2026-05-08, 22:05
Medlem
Custom_mades avatar
Tjena KP!

Jag har fått vita prickar på min...

Nejdå. Men jag har märkt en grej med Tinder och det är att jag matchas om och om igen med samma personer.

Verkar som Tinder vill locka mig att stanna på appen genom att köra gamla matchningar IGEN.

Jag upptäckte att vissa har jag matchat med fler än två gånger till och med.

Har ni upplevt detsamma?
Citera
2026-05-08, 22:22
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Tjena KP!

Jag har fått vita prickar på min...

Nejdå. Men jag har märkt en grej med Tinder och det är att jag matchas om och om igen med samma personer.

Verkar som Tinder vill locka mig att stanna på appen genom att köra gamla matchningar IGEN.

Jag upptäckte att vissa har jag matchat med fler än två gånger till och med.

Har ni upplevt detsamma?
Nej
Citera
2026-05-08, 22:30
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Är det det nya, att träffas via internet? Är inte det bara nördar som träffas så?
Citera
2026-05-08, 22:32
Medlem
Scam app. När jag hade tinder en gång i tiden. Matchade med cirka 10-20 personer första dagen. Sen när jag blev inaktiv matchar den igen.
Citera
2026-05-08, 22:34
Medlem
jcockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Är det det nya, att träffas via internet? Är inte det bara nördar som träffas så?
Precis. Inte som du och jag inte.
Citera
2026-05-09, 01:17
Medlem
Bara jag som dude som har typ 1200 olästa meddelanden? Visst har köpt deras subscription men what the hell? Powpow
Citera
2026-05-09, 02:18
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Har ni upplevt detsamma?
Inträffar ofta om jag inte skriver till min matchning.
Citera
2026-05-09, 03:07
Avstängd
LostinDarknesss avatar
Citat:
Wow ? Nej , missförstå mig inte men jag träffade min liv kärlek via Aftonbladets chatt när det existerade. Vi var väldigt unga.. kanske vi inte var lagliga där ens jag vet inte nu längre haha men nej.. Du kan finna kärlek via internet. Jag är inte nörd alls ens. Var fotbolls spelare, snygg, långdistanslöpare.. Iallafall så hade vi hemligt förhållande under 2 års tid.
Senast redigerad av LostinDarkness 2026-05-09 kl. 03:23.
Citera
2026-05-09, 21:03
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LostinDarkness
Wow ? Nej , missförstå mig inte men jag träffade min liv kärlek via Aftonbladets chatt när det existerade. Vi var väldigt unga.. kanske vi inte var lagliga där ens jag vet inte nu längre haha men nej.. Du kan finna kärlek via internet. Jag är inte nörd alls ens. Var fotbolls spelare, snygg, långdistanslöpare.. Iallafall så hade vi hemligt förhållande under 2 års tid.
Jag kommer ihåg aftonbladets chat och irc, men man låtsades ofta vara kille och trollade men tjejerna som trodde de skrev till kille, jag kallade mig "gröna_ögon_kille17" Jävlar vad det rasslade in meddelande.

Men personer träffades på riktig via det?
Citera
2026-05-10, 17:59
Avstängd
LostinDarknesss avatar
Citat:
Jag kommer ihåg aftonbladets chat och irc, men man låtsades ofta vara kille och trollade men tjejerna som trodde de skrev till kille, jag kallade mig "gröna_ögon_kille17" Jävlar vad det rasslade in meddelande.

Men personer träffades på riktig via det?
Vet faktiskt inte var irc var.. ? Men ja.. träffade en sådan vacker tjej genom detta. Världens vackraste. Tyvärr fungerade det inte p ga andra orsaker. Vi var faktiskt (så sjukt att ens säga detta) Men vi var halvvägs till en Romeo och Juliet. Vi hade båda kärlek åt varsitt håll när vi skrev med varandra men fick hennes mail och vi mailade med varandra i säkert 2 år (då vi båda hade partners) men det tog slut för oss båda så vi träffades på Liseberg.. Var tvungen att nypa mig själv konstant för kunde inte tro att den vackra ängel var där för min skull. 2 års hemligt förhållande därefter.
Senast redigerad av LostinDarkness 2026-05-10 kl. 18:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in