2026-05-09, 12:09
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cremefraiched
Erkänner att det finns något större. Ja, de har tidigare släppt skit men nu så säger man ganska rakt ut att det är något som finns där ute.

Ja, why not. Man erkänner något vi "redan vet om" att det finns ufon och annat skit där ute och att vi inte är ensamma i universum. I min tro så har vi redan haft kontakt med utomjordingar eller att dom redan är här och mer normalisering av utomjordingar är något jag tycker om.

Du vet, allt det här var ju bara var "konspirationsteorier" i 60+ år tidigare och nu bekräftar man - ja, det var inte bara påhitt.

Ett av dokumenten pratar om en utomjordisk kvinna med kattöron. Som sagt, jag klagar inte för jag tycker det är spännande med mysterium.
Även det där dokumentet du länkade till som om det vore något nytt erkännande har ju legat publikt i årtionden. Här t.ex (sid 742 enligt pagina, 744 enligt pdf-numreringen): https://apollojournals.org/alsj/a12/AS12_TEC.PDF

Skåpmat…
Citera
2026-05-09, 12:10
Medlem
Cremefraicheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Även det där dokumentet du länkade till som om det vore något nytt erkännande har ju legat publikt i årtionden. Här t.ex (sid 742 enligt pagina, 744 enligt pdf-numreringen): https://apollojournals.org/alsj/a12/AS12_TEC.PDF

Skåpmat…

Och? Allt du har är TDS och vill bajsa på det hela för att det är just Trump som släppte det än att se det som den roliga grejen det är. Sug negerkuk.
Citera
2026-05-09, 12:18
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
90% av bilderna ser ut som smuts på linsen.

Som den här: https://www.war.gov/UFO/#NASA-UAP-VM2-Apollo-12-1969

"Unidentified phenomena", jo tjena.
Vad några random astronauter såg och fotograferade 1969, kan det ha någon betydelse? Närmiljöfotografier är än idag långt mindre informativa än vad en person med bra syn kan uppfatta.
Citera
2026-05-09, 12:20
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:

Skåpmat…
Ja skåpmat och inget som fabricerats av Trumpadministrationen.
Citera
2026-05-09, 12:27
Medlem
Kylixs avatar
Pinsamt, rent pinsamt...Ska det ens verka realistiskt så får dom sluta sudda bort allt hela tiden, - oavsett vart angivelserna är på jorden.
Det här ser mer ut som för en Hollywood film, ett stort skämt.
Finns det ingen "selfie" på E.T när han passerar en hastighets kamera så kan det vara, bara pinsamt allting.
Ps. kan följa mitt egna motto nedan i detta inlägg till Amerikanska staten.
Bättre att tiga och tas för en idiot än tala och undanröja varje tvivel" - Abraham Lincoln
Senast redigerad av Kylix 2026-05-09 kl. 12:30.
Citera
2026-05-09, 12:36
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Och? Allt du har är TDS och vill bajsa på det hela för att det är just Trump som släppte det än att se det som den roliga grejen det är. Sug negerkuk.

Ja precis - du har verkligen avslöjat mig - jag har ägnat åratal åt att försöka motbevisa, förklara och ifrågasätta kredibiliteten bakom filmer, foton och dokument som påståtts bevisa utomjordiska farkoster och besök bara för att vara beredd den dagen Trump fick för sig att släppa dokument om samma sak…
Trump tror ju inte ens själv på besökare från yttre rymden..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2026-05-09 kl. 12:48.
Citera
2026-05-09, 13:15
Medlem
Det största UFO:t är Trump själv!
Citera
2026-05-09, 13:25
Medlem
Anonymfs avatar
Citat:
Erkänner att det finns något större.

Snälla, länka till ett sådant påstående.

Så länge det rör sig om oidentifierade objekt är ett sånt uttalande detsamma som att säga att en suddig mås tyder på utomjordiskt liv.
Citera
2026-05-09, 13:35
Medlem
Några märkliga bilder från Apollo 11 och 12 visas här. Ljusfenomen som är fångade av kameran när astronauterna var på månen. Även vad astronauterna själva berättade går han igenom.
https://m.youtube.com/watch?v=yIEfm0oDsmM
Citera
2026-05-09, 13:36
Medlem
Citat:
Det där visar ju bara vad det är för gammalt skräp FBI sitter på. Filen som påstås vara ”newly released” har varit tillgänglig i årtionden - här ligger den t.ex på BlackVault (sid 54)https://documents.theblackvault.com/documents/ufos/fbi/ufo15.pdf
Aha, finns dock annat gammalt med i släppet som är fortsatt intressant och utreds så frågan är hur relevant detta fall är.
Citera
2026-05-09, 13:59
Medlem
Firewaias avatar
Och inte ett piss förändrat, förklarat eller bekräftat? Oh fan…
Citera
2026-05-09, 14:05
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Erkänner att det finns något större. Ja, de har tidigare släppt skit men nu så säger man ganska rakt ut att det är något som finns där ute.

Ja, why not. Man erkänner något vi "redan vet om" att det finns ufon och annat skit där ute och att vi inte är ensamma i universum. I min tro så har vi redan haft kontakt med utomjordingar eller att dom redan är här och mer normalisering av utomjordingar är något jag tycker om.

Du vet, allt det här var ju bara var "konspirationsteorier" i 60+ år tidigare och nu bekräftar man - ja, det var inte bara påhitt.

Ett av dokumenten pratar om en utomjordisk kvinna med kattöron. Som sagt, jag klagar inte för jag tycker det är spännande med mysterium.

Helt klart att det finns något större, det är det inget snack om.
Dock är denna batch a filmer inte de bästa man sett. Skulle säga de sämsta faktiskt, även om det fanns vissa intressanta aspekter här och var som kan vara värt att luska i lite mer.

Samtidigt kan det ju vara bra om man har lite is i magen och se vad som kommer framöver.
Ett till synes först ointressant videoklipp kan på ett ögonblick bli väldigt väldigt intressant.
Om ett UAP plötsligt accelererar iväg i extremt hög hastighet så att kameran inte hinner med förändrar alltihop. Idag har vi inga svar på vad såna fenomen kan vara.
Det är ett faktum som många verkar ha svårt att acceptera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in