2026-05-09, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disneylover
Årets ögongodis bland killarna är helt klart Jonas och Halil. 😍 Håller ni med? Eller vilka har ni som favoriter?

Bra röv på Sonja, Nathalie och Anna i alla fall.
Citera
2026-05-09, 21:26
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disneylover
Årets ögongodis bland killarna är helt klart Jonas och Halil. 😍 Håller ni med? Eller vilka har ni som favoriter?

Räcker inte att se bra ut för att bli min favorit, avskyr late Jonas som glidit på en bananskal genom hela livet och även i det här programmet med sin listighet.
Citera
2026-05-09, 21:56
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertilla
Vad är det för fel på Jonas! Skitsnygg, vältränad, bygger hus men maskar i lagarbetet. Ljuger och spelar skadad och klankar ner på att de andra att de slösar energi genom att bygga lägret. Han tänker inte på att detta kommer att visas i TV!
Helt rätt att spara energi och låta ego gubbarna bygga bäst de vill. Smart!
Citera
2026-05-10, 01:38
Medlem
Jonas är en vidrig och falsk människa.
Osäker och ljuger också.
Hoppas att han åker ur snart
Citera
2026-05-10, 02:11
Medlem
Svagt psyke med timglaset minst sagt
Citera
2026-05-10, 06:26
Medlem
Disneylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Räcker inte att se bra ut för att bli min favorit, avskyr late Jonas som glidit på en bananskal genom hela livet och även i det här programmet med sin listighet.

Jag förstår absolut vad du menar, han är väldigt lat. Men det är ändå något med honom som får det att pirra till lite extra i magen så fort han är i bild. ☺️
Citera
2026-05-10, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
Men din idiot hela hans pakt i det laget var ju med på det.

Hur mycket du än försöker ge feministiska kramar till Melina kvarstår hon var den klart sämsta deltagaren ha i sitt lag den här säsongen, och kanske en av topp 5 igenom tiderna.

Att hon sedan lämnade som hon gjorde för att göra maximal skada för sitt gamla lag var bara pinsamt för henne själv, gissar på hon inte får så många inbjudningar till återträffar
Men din idiot, varför skriver du att hans pakt var med på det, något som alla såklart vet ifall de kollar på Robinson?

Och varför påpekar du det som även jag själv har skrivit, dvs att Melina var sämst i år och bland de sämsta någonsin?

Vad gäller återträffar sedan så var det ju kul att se att du hade en egen tanke och inte bara kunde skriva saker som "jorden är rund". Jag tror dock att du har fel. Hon verkade ju vara väldigt omtyckt. Huruvida sedan Ola, Carro och Nathalie älskar henne, det är ju en annan femma. Inte många är med i Robinson utan att bli ogillade av några.
Citera
2026-05-10, 07:48
Medlem
Citat:
Det bygger även på skapa bra och trygga allianser om du inte märkt det, och gentemot dem går inte vara falsk och självisk.

Är du efterbliven och ser ett annat program ellernått?
Men ditt jävla jon, igen så diskuterar du saker som är helt självklara. Det är klart att man inte kan hugga precis varenda en i ryggen utan att man måste ha en trygg liten grupp att spela med. Varför får du för dig att jag inte anser det? Kan du inte läsa eller är du bara en misslyckad tankeläsare?
Citera
2026-05-10, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Att de är kvar är uppenbarligen för att de är starka individer, noll tack vare Melina i alla fall som hade lägst procentchans att vinna av alla deltagare. 0% skulle jag säga.

Inte så intelligent heller att vara med i Robinson när man knappt kan springa eller ta sig upp på egen hand (även i början när hon var helt frisk) bara för att förstöra alla i sitt lags upplevelser och tävlingar.
Nej, där kan vi nog vara överens. Varför produktionen tar med folk som omöjligen kan vinna (Melina i år, Tuttlisa häromåret osv) är lite obegripligt. Men det är väl knappast ointelligent att åka på ett äventyr som Robinson trots att man saknar vinstchanser. Jag tror ingen av dessa två damer ångrar sin medverkan.

Huruvida de sedan är kvar för att de är starka individer (trots att de inte kan vinna en enda tävling vare sig i lag eller individuellt) eller pga att folk denna säsong har mer hemlängtan, bryter fler regler och blir mer sjuka än någon annan Robinson-säsong, det kan man väl diskutera. Hittills är det väl bara Milanokillen och Erika som skickats hem mot sin vilja och utan att vara sjuka eller ha ätit giftiga växter. Jag tror det handlar mer om det senare och att de helt enkelt har haft en massa tur. Men vi får väl se. Om Aza, Ola, Carro eller Nathalie vinner så har jag gissat fel om dem som personer. Hittills har de dock allihopa mest levererat snack och väldigt lite verkstad.
Citera
2026-05-10, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Men din idiot, varför skriver du att hans pakt var med på det, något som alla såklart vet ifall de kollar på Robinson?

Och varför påpekar du det som även jag själv har skrivit, dvs att Melina var sämst i år och bland de sämsta någonsin?

Vad gäller återträffar sedan så var det ju kul att se att du hade en egen tanke och inte bara kunde skriva saker som "jorden är rund". Jag tror dock att du har fel. Hon verkade ju vara väldigt omtyckt. Huruvida sedan Ola, Carro och Nathalie älskar henne, det är ju en annan femma. Inte många är med i Robinson utan att bli ogillade av några.
för det var en idiot som sa det var en nackdel för hans lag hahahah du är efterbliven.,
du hyllar ju melina ingen har råkat illa ut pgr av henne skriver du ju är du så senil så du glömt det med.

melina är nog ungefär lika omtyckt som du är här i tråden, nej varken du eller hon är omtyckt någonstans äckliga utländska feministkärringar
Citera
2026-05-10, 08:24
Medlem
Citat:
inte för dig tydligen din feministhora, du skriver ju alla är falska emot varandra men så är det ju inte och således har du fel som alltid
Nu får du väl ändå ta och kamma dig och försöka förstå saker och ting.

Man kan vara falsk som fan mot vissa samtidigt som man är väldigt rak och ärlig mot andra. Aron som vann häromåret och som väl var den vi diskuterade, är väl det tydligaste exemplet på detta beteende. Han är väl en av de falskaste spelarna genom programmets historia men ändå som du skrev, hade han sin pakt med sig på alla läggmatcher. Ändå var det ju sämre för många att ha honom i laget än det har varit för gamnackarna som kamperat med Melina.

Feministhora för den delen. Är du 12 eller?
Citera
2026-05-10, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Nu får du väl ändå ta och kamma dig och försöka förstå saker och ting.

Man kan vara falsk som fan mot vissa samtidigt som man är väldigt rak och ärlig mot andra. Aron som vann häromåret och som väl var den vi diskuterade, är väl det tydligaste exemplet på detta beteende. Han är väl en av de falskaste spelarna genom programmets historia men ändå som du skrev, hade han sin pakt med sig på alla läggmatcher. Ändå var det ju sämre för många att ha honom i laget än det har varit för gamnackarna som kamperat med Melina.

Feministhora för den delen. Är du 12 eller?
Läs vad du själv skrev, eller är du dement.

Du skrev alla är falska och själviska i robinsson för att försvara din älskling melina.

nu när jag påpekat det inte är så, så ändrar du dig givetvis för du är en idiot som kom på du själv var en idiot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in