Citat:
Instämmer. Kåtheten ökar såklart ju mer attraherad man är. Bör väl gälla kvinnor också. Tänk på det killar.. är du mer attraktiv än henne, så är hon kåtare än om det var tvärt om.
Det finns en gräns där pumpa på blir jobbigt och då är det inte så njutbart mer. Bättre då med oftare. Killar blir i regel uthålligare ju oftare de har sex. Men någon gång har jag upplevt att kvinnor kommer fortare med frekvent sex, dock bara en känsla. Underbart när man möts i gemensam orgasm.
Fyllesex.. Finns ju grader av berusning. Men i tillståndet pruttfull så blir det nog inge bra.
Det finns en gräns där pumpa på blir jobbigt och då är det inte så njutbart mer. Bättre då med oftare. Killar blir i regel uthålligare ju oftare de har sex. Men någon gång har jag upplevt att kvinnor kommer fortare med frekvent sex, dock bara en känsla. Underbart när man möts i gemensam orgasm.
Fyllesex.. Finns ju grader av berusning. Men i tillståndet pruttfull så blir det nog inge bra.
Handlar nog också mycket om kemi, hur avslappnad man är med varandra och hur man lärt känna sin partners kropp.
Vet inte hur män fungerar gällande hur attraherad han behöver vara av hennes utseende, om det faktiskt är den viktigaste punkten?
Kan man ens gå igång om det hela enbart är ytligt? Personligen kan jag inte det iaf.
Citat:
Håller med dig fyllesex är inte optimalt, det är ju mer en ungdomsgrej som att köra moped innan man får körkort.
Att ha sex utomhus på en säker plats är däremot jävligt nice. Allt är skönare när man är utomhus. Att äta, att bara sitta och chilla och även sex. Jag tror TS kommer få ordning på sin brandslang om han börjar köra utomhus i sommar.
Att ha sex utomhus på en säker plats är däremot jävligt nice. Allt är skönare när man är utomhus. Att äta, att bara sitta och chilla och även sex. Jag tror TS kommer få ordning på sin brandslang om han börjar köra utomhus i sommar.
Fyllesex har nog dom flesta upplevt runt 20/25-års åldern med någon gammal flamma eller partner. Man testade det då, och sen var nog dom flesta överens med sig själva - kanske ingen jättebra idé.
Haha är det trixet.. att ha sex utomhus för att inte komma för snabbt?
Vad är ens att komma för snabbt.