Citat:
Ursprungligen postat av
Mr Wrong
Det brukar bli nåt i stil med J.P Wiser's eller nåt annat billigt. Jag är inte så kräsen när det kommer till grogg.
Wiser´s är bra. En av de bästa groggwhiskisarna. Både med Trocadero och cola.
Dricker Benchmark Old Nr 8 och Ewan Williams Extra Aged med cola ikväll.
Evan vinner; kraftig, klassisk bourbonsmak med mycket vanilj, kola och en del kryddor och nötig, träig eftersmak. Bemchmark känner man inte av på samma sätt, men den har lite kryddor och vanilj i eftersmaken.
Colan är koffeinfri Pepsi Max.