2026-05-07, 17:53
Medlem
Varför ska ni ha samma idéer till punkt och pricka? Strunta i att snacka om sånt där du tycker de resonerar som spån, så får du sinnesfrid!?
Citera
2026-05-07, 18:12
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KapitalismKnullad
Jag har funderat en del och jag vet inte ens om jag vill ha en relation med en kvinna längre.

Jag tror faktiskt jag klarar mig med ett fylleknull var 4e månad eller så.

Jag känner bara att så många av dem har så extremt märkliga preferenser och är så simpla när det

kommer till vad de söker.

Inte alla, men många. När man lär känna dem tappar man typ hakan över hur de värderar saker och fungerar.

Alltså man vill ju ha sinnebilden av en bra relation. Den teoretiska tanken bakom ungefär som i Kants idévärld.
Men verkligheten ser ju inte ut så. Jag vet inte om jag vill ha det som finns.

Även de personer som till en början verkar grundade, resonliga, lite djupsinniga och inte för lättlurade

överraskar genom naivitet och ytlighet.

Jag är inte ens särskilt nedslagen av detta. Människor beter sig konstigt på så många sätt.

Bara sedan 2026 började har jag börjat dejta tre stycken och samtliga har visat sig vara totala ytliga naiva spån, och detta är ändå människor som studerat mycket osv.

Många är otroligt korkade och resten är intressanta bra kvinnor, fortsätt leta bara och var öppen så hittar du snart en bättre än det där bottenskrapet du träffat
Citera
2026-05-07, 20:15
Medlem
nabikus avatar
Fel post
Senast redigerad av nabiku 2026-05-07 kl. 20:16. Anledning: Fel post
Citera
2026-05-07, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Samma sak när frågan ”får jag…?” - Säger ni kvinnor först.
Sedan när mannen inte frågar det polisanmäler ni för våldtäkt.

Ni män gör alltid såhär. ”Jag blev anklagad för våldtäkt” och så har det aldrig hänt.
En ständig offerkofta.
Är det så jävligt då? Vad folk tror baserat på en friande dom?
Jag hade inte brytt mig.

Folk tror att jag har blivit våldtagen utan att jag var med på att sprida ryktet.
Jag får ju säga till varje jävla tinderknull att jag inte har blivit våldtagen redan innan vi skakar hand.
Citera
2026-05-08, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kdjfbfbrnb
Ni män gör alltid såhär. ”Jag blev anklagad för våldtäkt” och så har det aldrig hänt.
En ständig offerkofta.
Är det så jävligt då? Vad folk tror baserat på en friande dom?
Jag hade inte brytt mig.

Folk tror att jag har blivit våldtagen utan att jag var med på att sprida ryktet.
Jag får ju säga till varje jävla tinderknull att jag inte har blivit våldtagen redan innan vi skakar hand.

Vi män?
Hur många kvinnor är det inte som säger jag får "ick" när en kille frågar om lov.
"GÖR DET BARA FÖR FAN" säger ni.
Det är ni kvinnor själva som vill att män ska ta fysiska initiativ utan att fråga.
Per automatik kommer då efterblivna situationer att uppstå.
Citera
2026-05-08, 10:58
Medlem
MrBubss avatar
Feminismen i Sverige har gjort att jag sedan många år lagt ner alla funderingar på att dejta eller försöka få till ett förhållande med en Svensk kvinna.

Det finns bra kvinnor, men de är gifta/sambo och de som är tillgängliga intresserar mig inte längre.

Vem vill få tillvaron förstörd av orimliga krav, tjat och bisarra anklagelser?

Nä, en fet snus under läppen och en kall pilsner på bordet är tio gånger bättre!
Citera
2026-05-08, 11:13
Medlem
LKKINGENs avatar
När såg du senast en kvinna utan en mobil i handen?
Dom kan inte låta bli, beroendet är totalt och dom ser på samma saker hela tiden som gör att dom till slut tror att det skall vara som på skärmen.

Jag vet inte varför men den moderna kvinnan verkar ha tappat förbindelsen mellan verklighet och drömvärld.
Bara kolla på alla anknäbbar, färgade hår, tatueringar mm.
Vad är det dom ser i spegeln som vi andra inte ser?

