2026-05-09, 11:52
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Folk tycker inte den säljs för en god sak, utan är trötta på att få sexualitet och vänsterliberal ideologi nerkörd i halsen. Det stod ju i trådstarten, kan du inte läsa eller saknar du en fungerande hjärna?

När du säger "folk", vem menar du då? Dina kompisar? Eller kan du länka till någon kvantitativ undersökning som belägger ditt påstående, om det nu är så att du refererar till folk i allmänhet?
Citera
2026-05-09, 11:58
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Många associerar pride med saker som htbq, trans och analsex medan glass associeras med t.ex. barn. Att göra en pride-glass är att associera barn med analsex. Men du tycker det är ok för att du är dum i huvudet och inte stannar upp och använder tillstymmelsen till hjärna.

Du vet att inte alla bögar har analsex,eller? Och du kanske vet att analsex även praktiseras av heteropar? Eller?

Att en glass skulle representera analsex är det sjukaste jag hört denna sidan midsommar.
Är du religiös?
Citera
2026-05-09, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
GB glass har väl också en fejk vaniljglass?

Jag har bojkottar GB glass sedan länge.

Exakt. Den görs av ärtprotein sedan många år. Köper aldrig från GB sen jag upptäckte det.
Citera
2026-05-09, 12:06
Medlem
Smutsar ner resten av skiten
Citera
2026-05-09, 12:10
Medlem
LKKINGENs avatar
Räcker det inte med att man inte längre kan använda ordet Regnbågar och en uppskatta en fin regnbågsbild längre.

Börjar bli precis som med soltecknet i sanskrit en grupp ockuperar ett tecken, ord etc och förfular det så till den grad att det blir synonymt med äckligt och fult fastän det är allt annat än det.
Citera
2026-05-09, 13:19
Medlem
Ni har ingen aning, detta är bara början, väntar med spänning på när GB lanserar nya spännande grasspinnar med inkulsiva namn som pojkkuk och flickfitta, här skall det öppnas nya marknader så att även Ali Q från en bergsby i Afganistan ska känna sig inkluderad..
Citera
2026-05-09, 13:22
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
När du säger "folk", vem menar du då? Dina kompisar? Eller kan du länka till någon kvantitativ undersökning som belägger ditt påstående, om det nu är så att du refererar till folk i allmänhet?

Du kan ju kolla länken i trådstarten?

Annars tog USAs president upp att det är slut med woke skit i sitt installationstal. Det var ändå några miljoner som röstade på honom. Har du precis upptäckt att andra har andra åsikter än dig?
Citera
2026-05-09, 13:27
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Du vet att inte alla bögar har analsex,eller? Och du kanske vet att analsex även praktiseras av heteropar? Eller?

Att en glass skulle representera analsex är det sjukaste jag hört denna sidan midsommar.
Är du religiös?

Men nu har inte GB släppt en glass med en symbol för heterosexualitet utan för hbtq.

Vad exakt framstår som sjukt för dig att pride associeras med homo, bi, transsexualitet och queer? Olika sexualiteter? Spelar du dum?
Citera
2026-05-09, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Skulle vara intressant hur många som jobbar på en reklambyrå är vita övre medelklass versus svarta/negrer
Kanske skulle se sig själva i spegeln först..
Haha
De har fått "direktiv" men av vem?
Så otroligt komiskt /tragiskt
Citera
2026-05-09, 15:39
Medlem
Citat:
Många associerar pride med saker som htbq, trans och analsex medan glass associeras med t.ex. barn. Att göra en pride-glass är att associera barn med analsex. Men du tycker det är ok för att du är dum i huvudet och inte stannar upp och använder tillstymmelsen till hjärna.

Att du associerar en glass med analsex säger en del om dig.
Citera
2026-05-09, 15:42
Medlem
Cadells avatar
Jag nöjer mig med helt vanlig arisk, dvs rasistisk vaniljglass
White pride, world wide!
Citera
2026-05-09, 16:19
Medlem
bunnyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/utrikes/kunder-rasar-mot-gb-s-nya-glass-hotar-med-bojkott-l%C3%A4gg-ner/ar-AA22wdiI?ocid=msedgntp&pc=ASTS&cvid=69fb9419a04946 8ba2d1aa7fc58cc942&ei=34

Personligen vill jag inte ha en massa HBTQ-skit nedkört i käften när man ska handla glass så för mig blir det en bojkott av GB-glass.

Nu blommar löken! Det blir Ben&Jerrys för mig framöver, de ska tydligen vara hetero båda två
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in