2026-05-08, 12:37
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funkofoben95
Helt efterblivet att ha så här sårbar maskulinitet att man inte kan äta en glass. Hur mår du?

Bra tack! Tror inte jag har så sårbar maskulinitet men glass är verkligen bland det skräpigaste man kan stoppa i sig. Lite manligt är det väl ändå med självkontroll och frånvaro av estrogen manboobs och mag flabb efter att ha slickat i sig massa glass?
Citera
2026-05-08, 12:58
Medlem
Threadkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glorzo
Det är väl inte riktigt nog för en nazist som mig, måste vara mera Hitlerskt.

Alla vi Flashbacks dödsknarkarnazister instämmer naturligtvis. Nogger och 88:an är för smygnassar. Vi vill ha "Cool Hitler" som föreställer Hitler, "Niggerkike" som är en negerjude-karikatyr med jätteläppar, kroknäsa och kalott (choklad och lakrits), och "Pedofeten" som föreställer profeten Muhammed när han våldtar en gris.

Alla invändningar mot lanseringen av dessa ska bemötas med "meh, vadårå, du behöver inte köpa just dem om du inte gillar det, trångsynta jävel", och de två kronorna per glass som skänks till Nordfront med "vad är det för fel på att stöda förtryckta och marginaliserade politiska grupper?"

Fixa det, GB, så ska jag inte ens bry mig om ifall det inte är någon grädde i dem.
Citera
2026-05-08, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/utrikes/kunder-rasar-mot-gb-s-nya-glass-hotar-med-bojkott-l%C3%A4gg-ner/ar-AA22wdiI?ocid=msedgntp&pc=ASTS&cvid=69fb9419a04946 8ba2d1aa7fc58cc942&ei=34

Vad tänker ni om tilltaget?

Personligen vill jag inte ha en massa HBTQ-skit nedkört i käften när man ska handla glass så för mig blir det en bojkott av GB-glass.

GB glass suger så köper aldrig deras "glass" men nu kommer jag aldrig köpa det igen, piggelin var ok men nu smakar den bara vatten.

Resten av jorden har fått nog av allt HBTQ-skit, pk, woke osv men Sverige ska ALLTID vara några år efter.

All glass i Sverige är utblandat med massa kokosfett och annan skit inkl dyr glass som Ben & Jerrys.

Äter nästan bara glass på ställen som har hemmagjord glass/sorbet när jag inte gör min egen i min glassmaskin.

Men gillar ändå Triump glass: Hockey pulver, Annans Split om jag hittar dom till bra priser nånstans.

Alla glass älskare: köp en glassmaskin! Behöver inte kosta skjortan nuförtiden tack och lov. Den skiten som säljs i affären är fake glass som är utblandat med massa skit.
Senast redigerad av Gelato33 2026-05-08 kl. 13:09.
Citera
2026-05-08, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Ja, det handlar lite om intelligens och hur medveten man är om samhället vi lever i.

Vissa ler som glassclownen och stoppar in en pride-färgad kalippo i truten, andra ser västs nedgånng senaste 15 åren med nedmontering av yttrandefrihet, meritokrati, industin, barnafödandet, massinvandring, folkutbyte och allmän nivå på civilisationen.

Du tillhör nog första kategorin va?
Du kanske har lässvårigheter men jag skrev:
Citat:
Ursprungligen postat av InkontinentKent
Äter bara lokal glass de ytterst få gånger jag äter glass så jag bryr mig inte om GB alls men det är roligt att se hur upprörda vissa blir
Jag kan alltså omöjligt tillhöra en kategori som äter en "pride-färgad kalippo".

Citat:
andra ser västs nedgånng
Du sa något om intelligens.

Citat:
nedmontering av yttrandefrihet, meritokrati, industin, barnafödandet, massinvandring, folkutbyte och allmän nivå på civilisationen.
Inget av det har med glass att göra.

Intelligent, va?
Citera
2026-05-08, 13:03
Medlem
Imnshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funkofoben95
om du är såhär rädd för att bli betraktad som smygbög så kan de va så att du faktiskt är just smygbög, bara att du inte har insett det själv än. Testa ta en fet balle i analen och kom tillbaka sen.
Hellre en kall glass som kyler ner mumindalen!
Citera
2026-05-08, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
I skåne finns de
Hoppas de läser här för..
Ängelholm nu dags att expendera!!! Underbar glass bla en med olikfärgat strössel och glasstårtor mm

Ja dom borde exportera t resten av Sverige och konkurrera med GB
Citera
2026-05-08, 13:06
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Men massa afghanska ensamkommande våldtäktsmän skit är okej att få nedkört i käften?
GB ägs av samma bolag som Ben &Jerry.

Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
GB ägs av The Magnus IceCream Company, i Nederländerna. En stor supporter av HBTQ-världen. Så för guds skull, se till att inte köpa vare sig Igloo, Top Hat eller Piggelin heller.

Sputt.... fräs....vafaan. Klirr i slasken!

Nu e d slutätet.
Får bli kall öl i stället!
Citera
2026-05-08, 13:16
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gelato33
Resten av jorden har fått nog av allt HBTQ-skit, pk, woke osv men Sverige ska ALLTID vara några år efter.

Det är för att Skrikvänstern borrar sig ner i alla förvaltningar och bolag som tänkas kan, dom började när dom klev ner från barrikaderna på 60 - 70 talet. Inga vettiga jobb bara såna som dom kunde påverka "i rätt riktning" enligt deras doktrin.
Ur led är tiden!

Men som sagt! Det börjar räta upp sig.
Citera
2026-05-08, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Threadkiller
Alla vi Flashbacks dödsknarkarnazister instämmer naturligtvis. Nogger och 88:an är för smygnassar. Vi vill ha "Cool Hitler" som föreställer Hitler, "Niggerkike" som är en negerjude-karikatyr med jätteläppar, kroknäsa och kalott (choklad och lakrits), och "Pedofeten" som föreställer profeten Muhammed när han våldtar en gris.

Alla invändningar mot lanseringen av dessa ska bemötas med "meh, vadårå, du behöver inte köpa just dem om du inte gillar det, trångsynta jävel", och de två kronorna per glass som skänks till Nordfront med "vad är det för fel på att stöda förtryckta och marginaliserade politiska grupper?"

Fixa det, GB, så ska jag inte ens bry mig om ifall det inte är någon grädde i dem.

Jag har inga invändningar mot det, låter som en cool glass!
Citera
2026-05-08, 13:24
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Väl sammanfattat!

Därtill har denna tråd lärt mig att gb-glassarna inte ens har mjölk eller grädde i, vilket är rätt sjukt när man tänker på det. Det är ju inte ens glass det ska jag dela med mig till så många jag kan.
Att GB tresmak/vanilj? plastlådor sedan några år är våldtaget utan mjölk/grädde och med ärtprotein istället är väl rätt känt. Helt otroligt att någon köper skiten.

Men menar du att hela GBs lösglassortiment inte är gjorda på mjölk/grädde?!?
Citera
2026-05-08, 13:28
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
RFSL. Pride osv är ju en gryta fylld med dömda våldsverkare, pedofiler osv.

Vad har det med glass att göra?
Citera
2026-05-08, 14:08
Medlem
Nattsmygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glorzo
Det är väl inte riktigt nog för en nazist som mig, måste vara mera Hitlerskt.
Det var den 88:e glassprodukten i Trollhätteglass sortiment.
Antagligen var det grädde i 88:n innan fusionen med GB 1972.

Varför ens det kallas isglass när det rätta namnet borde vara saftis!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in