Nä kvinnor har, förutom i lite ytliga sexuella relationer, helt tappat sin relevans för männen.

Vem vill vara nära någon vars största påverkanskälla är en mobil med innehåll som hon på intet sätt valt själv och som påverkar alla hennes tankar och val.

Vi män har i alla tider varit enklare, rakare och otroligt mycket mindre komplicerade varelser vilket gjort att vi nu står kvar med fötterna på jorden medans kvinnorna svävar upp i det blå och det finns inget vi kan göra.

Detta blir bara ett sätt för befolkningsutbytet att accelerera då parbildande och barnafödande minskar mycket medans våra tillresta tillverkar nya bidragstagare på löpande band.

Så kanske vi män ska vara tacksamma för att dom gör så slutet kommer snabbare och därmed minskar det kollektiva lidandet?
Citera
2026-05-08, 13:03
Medlem
Citat:
Vi män?
Hur många kvinnor är det inte som säger jag får "ick" när en kille frågar om lov.
"GÖR DET BARA FÖR FAN" säger ni.
Det är ni kvinnor själva som vill att män ska ta fysiska initiativ utan att fråga.
Per automatik kommer då efterblivna situationer att uppstå.

Det låter inte precis som att du är omringad av helt friska kvinnor.
Citera
2026-05-08, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KapitalismKnullad
Jag har funderat en del och jag vet inte ens om jag vill ha en relation med en kvinna längre.

Jag tror faktiskt jag klarar mig med ett fylleknull var 4e månad eller så.

Jag känner bara att så många av dem har så extremt märkliga preferenser och är så simpla när det

kommer till vad de söker.

Inte alla, men många. När man lär känna dem tappar man typ hakan över hur de värderar saker och fungerar.

Alltså man vill ju ha sinnebilden av en bra relation. Den teoretiska tanken bakom ungefär som i Kants idévärld.
Men verkligheten ser ju inte ut så. Jag vet inte om jag vill ha det som finns.

Även de personer som till en början verkar grundade, resonliga, lite djupsinniga och inte för lättlurade

överraskar genom naivitet och ytlighet.

Jag är inte ens särskilt nedslagen av detta. Människor beter sig konstigt på så många sätt.

Bara sedan 2026 började har jag börjat dejta tre stycken och samtliga har visat sig vara totala ytliga naiva spån, och detta är ändå människor som studerat mycket osv.

Det låter som att du behöver leta på andra ställen för att träffa mer intressanta kvinnnor.

Är det en sak som är säkert så är det att människor kommer i många skepnader. Finns helt garanterat någon för dig.

Det kan hända att du behöver jämka lite .
Snygg och intressant kanske är svårt.
Då kanske hyfsat snygg och intressant är mer aktuellt.
Citera
2026-05-08, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kdjfbfbrnb
Det låter inte precis som att du är omringad av helt friska kvinnor.

Jag syftar på vad ni medialt förespråkar.
Det här handlar inte om mig.
Det här handlar om att ni äldre kvinnor lär upp den yngre generationen att vara helt efterblivna så ni kan ta för er av de yngre männen.
Självklart förstår inte naiva unga tjejer det.
Det är därför de behöver en riktig man i sitt liv som är erfaren.
Citera
2026-05-08, 15:36
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Jag syftar på vad ni medialt förespråkar.
Det här handlar inte om mig.
Det här handlar om att ni äldre kvinnor lär upp den yngre generationen att vara helt efterblivna så ni kan ta för er av de yngre männen.
Självklart förstår inte naiva unga tjejer det.
Det är därför de behöver en riktig man i sitt liv som är erfaren.
Aldrig varit med om sexiga bruttor som får "icks" av mig, hehe. Istället är det sticky icky som gäller, owee.

Men visst, lyssnar man på kvinnor (och bögar) i "media" istället för leva livet IRL så gör man, hah. Kan lika gärna gråta till Titanic-filmen (istället för att pumpa, dumpa med skumpa som DiCaprio-nissen gör IRL).

Det är därför jag kallar "media" för judisk propagande alltså totala lögner. Safta brudar och bullar i ugnen, hehe. "Gasen i botten".
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in