2026-05-09, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avocado88
pontus verkar va en väldigt tålmodig människa. hur kul kan det va att komma hem till den där beiga hallen varje dag. inte jätte.

Verkligen! Och nu har hon köpt en stor svart BLOB av en fatölj. Den svëvar liksom blant allt beigevita som et främmande element. Altså ursäkta men trodde faktiskt inte at det rummet kunne se värre ut:

https://www.flickr.com/photos/elsabillgren/55256742986/

Hur länge tills hon bytar ut den med en ny? Jag gissar en månad.
Senast redigerad av Heksa 2026-05-09 kl. 16:16.
Citera
2026-05-09, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heksa
Verkligen! Och nu har hon köpt en stor svart BLOB av en fatölj. Den svëvar liksom blant allt beigevita som et främmande element. Altså ursäkta men trodde faktiskt inte at det rummet kunne se värre ut:

Åh herregud vad ful och vad fult den passar in!! Hjäääälp. Är hon blind? Det är som att Sommarskuggan flyttat in.
Citera
2026-05-09, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Åh herregud vad ful och vad fult den passar in!! Hjäääälp. Är hon blind? Det är som att Sommarskuggan flyttat in.

Skrattade så åt kommentaren, gick sedan in och kollade. Oj, nej. VEM har hon sett detta hos och kopierat ? Så malplacerad.
Citera
2026-05-09, 17:22
Medlem
Citat:

ja det var en främmande fågel får man säga, men ändå kul att hon fått in lite färg hehe
Citera
2026-05-09, 17:38
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av avocado88
ja det var en främmande fågel får man säga, men ändå kul att hon fått in lite färg hehe

Haha, eller hur! Men hon behöver seriöst akuttid hos en inredare.
Citera
2026-05-09, 18:02
Medlem
Citat:

Sommarskuggan för 26000 från Zara hahahah jösseeeees vilket dåligt köp
Citera
2026-05-09, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misirlouie
Sommarskuggan för 26000 från Zara hahahah jösseeeees vilket dåligt köp

Hon framstår verkligen som mer förvirrad än någonsin. Det är så sorgligt att hon springer efter sina idoler och gör vad som helst för att platsa. Det sjuka är att det sträcker sig från äkta högstadie (Elsa med cigg och bantning) till att köpa fula saker för 26 000.
Citera
2026-05-09, 19:41
Medlem
Citat:

Underbar kommentar. Tydligen bara beige och nu svart som får existera i det där hemmet. Kanske ett märkligt sätt att få in kontraster (som hon och Sofia ju tagit upp ett antal gånger i sin podd).

När jag ser hennes hem tänker jag alltid på hur mycket trivsammare det skulle vara med lite växter. Hon var ju så förtjust i pelargoner för ett par år sen, vad hände med det? Också en miss att göra sig av med den stora fiolfikusen. Gamla, rejäla växter ger verkligen själ till hemmet.
Citera
2026-05-09, 21:05
Medlem
Citat:
Haha exakt! Men äntligen en sittplats från vilken man ser ut genom fönstren. Blir knäpp på möbleringen med soffan vänd mot väggen och ryggen mot ljuset. Förstår verkligen inte.
Senast redigerad av Fredstein 2026-05-09 kl. 21:09.
Citera
2026-05-09, 23:49
Medlem
Citat:

Oj jäklar,hur tänkte hon här? Har hon köpt denna hemska svarta bumling för att hon tröttnat på att bli beige-dissad,eller är det hennes man som längtat efter att få sitta i en riktig icke-beige fåtölj?
Citera
2026-05-10, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Fast vad är indie egentligen då? Det är mer än en klädstil, men det verkar inte Elsa begripa? Hon var ”indie” när hennes gäng på Söder var det. För att det var ”rätt” då. Nu är beige ”rätt” så nu är Elsa beige istället.
Ja som jag skrev syftade hon på stilen när hon sa det i podden. Och att hennes numer mer exklusiva stil berodde på påverkan från Instagram bl a. Fast eg är väl indie främst en musikgenre, som förknippas med en klädstil.
Men jag menar att hennes stil OCH personlighet verkar ha varit friare då,, mer avslappnad och mindre självmedveten och ängslig.
Senast redigerad av Fridafogel99 2026-05-10 kl. 09:24.
Citera
2026-05-10, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Ja som jag skrev syftade hon på stilen när hon sa det i podden. Och att hennes numer mer exklusiva stil berodde på påverkan från Instagram bl a. Men jag menar att hennes stil OCH personlighet verkar ha varit friare då,, mer avslappnad och mindre självmedveten och ängslig.
Instämmer helt.Skulle ha varit roligare om den s.k stilresan var tvärtom,att hon gick från att i början ha varit en ängslig,beige,trist bloggare,till att nu blomma ut med självförtroende,färg,orginalitet och personlighet! Hon inspirerar inte till någonting alls nu med sin trista stil och showroomlägenhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in