2026-05-08, 16:06
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokacola
Ett under att Raymond ens kom..
Förmodligen dyker de inte upp något utöver honom när man inte hört så mycket. Inte ett knyst ur LA, NSH, SJS, FLA, m.fl.. Och man vet också varför.
Varför?
Citera
2026-05-08, 16:30
Medlem
Saloths avatar
Kommer Filip Forsberg?
Jag hoppas att Sverige floppar totalt!
Bara så att Sam Hallam kommer bli ihågkomd som sämsta förbundskapenen i Sveriges historia!
Fy fan va jag hatar honom efter hans idiotiska grejer under OS!
Sätta bästa målgöraren FF på bänken?
Sämsta coachning jag sett!
Spelar den sämsta målvakten gång på gång.
Eg vill jag såklart att Sverige vinner men hellre att det blir fiasko så Sam måste gå golgata!
Citera
2026-05-08, 16:34
Medlem
Citat:
Ett under att Raymond ens kom..
Förmodligen dyker de inte upp något utöver honom när man inte hört så mycket. Inte ett knyst ur LA, NSH, SJS, FLA, m.fl.. Och man vet också varför.

Det ser tufft ut. Hoppas på 2-3 spelare till och att en av dem är center är det i närmaste nödvändigt.

Boumedienne sa i en tv-intervju att de för samtal med flera spelare. Det är dock uppenbart att de flesta inte vill komma.
Citera
2026-05-08, 17:08
Medlem
Tubleross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AcademicDream
Det ser tufft ut. Hoppas på 2-3 spelare till och att en av dem är center är det i närmaste nödvändigt.

Boumedienne sa i en tv-intervju att de för samtal med flera spelare. Det är dock uppenbart att de flesta inte vill komma.

Tror faktiskt att Nylander kommer. Lät så mellan raderna på Boumedienne igår i SVT:s sändning.

Men man vet såklart aldrig. Dock om Tre Kronor ens ska chans på medalj så krävs det minst 6-7 NHL-spelare in av hög kaliber. Det man har nu räcker inte särskilt lång.

Tycker att hajpen kring juniorerna varit lite för mycket. De enda två jag egentligen ser som kan bidra i ett VM är väl Stenberg och Frondell. Björck kan säkert bli en väldigt bra spelare i framtiden men tror han får det svårt i ett VM när han möter USA och Kanada som har fullspäckat med rutinerade NHL-stjärnor.
Citera
2026-05-08, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Varför?

För att stjärnspelarna vill inte spela under Sam Hallams regi. Bedrövligare FK får man gräva i arkiven efter. Snudd på att Garpenlöv framstod genialisk.
Citera
2026-05-08, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Tror faktiskt att Nylander kommer. Lät så mellan raderna på Boumedienne igår i SVT:s sändning.

Men man vet såklart aldrig. Dock om Tre Kronor ens ska chans på medalj så krävs det minst 6-7 NHL-spelare in av hög kaliber. Det man har nu räcker inte särskilt lång.

Tycker att hajpen kring juniorerna varit lite för mycket. De enda två jag egentligen ser som kan bidra i ett VM är väl Stenberg och Frondell. Björck kan säkert bli en väldigt bra spelare i framtiden men tror han får det svårt i ett VM när han möter USA och Kanada som har fullspäckat med rutinerade NHL-stjärnor.

Vart kan man se den sändningen?
Citera
2026-05-08, 18:36
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
För att stjärnspelarna vill inte spela under Sam Hallams regi. Bedrövligare FK får man gräva i arkiven efter. Snudd på att Garpenlöv framstod genialisk.
Då är jag med. Ja, Hallam skulle fått gå efter förra VM.
Citera
2026-05-08, 22:21
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Tkachuk spelar VM.
Citera
2026-05-08, 23:34
Medlem
Citat:
Tkachuk spelar VM.

Är ju nu man hoppas på att Andreas Englund blir klar bara för att..
Citera
2026-05-08, 23:44
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Är ju nu man hoppas på att Andreas Englund blir klar bara för att..
Extremt dålig koll på honom. Har han någon landslagsmatch under ett VM någonsin?
Citera
2026-05-08, 23:53
Medlem
Citat:
Extremt dålig koll på honom. Har han någon landslagsmatch under ett VM någonsin?

Är väl snudd på en av dom hårdaste vi har borta i Nordamerika för närvarande. Jag har knappt sett honom förlorat en fight. Hade varit kul om man möts framöver i finalerna om usa har tkachuk så Englund kan ragdolla honom lite.
Citera
2026-05-09, 00:14
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Är väl snudd på en av dom hårdaste vi har borta i Nordamerika för närvarande. Jag har knappt sett honom förlorat en fight. Hade varit kul om man möts framöver i finalerna om usa har tkachuk så Englund kan ragdolla honom lite.
Åhfan, 2020-talets Murray?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in