2026-05-09, 19:34
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
#208 platsar här. Han använde offentliga övervakningskameror för att kolla in barnet, om jag inte minns fel. Helikopterpiloten är #631

tackar tackar - så då är det fler än vad jag minns ?
Citera
2026-05-09, 20:05
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
#775 prarar om en polis som tagit livet av sig. Han verkar h fångats av dumpen tidigare. Nån som vet vilket nummer han har?

Som extra lök på laxen kom en polis fram och frågade vad som pågår under konfrontationen, Och gäddan svara " det är en fd kollega"

cant make this shit up

Citera
2026-05-09, 21:48
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Off Topic - Gipsy Tears och Gotet pratar alltid om gäddornas kukar, alltså har de en fascination över pedofilers kukar - det är i min värld sjukare än att vara pedofil.

De är bara size queens.
Citera
2026-05-09, 23:08
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Tack för svar

En fråga - Hur många Gäddor har varit poliser eller anställda vid polisen ?

Gubben i Vara ? (186)
Helikopterpiloten i Norrland - oklart nummer
Gubben som försökte slå Patrik på Söder i Stockholm ? också oklart nummer, tror han var fd snut
Han som tog det till förtalsrättegång, it forensiker i audio osv ?
Tror jag att det är minst en till, men inte helt säker.

Är det någon mer, och kan kanske någon hjälpa till med nummer på de jag ej har koll på ?
Kollade en gång till på Dumpen för att se villket svar på din fråga jag kan bidra med. Den där gubben som försökte slå till Patrik är #210. IT-forensikern är förstås ingen mindre än allas vår #342. Den jävla dåren är i princip för alltid inristad i minnet på oss här i tråden. 😄
Citera
2026-05-09, 23:23
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Tack för svar

En fråga - Hur många Gäddor har varit poliser eller anställda vid polisen ?

Gubben i Vara ? (186)
Helikopterpiloten i Norrland - oklart nummer
Gubben som försökte slå Patrik på Söder i Stockholm ? också oklart nummer, tror han var fd snut
Han som tog det till förtalsrättegång, it forensiker i audio osv ?
Tror jag att det är minst en till, men inte helt säker.

Är det någon mer, och kan kanske någon hjälpa till med nummer på de jag ej har koll på ?

Snuten i Malmö som letade ung pojke, som kom till träff på arbetstid och hade använt myndighetens övervakningskameror kring Stortorget i Malmö för att kolla så inte Dumpen var där. (Han fegade ur, men lurades till ett möte med en äldre, fiktiv, kille på hotell Savoy). Blev av med jobbet mm har jag för mig?
Citera
2026-05-09, 23:27
Medlem
GeirHansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Snuten i Malmö som letade ung pojke, som kom till träff på arbetstid och hade använt myndighetens övervakningskameror kring Stortorget i Malmö för att kolla så inte Dumpen var där. (Han fegade ur, men lurades till ett möte med en äldre, fiktiv, kille på hotell Savoy). Blev av med jobbet mm har jag för mig?
Han ble også dømt for misbruk av politiets overvåkingsutstyr.
Citera
2026-05-09, 23:47
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Ja, det är #208.
Citera
2026-05-09, 23:49
Medlem
GeirHansens avatar
Citat:
Ja, det är #208.
Ja, det stemmer.
Citera
2026-05-10, 00:55
Medlem
-GGs avatar

Visst, en märklig person som inte må vara ute efter att göra direkt skada. Men ändå inte så bakom att han inte kan planera en träff, och stänga av app-funktioner innan träff.
Han har också skrivit till fler barn, riktiga barn då, och sökt kontakt med dem.
Citera
2026-05-10, 00:57
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeirHansen
Han ble også dømt for misbruk av politiets overvåkingsutstyr.

Ja, precis. Avstängd, dömd sen sparken?
Citera
2026-05-10, 01:00
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ja, det är #208.

Tack, de förtjänar att lyftas upp ibland. Någon som kommer ihåg ID på honom? Skulle vara kul att kolla om frun är kvar mm. Kan ju inte vara roligt att vara gift med en tuff skäggig snut ena dagen och en arbetslös smygbög med web-aliaset "Avrunkaren" nästa dag...
Citera
2026-05-10, 02:10
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG

Visst, en märklig person som inte må vara ute efter att göra direkt skada. Men ändå inte så bakom att han inte kan planera en träff, och stänga av app-funktioner innan träff.
Han har också skrivit till fler barn, riktiga barn då, och sökt kontakt med dem.
#773 har både TikTok och Snapchat samt hela 19 Facebook-konton varav minst ett används till Facebook-dating. Han är ganska kapabel till lite av varje vill jag påstå, trots att hans blotta uppenbarelse verkar visa motsatsen. .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in