2026-05-08, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JockjrEwing
Undrar om Chrippa tänker något på sitt lilla barn idag?

Det i Linneas mage ja. Det andra sk bihanget som är hos Julia skiter han i.
Citera
2026-05-08, 14:16
Medlem
CoachFattys avatar
"vårt lilla mirakel" skriver skräcködlan på sin snap

vilket mirakel? ni knulla, du låg på rygg och tog den som du är bäst på, voila gravid
Citera
2026-05-08, 14:26
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoachFatty
"vårt lilla mirakel" skriver skräcködlan på sin snap

vilket mirakel? ni knulla, du låg på rygg och tog den som du är bäst på, voila gravid

Det kanske är ett mirakel pga av all bola han tryckt i sig.
Citera
2026-05-08, 15:58
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är ganska vanligt att se på sina väntade och nyfödda som små mirakel.
Du kanske inte har barn - eller kanske inte bara upplevt känslan, men den är vanlig.

"mina barn och andras ungar" missfoster kan man ju också säga
OPS! Hata jag nu igen? Nejdå, inte alls.

Vet du varför han inte får kontakta lilla C?
Är det modern Julia som motsätter sig det?,
Eller vill hon kanske inte?
Citera
2026-05-08, 17:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja det ligger väl en hel del i "mina barn och andras ungar". Barn som grupp har högre skyddsvärde än vuxna, men på individnivå bör ju de egna/familjens barn betyda mest.

Citat:
Nej, jag vet inte hur det ser ut för just honom - jag vet att det kan vara svårt med telefontillstånd och besökstillstånd för en dömd medbrottsling. Det kan innebär endera att det nekas helt under hela verkställigheten alternativt att de får en förlängd prövotid innan det kan beviljas, och att det då också kan vara förenat med villkor om bevakning ... men hur det ser ut i hans enskilda fall kan jag inte svara på.
Barnets tillstånd är ju beroende av godkännande för den vuxne som ska handha samtalen och följa med på besök. Ett barn får inte själv besöka anstalten utan medföljande vuxen.
Citera
2026-05-08, 18:02
Medlem
bigdickricks avatar
Äre inte lite konstigt att det skriks här inne om att Julia håller på med umgängessabotage bara för att Julia inte vill att ungen ska träffa lilla frun när ungen träffar chrippen? Kan man verkligen kalla det för umgängessabotage? ryck upp er alla.
Citera
2026-05-08, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning

Nu har tydligen farmor och farfar sprungit till Linnéa när de har haft lillflickan.
Citera
2026-05-08, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Äre inte lite konstigt att det skriks här inne om att Julia håller på med umgängessabotage bara för att Julia inte vill att ungen ska träffa lilla frun när ungen träffar chrippen? Kan man verkligen kalla det för umgängessabotage? ryck upp er alla.

Det är INTE umgängessabotage. Det är något som hittas på för att försöka styra Julia.

Alltså dessa människor som jobbar för Chrippa, tror de, är nog de mest gnälliga människorna som existerar.

Gnäll, gnäll och gnäll.
Citera
2026-05-08, 18:11
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är INTE umgängessabotage. Det är något som hittas på för att försöka styra Julia.

Alltså dessa människor som jobbar för Chrippa, tror de, är nog de mest gnälliga människorna som existerar.

Gnäll, gnäll och gnäll.

T o m jag fattar att det inte är nå sabotage bara för att förbjuder lilla frun att träffa barnet. Men såklart, lilla frun vill ju vara ett litet stackars offer.
Citera
2026-05-08, 18:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Ja det kan man kalla det.
Chrippas fru är nu en del av barnets familj - oavsett vad Julia tycker om det.
Finns det inte skäl för att sätta restriktioner på umgänget med Chrippa så ska inte Julia göra det -- oavsett hur svartsjuk hon är på hans nya.
Citera
2026-05-08, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför kallar du Chrippa för hans smeknamn istället för att använda Christofer trots att du inte är familj?

Men snälla nån, du måste veta att Chrippa är hans artistnamn.
Ja jag tycker att man gör intrång i någons privatliv när man öppet skriver föräldrarnas smeknamn på ett litet barn.

I detta fallet från en som inte ens bryr sig om flickan utan bara ska nästla sig in i människors liv utan att de har bett om det.

Vi får inte glömma att till och med Chrippa har uttalat sig negativt om den personen.

Nä köp ett eget liv istället för att tvinga sig in i andras.

Men saker och ting kommer att lösa sig. Vänta och se.
Citera
2026-05-08, 18:17
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Nu har tydligen farmor och farfar sprungit till Linnéa när de har haft lillflickan.

... Varför? Har Julia vart Ok med detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in