2026-05-10, 09:27
Medlem
Drack 4 öl igår 5,2or halvliters vaknade inatt och spydde ner hela mitt sovrum detta är inte första gången sen jag började LARO och undrar om fler har liknande erfarenhet
Citera
2026-05-10, 10:15
Medlem
Idiotiskt. Bäda dämpar centrala nervsystemet. Potentiellt livsfarligt
Citera
2026-05-10, 10:17
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Inte så bra att blanda dom 2 drogerna.
Citera
2026-05-10, 12:15
Medlem
StonedMonkeys avatar
Ja det är allmänt känt att det är livsfarligt att blanda dom drogerna så gör inte det igen, det borde dom ha sagt till dig på LARO
Citera
2026-05-10, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Ja det är allmänt känt att det är livsfarligt att blanda dom drogerna så gör inte det igen, det borde dom ha sagt till dig på LARO

Tror inte det är livsfarligt när man går LARO och är tolerant
Citera
2026-05-10, 13:24
Medlem
Man bör vara rätt försiktig med alkohol...dricker själv inte öht. Går LARO leverproverna är lätt förhöjda utan någon alkohol elr droger...Så man ska tänka sig för att det blir mer belastning för levern. Lixom några öl sporadiskt är väll ingen fara. Men märker personligen att många i LARO blivit typ alkisar ihop med metadonet elr buprenorfinet...deras leverprover skulle jag inte ens våga tänka på om jag ska vara ärlig! Man kan bli antingen mer känslig eller mindre känslig för alkohol..vissa kan dricka mer och vissa blir jätte känsliga.
Citera
2026-05-10, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Idiotiskt. Bäda dämpar centrala nervsystemet. Potentiellt livsfarligt

Jo men att kaskadspy av små mängder alkohol borde inte tillhöra det normala
Citera
2026-05-10, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Man bör vara rätt försiktig med alkohol...dricker själv inte öht. Går LARO leverproverna är lätt förhöjda utan någon alkohol elr droger...Så man ska tänka sig för att det blir mer belastning för levern. Lixom några öl sporadiskt är väll ingen fara. Men märker personligen att många i LARO blivit typ alkisar ihop med metadonet elr buprenorfinet...deras leverprover skulle jag inte ens våga tänka på om jag ska vara ärlig! Man kan bli antingen mer känslig eller mindre känslig för alkohol..vissa kan dricka mer och vissa blir jätte känsliga.

Ja jag kaskadspyr av små mängder alkohol sedan jag började LARO så är väll känslig
Citera
2026-05-10, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Ja jag kaskadspyr av små mängder alkohol sedan jag började LARO så är väll känslig

Ah, det är vanligt!
Citera
2026-05-10, 16:05
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Citat:
Jo men att kaskadspy av små mängder alkohol borde inte tillhöra det normala
Ta lärdom av läxan. Var glad att det inte gick värre.
Citera
2026-05-10, 17:12
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Tror inte det är livsfarligt när man går LARO och är tolerant

Det kan vara, beror ju på mycket te.x. Mängden alkohol, jävligt onödigt att ta risken.
Citera
2026-05-22, 16:00
Medlem
Det kan vara farligt, men det som gör att "toleransen" sänks är det att alkoholen och opiaterna "boostar" varandra så alltså 5 öl känns som 15 och 16mg sub känns som 32mg. Typ så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in