Citat:
Ursprungligen postat av
eternussermo
Som jämförelse hade Brasiliens damlandslag i fotboll en spelare som var inne på sitt 42a år och USA en som var inne på sitt 41a. Borde de lagen tas bort?
Hon i Luxemburg är ett unikum dock.
Jag kan inget om damfotboll. Men de presterade kanske bättre än någon yngre förmåga och var med därför? Saknas knappast konkurrens inom fotbollen så de förtjänade säkert sin plats.
Exemplen jag tog upp i bordtennisen var säkert de bästa som fanns att tillgå för respektive nation. Men här var det snarare
bristen på konkurrens som gjorde att de togs ut.
Förstår du skillnaden?