Citat:
Ursprungligen postat av
Sasha4life
Sveriges poliser begår övervåld dagligen utan konsekvenser. De tror sig förmer andra och flertal studier visar ju att det med grov marginal är psykopater som är poliser och dras till yrket. Det är dock ovanligt att något sker när polisen begår brott. De ses som några gudar och du ska fint hålla sig borta från deras radar för att slippa deras övervåld. Och det gäller alla i samhället.
Allt ditt gnäll upphör den dagen det är din tur att bli slagen och sparkad ev ett gäng sent en natt och
polisen dyker upp med tung batong och ger gänget en rejäl omgång.
Då är du så glad och tacksam: Tack Polisen !