Citat:
Ursprungligen postat av
lillalilith
Okej, jag förstår. Jag har inte heller några belägg i frågan. Men en personlig uppfattning tycker jag att man har rätt att ha. Och världen går inte under för att man tycker olika. Jag tyckte själv att det var lite halvpervigt, eller i alla fall en aning märkligt, när hon sa "jag tar det som en komplimang när nån kallar mig fitta". Lite udda är hon helt klart.
Det är så lätt att sitta på nätet och uttala sig om alla, rent spontant hade jag dock inte velat ha henne nära mitt barn. Inte för att jag tror hon ofredat honom, men jag tror på en mer konservativ hållning än vad RFSL håller på med (där jag förstått hon är aktiv).
Den här säsongen har varit lite trevande så här långt, men kan nog bli tre uppbrott här närmsta avsnitten. Håller tummarna och tror på gotlänningen och ADHD-killen, men de övriga känns ju inte som en komplett match.
De två andra killarna verkar ha mycket issues, hon ena lebben är alldeles för desperat, och hade blivit förälskad oavsett vilken kvinna som stått vid altaret. Det "break" efter bröllopsresan experterna förordade gör såklart ingen skillnad i praktiken. Den bubbla de varit i där de kört full gas blir bara svårare att återuppta efter en paus. Tror därför nästa avsnitt kommer visa tydliga sprickor.