2026-05-08, 22:25
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
775

Ja, men särskilt empatisk är hon inte. En person vill begå suicid och då börjar hon gnälla och stånka och stöna och kallar indirekt personen "ynklig karl"
Egentligen oacceptabelt
Nej, en gädda vill begå övergrepp på barn. Gäddan gillar inte att bli påkommen med det och vill inte alls ta ansvar för sitt handlande. När han märker att alla jag-är-ett-offer-knep inte funkar, så drämmer han till med vad han tror är ett vattentätt sätt att komma undan - hot om självmord. #775 är en feg och ynklig varelse. Självmord har han inte stake till.
Citera
2026-05-08, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
775

Ja, men särskilt empatisk är hon inte. En person vill begå suicid och då börjar hon gnälla och stånka och stöna och kallar indirekt personen "ynklig karl"
Egentligen oacceptabelt

Bra, jag hoppas att han misslyckades med sitt försök, och att det tar honom timmar att kola.
Citera
2026-05-08, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeggDigInteI
Bra, jag hoppas att han misslyckades med sitt försök, och att det tar honom timmar att kola.
Jag har tidigare aningslöst hoppats och föreslagit att båda fb-trådarna skulle stångas, så att det kunde bli något åsiktsutbyte, en vettig debatt och i bästa fall viss förståelse för motståndarsidans argument. Men båda trådarna uttrycker i bästa fall en förment neutral analys, mest är det hat, hat, hat och det är kul att läsa i början. Men sen blir det ju jävligt tråkigt, för båda sidor skriver bara för sina egna ja-sägare.
Citera
2026-05-09, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det är dom, tragiskt nog, alldeles på tok för störda för att begripa.

Patrik och Sara och vikarierna kommer hålla på tills de bokstavligen dör under en konfrontation Dumpen är en resa utan slutdestination
Citera
2026-05-09, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det är väl en skröna att det var bajs i #292 aka Hanks toa (på bilden alltså)?
Var det inte ett bajs?
Citera
2026-05-09, 09:07
Medlem
sfrges avatar
#775 prarar om en polis som tagit livet av sig. Han verkar h fångats av dumpen tidigare. Nån som vet vilket nummer han har?
Citera
2026-05-09, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
#775 prarar om en polis som tagit livet av sig. Han verkar h fångats av dumpen tidigare. Nån som vet vilket nummer han har?

https://dumpen.se/2023/01/20/konstapel-gadda-186-vara/

Båda åkte fast i Vara Hans gode vän var mindre feg och bjöd på en intervju i alla fall
Citera
2026-05-09, 12:35
Medlem
Otto Flicks avatar
Gädd-IQn i ett nötskal. Har någon han känner till personligen (förstår jag det som iallafall) som begått självmord efter en date med Dumpen, men ändå tror han att denna mamma är på riktig. #775

Pratar om självmord i hopp om att slippa publicering?
Senast redigerad av Otto Flick 2026-05-09 kl. 12:39.
Citera
2026-05-09, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Gädd-IQn i ett nötskal. Har någon han känner till personligen (förstår jag det som iallafall) som begått självmord efter en date med Dumpen, men ändå tror han att denna mamma är på riktig. #775

Pratar om självmord i hopp om att slippa publicering?

Det är vanligt att gäddorna spelar det kortet.
Citera
2026-05-09, 15:10
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Nu, lite bättre. Men ändå 7 rader "Dumpen trash" och det är off-topic, oavsett om du kryddar med en gädda.

Off Topic - Gipsy Tears och Gotet pratar alltid om gäddornas kukar, alltså har de en fascination över pedofilers kukar - det är i min värld sjukare än att vara pedofil.

On Topic (nästan) - Brukar Dumpen fortfarande ha varannan dag eller väntar dem till Söndag med publicering ?

On Topic - klart som tusan att gädda nummer 775 drar upp att ta livet av sig. Det är ju inte den första och inte den sista som gör det. Dock tror jag att de som hotar med att ta livet av sig inte gör det.
De som tar livet av sig gör det utan att hota om det.
Senast redigerad av MDTAA 2026-05-09 kl. 15:14.
Citera
2026-05-09, 18:46
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av messiisnumberone
Alltid tisdag, torsdag & Söndag

Tack för svar

En fråga - Hur många Gäddor har varit poliser eller anställda vid polisen ?

Gubben i Vara ? (186)
Helikopterpiloten i Norrland - oklart nummer
Gubben som försökte slå Patrik på Söder i Stockholm ? också oklart nummer, tror han var fd snut
Han som tog det till förtalsrättegång, it forensiker i audio osv ?
Tror jag att det är minst en till, men inte helt säker.

Är det någon mer, och kan kanske någon hjälpa till med nummer på de jag ej har koll på ?
Senast redigerad av MDTAA 2026-05-09 kl. 18:48.
Citera
2026-05-09, 19:23
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Tack för svar

En fråga - Hur många Gäddor har varit poliser eller anställda vid polisen ?

Gubben i Vara ? (186)
Helikopterpiloten i Norrland - oklart nummer
Gubben som försökte slå Patrik på Söder i Stockholm ? också oklart nummer, tror han var fd snut
Han som tog det till förtalsrättegång, it forensiker i audio osv ?
Tror jag att det är minst en till, men inte helt säker.

Är det någon mer, och kan kanske någon hjälpa till med nummer på de jag ej har koll på ?
#208 platsar här. Han använde offentliga övervakningskameror för att kolla in barnet, om jag inte minns fel. Helikopterpiloten är #631
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in