Lite ringrostiga, omställningsproblem, spel i nya kedjor kan väl inverka. Men de NHL-spelare som är på isen är väl inte heller nödvändigtvis sådana som kraftigt dominerar mot bra europeiskt motstånd.
Varför valde man Söderblom? Han har 3 raka NHL säsonger med under 90% är inte det jättedåligt?
Hans jobb och ändra dom det behövs gå ner på 3 linor etc.
Man får hålla ut ett VM så.
Kanske är de lite nervösa för att de är på hemmaplan, många spelare som inte gillar det. Men kan inte heller förvänta sig att de ska vinna 12 matcher i rad….
Kanske är de lite nervösa för att de är på hemmaplan, många spelare som inte gillar det. Men kan inte heller förvänta sig att de ska vinna 12 matcher i rad….