Citat:
Ursprungligen postat av
cinmik
Så sent som i slutet av förra året hade hon inte soc på sin sida. Det hade du vetat om du läst hennes advokat inlaga till rätten inför förhandlingen om vårdnaden.
Sköter inte Julia sig när Chrippa kommer ut så ligger hon risigt till.
Du menar att hon ska göra som du vill?
Hon har aldrig, så vitt jag vet, nekat lillfkickan att träffa sin pappa.
Det är hans val om han vill vara med Linnéa den stunden han kunde träffa sin dotter.
Det är LINNÉA som, på goda grunder, inte ska träffa lillflickan.
Vad är det som är så svårt att förstå?
Det är INTE umgängessabotage att hindra den som har psykiskt misshandlat lillflickan att träffas. Det är att skydda lillflickan. Det är Julias uppgift att skydda henne.