2026-05-09, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Det är möjligt men det finns så klart fler människor i världen som har mörka kläder. Men jag kollade mer i detalj på löparen och det är samma uzbekskägg så det stämmer nog. Tyckte bara att han som låg ner såg mycket kraftigare ut

Tror för att personen som filma zoomade in offret och kroppen såg då större ut
Citera
2026-05-09, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagskagorakaos
Livstid?

Kör som jänkarna - ett öga för ett öga

Säger mer dödstraff
Väldigt tveksamt skulle jag säga. Tror inte meningen var att döda, mer att skada och skrämmas. För han gjorde bara ett hugg och fortsatte inte komma mot honom.
Citera
2026-05-09, 23:23
Medlem
Citat:
Det är ju så absurt att typ alla dom där tokarna har vapen på sig konstant. Vet inte vad som utmynnade i bråket men det var säkert något med heder att göra

Tror jag med, men dessa araber är smutsiga kan lika gärna varit en liten knarkskuld.
Citera
2026-05-09, 23:25
Medlem
B´stards avatar
Man blir ju lite nyfiken på att offrets anhöriga körde honom till sjukhuset - som ligger bara ett par minuter från mordplatsen. Hur kunde de anhöriga kontaktas så snabbt, eller var han med sina anhöriga när han blev mördad?
Citera
2026-05-09, 23:25
Medlem
kungenslillapigas avatar
Det här mordet måste vara lätt att lösa fast gm kommer väl ändå att blåneka fast han syns tydligt på filmen
Citera
2026-05-09, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Man blir ju lite nyfiken på att offrets anhöriga körde honom till sjukhuset - som ligger bara ett par minuter från mordplatsen. Hur kunde de anhöriga kontaktas så snabbt, eller var han med sina anhöriga när han blev mördad?

Säkert varit ut med någon vän, kusin, eller vad som helst.
Citera
2026-05-09, 23:28
Medlem
BO E.V

GM B.H

Kan inte tro mina ögon.... Dem har bråkat i över 10 år nu....
Citera
2026-05-09, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sverige1121
BO E.V

GM B.H

Jasså? Vad handlar deras bråk om?
Citera
2026-05-09, 23:30
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
BO E.V

GM B.H

Han var väl 20? Bråkat sen dom var 10?
Citera
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Killen man ser på bild med vita gympaskor kan ju vara en bror eller nått och haft bil i närheten. Tänkt att det skulle gå snabbare att komma till akuten än att ringa ambulans
Citera
Medlem
Citat:
BO E.V

GM B.H

Varför ens skriva det lilla? Skriv hela namnen o byta en bokstav till en Asterisk
Citera
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Det är möjligt men det finns så klart fler människor i världen som har mörka kläder. Men jag kollade mer i detalj på löparen och det är samma uzbekskägg så det stämmer nog. Tyckte bara att han som låg ner såg mycket kraftigare ut

Ja, det är samma Moncler-väst också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in