2026-05-07, 20:29
  #73
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Publiken ville leka lysmaskar. Bäst hitintills i denna tillställning är den ihärdiga barnskvadronen på läktarna, som hejar trots allt.

DE har sålt gula tröjor i Tre Kronorshopen
2026-05-07, 20:29
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Lite ringrostiga, omställningsproblem, spel i nya kedjor kan väl inverka. Men de NHL-spelare som är på isen är väl inte heller nödvändigtvis sådana som kraftigt dominerar mot bra europeiskt motstånd.


Varför valde man Söderblom? Han har 3 raka NHL säsonger med under 90% är inte det jättedåligt?
2026-05-07, 20:30
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
DE har sålt gula tröjor i Tre Kronorshopen



Får Rögle något för dom är och spela i Catena?
2026-05-07, 20:30
  #76
Medlem
Skellefteå hade spelbara hela tiden men dessa bara jobba jobba utan samma passningsspel på bladet.
2026-05-07, 20:31
  #77
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Hallam är ingen match tränare... Han kan inte ändra en matchbild.
Svårt att coacha när det till stor del hänger på att de fumlar med passningsspelet.
2026-05-07, 20:32
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artsoppamedflask
Svårt att coacha när det till stor del hänger på att de fumlar med passningsspelet.


Hans jobb och ändra dom det behövs gå ner på 3 linor etc.


Man får hålla ut ett VM så.
2026-05-07, 20:33
  #79
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Som sagt. Det går inte att ha massa 1-2 + NHL gubbar.

Love ska stå I VM är extremt tydligt!
2026-05-07, 20:33
  #80
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Får Rögle något för dom är och spela i Catena?

Hyra o lite % på biljetter tror jag..Jag vet ej
2026-05-07, 20:34
  #81
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SPORTNERD888
Som sagt. Det går inte att ha massa 1-2 + NHL gubbar.

Love ska stå I VM är extremt tydligt!


Love o Hellberg körde mycket snack idag på träningen när jag var där
2026-05-07, 20:36
  #82
Medlem
Vem är den andra gubben i studion? förutom Loob, Jonas ''Expert tro han'' Andersson och turken i mitten.
2026-05-07, 20:37
  #83
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Hans jobb och ändra dom det behövs gå ner på 3 linor etc.


Man får hålla ut ett VM så.
Kanske är de lite nervösa för att de är på hemmaplan, många spelare som inte gillar det. Men kan inte heller förvänta sig att de ska vinna 12 matcher i rad….
2026-05-07, 20:39
  #84
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artsoppamedflask
Kanske är de lite nervösa för att de är på hemmaplan, många spelare som inte gillar det. Men kan inte heller förvänta sig att de ska vinna 12 matcher i rad….

DE behöver en näsbränna Tre Koner

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in