2026-05-09, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Man blir ju lite nyfiken på att offrets anhöriga körde honom till sjukhuset - som ligger bara ett par minuter från mordplatsen. Hur kunde de anhöriga kontaktas så snabbt, eller var han med sina anhöriga när han blev mördad?
Tror båda deras vängrupper var där. Tänker då någon skriker till "grabbar!" medan han blir jagad. Försökte väl få dom att sluta, då det precis innan var något verbalt bråk antar jag. Personen tänkte väl bara att det skulle bli slagsmål eller brottning.

Inte omöjligt heller att gärningsmannen var vän med offret men att dom hade ett rejält bråk (nu kom dock uppgifter från en här att dom bråkat länge så kanske kan stryka denna teorin).
Citera
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sverige1121
BO E.V

GM B.H

Kan inte tro mina ögon.... Dem har bråkat i över 10 år nu....

Vad bråkade de om?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Han var väl 20? Bråkat sen dom var 10?
Kanske familjerelaterat bråk
Citera
Medlem
Citat:
BO E.V

GM B.H

Kan inte tro mina ögon.... Dem har bråkat i över 10 år nu....

Vem är bakom BH?
Citera
2026-05-09, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stortrollet
Varför ens skriva det lilla? Skriv hela namnen o byta en bokstav till en Asterisk

Vem bryr sig om namnet? Mer nyfiken på vad det handlar om (;
Citera
2026-05-09, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Han var väl 20? Bråkat sen dom var 10?
Dom ser ut att vara i 25-årsåldern. Så kanske sen dom var tonåringar antar jag. Men araber ser ofta äldre ut än vad dom är så jag vet inte.
Citera
2026-05-09, 23:34
Medlem
Om det är familj relaterade då kmr nog fler dåd ske.

Blod har spillds och mord på köpet.

Detta kmr inte lösas via deras egna möten och skadestånd!!
Citera
2026-05-09, 23:35
Medlem
Deras farshor slogs i Arena kuppen i Kristianstad över 10 årsen sen har pojkarna slagits och E.V var ung men nu verkar det som att beefen har fortsatt.
Citera
2026-05-09, 23:37
Medlem
Citat:
Deras farshor slogs i Arena kuppen i Kristianstad över 10 årsen sen har pojkarna slagits och E.V var ung men nu verkar det som att beefen har fortsatt.

Så vidrigt!!! Att man går så långt att mörda varandra pga något bråk för 10år sedan.

Hade de varit smarta som inte araber är hade detta aldrig hänt om de hade valt gå vidare med sina liv.
Citera
2026-05-09, 23:40
Medlem
alternativtkonto11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viproom
Om det är familj relaterade då kmr nog fler dåd ske.

Blod har spillds och mord på köpet.

Detta kmr inte lösas via deras egna möten och skadestånd!!

Vedergällning sker typ aldrig i samband med konflikter mellan/inom babbefamiljer. Det är knappt det sker i samband med gängkonflikter. Babbarna kommer babba loss lite för att de är som de är. Gapa, skrika, kaoza lite utanför sjukhuset, kan inte alla se hur jävla stor och tuff och viktig jag är i mitt kulturellt/genetiskt betingade main character syndrome? Sen lugnar det ned sig och livet går vidare. Det är väl snarare när babbarna inte babbar loss som man ska vara orolig.
Citera
2026-05-09, 23:40
Medlem
Citat:
Tror lätt detta kommer bli stort.

100% hämd kmr ske snart när polisen inte är så aktiva.

Eller så väljer familjen flytta och bo skyddad.

Tycker det är märkligt att inte de har gripit honom än..

På väg att fly landet?
Citera
2026-05-09, 23:43
Medlem
Citat:
Söker man slagsmål Arena Cup Kristianstad så kommer det ju upp återkommande slagsmål och bråk varje år. Verkar ju vara mer artiklar om slagsmål än fotbollsmål från det arrangemanget.

2013,2015,2018,2020 och nu senast 2026.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in