Om nu faktiskt utomjordisk aktivitet pågått länge så kommer jag inte påverkas alls. Bevisligen är dom ju inte här för att invadera eller förstöra jorden, om det nu är så att dom skulle ha besökt oss i årtioenden redan.
Och eftersom jag inte är är religiös så ställer det inte om hela min världsbild heller. Det skulle väl mest vara kul att veta att vi inte är ensamma i universum.
Med det sagt så återstår det väl att se. Ett UFO/UAP är ju inte per definition utomjordiskt utan bara något som man inte vet vad det är. Tyvärr gissar jag på att de flesta/alla är en kombination mellan diverse väderfenomen, utländsk hemligstämplad militärteknologi o.s.v.
Det säger ju en hel om saken att en grov majoritet av samtliga rapporterade UFOn händelsevis råkar befinna sig i USA. Det är nog mycket mer en produkt av popkultur än något annat, tyvärr.
Har sneglat lite igenom det som släpptes och än så länge var det hela rätt ointressant för att vara helt ärlig.
det är ungefär som om du ser en sak i skogen som du inte vet vad de är.... då är det en sak som du inte vet vad det är. Ända tills du vet vad det är... pucko