att Jonna och Anjo tränar tillsammans medan Jocke peppar på.
Det är helt enkelt orimligt. Så inte så konstigt att jag inte värkar tro på allt du skriver. Du är helt enkelt inte en trovärdig källa.
Citera
2026-05-10, 16:09
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Nej. Jag tror inte att Jonna och Anjo tränar tillsammans medan Jocke peppar på.
Det är helt enkelt orimligt. Så inte så konstigt att jag inte värkar tro på allt du skriver. Du är helt enkelt inte en trovärdig källa.

Jo så är det Jocke är stöd i denna tränings prosess och hjälper till med pengar och peppning
Citera
2026-05-10, 17:31
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Jo så är det Jocke är stöd i denna tränings prosess och hjälper till med pengar och peppning

Och vem ska peppa Jocke att börja träna?

Anjo?
Citera
2026-05-10, 17:58
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Och vem ska peppa Jocke att börja träna?

Anjo?

Jocke tränar och är tränad han springer mycket i trappor i kurra gömma
Citera
2026-05-10, 18:16
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Jocke tränar och är tränad han springer mycket i trappor i kurra gömma
Oj! Ja, det är bra träning! Att springa i trappor är ju perfekt träning. Har han bra knän?

OK-Så Jocke står för kalaset att peppa Jonna och Anjo till träning! Det var ju väldigt generöst. Han är himla käck den där Jocke Lundell.

Men här snackar vi Anjo...Imponerande om Anjo gått ner med hjälp av Jockes peppande och viss fasta. Jag är hemskt, hemskt ledsen. Men du kan inte övertyga mig. Jag råkar VETA att de går på sprutorna. Fråga mig inte hur för vill inte outa min källa. Puss!
Citera
2026-05-10, 21:21
Medlem
Å herregud, vad är det jag ser?! Pönta får helt värdelösa tittarsiffror på sina senaste videos. Verkligen ingenting flyger, inte ens att följa med herren Jockiboi och det coola gänget på spelning och fest.

Visserligen sparar han lite pengar på mat genom att svälta sig med Ozempic men de fasta utgifterna på 30 000kr/månaden måste fortfarande betalas. Plus att han behöver försörja sin lycksökande latmask till fru samt tre barn.

Biggest looser-paret behöver verkligen steppa upp, annars kommer det bli aktuellt med ett nytt deltagande i Lyxfällan inom snar framtid.

Är Pönta smart gör han det där faderskapstestet och när det visar sig att Lisen vänstrat kan de börja kräva ekonomisk ersättning av den biologiska pappan.
Citera
2026-05-10, 21:57
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Å herregud, vad är det jag ser?! Pönta får helt värdelösa tittarsiffror på sina senaste videos. Verkligen ingenting flyger, inte ens att följa med herren Jockiboi och det coola gänget på spelning och fest.

Visserligen sparar han lite pengar på mat genom att svälta sig med Ozempic men de fasta utgifterna på 30 000kr/månaden måste fortfarande betalas. Plus att han behöver försörja sin lycksökande latmask till fru samt tre barn.

Biggest looser-paret behöver verkligen steppa upp, annars kommer det bli aktuellt med ett nytt deltagande i Lyxfällan inom snar framtid.

Är Pönta smart gör han det där faderskapstestet och när det visar sig att Lisen vänstrat kan de börja kräva ekonomisk ersättning av den biologiska pappan.

Han får bara tittningar när JockeyBoy är med men Jocke börjar tröttna på att han åker gratis på Jockes kändis skap
Citera
2026-05-10, 22:02
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Oj! Ja, det är bra träning! Att springa i trappor är ju perfekt träning. Har han bra knän?

OK-Så Jocke står för kalaset att peppa Jonna och Anjo till träning! Det var ju väldigt generöst. Han är himla käck den där Jocke Lundell.

Men här snackar vi Anjo...Imponerande om Anjo gått ner med hjälp av Jockes peppande och viss fasta. Jag är hemskt, hemskt ledsen. Men du kan inte övertyga mig. Jag råkar VETA att de går på sprutorna. Fråga mig inte hur för vill inte outa min källa. Puss!

Jocke håller koll , över vakning som en PT med hök ögon,på att Anjo och Jonna tränar utan att skada sina knän
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in