2026-05-05, 23:37
Medlem
Någon som testat följande?

Ett ägg med ett svart klistermärke med texten BG i gult, tycker att det står black gold farm nedtill (men kan ha fel)

Black Farm - lemon cherry pina alternativt lemon crashed?
Citera
2026-05-06, 12:00
Medlem
Någon som testat frozen static blue Magic? Set att den finns för 6500hg.
Citera
2026-05-06, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joker20
Någon som testat frozen static blue Magic? Set att den finns för 6500hg.

Vet inte vilken sort du menar men BMP - Blue Magic Patron Farms är en känd farm som har mycket bra marockansk Dry Sift, Frozen och kanske Static?

Men det är inget man får för 6500kr, inte ens i Spanien så det är väl nån som rider på namnet, inte första gången det kommer ut fake...finns falska Cali Plates (amerikanskt hash) i Sverige för tillfället.
Citera
2026-05-06, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gelato33
Vet inte vilken sort du menar men BMP - Blue Magic Patron Farms är en känd farm som har mycket bra marockansk Dry Sift, Frozen och kanske Static?

Men det är inget man får för 6500kr, inte ens i Spanien så det är väl nån som rider på namnet, inte första gången det kommer ut fake...finns falska Cali Plates (amerikanskt hash) i Sverige för tillfället.
Tänkte samma 6500 är för billigt för riktig frozen static den ser ut lite som bubble gelato på bild den som någon skrivit va konstig blue magic med vit klister lap med blå text och de står frozen sift I hörnet
Citera
2026-05-06, 13:51
Medlem
Hej. Jag är totalt noob på cannabis marknaden men gillar att odla. Undrar över om alla namn som tex static, är det verkligen static för det är ett jävla meck att göra och blir inte mycket vikt kvar jämfört med bussen?
Citera
2026-05-06, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Hej. Jag är totalt noob på cannabis marknaden men gillar att odla. Undrar över om alla namn som tex static, är det verkligen static för det är ett jävla meck att göra och blir inte mycket vikt kvar jämfört med bussen?

Nej det är väldigt sällsynt med äkta static i sverige. 99% av alla som påstår att de säljer static säljer dry hash eller nåt konstig fake skit som knappt är hash ens. Men ibland har man tur, just nu finns det faktiskt äkta static på några håll i södra sverige
Citera
2026-05-07, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Nej det är väldigt sällsynt med äkta static i sverige. 99% av alla som påstår att de säljer static säljer dry hash eller nåt konstig fake skit som knappt är hash ens. Men ibland har man tur, just nu finns det faktiskt äkta static på några håll i södra sverige

Precis, det finns i Malmö och Göteborg vet jag till 100% men du får betala 400-500kr/g löst beroende farm och runt 6500kr för 25g tror jag Plasma Static kostade i Gbg om jag minns rätt.
Citera
2026-05-07, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joker20
Tänkte samma 6500 är för billigt för riktig frozen static den ser ut lite som bubble gelato på bild den som någon skrivit va konstig blue magic med vit klister lap med blå text och de står frozen sift I hörnet

Riktigt Blue Magic Patron kommer i blå förpackning, sök på nån sökmotor eller kolla reddit så ser du hur det ska se ut och som sagt det hade säkert kostar dubbla priset för riktigt Blue Magic i Sverige beroende om det är vanligt 90/120u eller Frozen. Kommer inte ihåg om BMP har Static också men skulle tro det.

Ps har blivit varnad för den Blue Magic som finns i Swe nu så chansa inte och kolla efter nån annan sort istället, men jag har själv inte sett den irl så vet inte hur den är 100%.
Senast redigerad av Gelato33 2026-05-07 kl. 13:37.
Citera
2026-05-07, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gelato33
Riktigt Blue Magic Patron kommer i blå förpackning, sök på nån sökmotor eller kolla reddit så ser du hur det ska se ut och som sagt det hade säkert kostar dubbla priset för riktigt Blue Magic i Sverige beroende om det är vanligt 90/120u eller Frozen. Kommer inte ihåg om BMP har Static också men skulle tro det.

Ps har blivit varnad för den Blue Magic som finns i Swe nu så chansa inte och kolla efter nån annan sort istället, men jag har själv inte sett den irl så vet inte hur den är 100%.
Okej de vet jag inte värt o chansa kändes som kan va något lurt med den.
Citera
2026-05-07, 19:11
Medlem
Maj månaden som förra året Fyfan vilken hash torka, eller ja på riktigt hash iaf finns skumma jävla sorter höger vänster och orökbara lammoosar, får typ antingen beställa eller vejpa grön
Citera
2026-05-08, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Maj månaden som förra året Fyfan vilken hash torka, eller ja på riktigt hash iaf finns skumma jävla sorter höger vänster och orökbara lammoosar, får typ antingen beställa eller vejpa grön

Gör som jag och åk ner och köp för en månad i Malmö, Hbg har alla skumma och mixade sorter.

Självklart finns det några som har bra clean'a sorter i Hbg och det finns ganska gott om ok gräs där, men dom har inte alls samma utbud som i Malmö.
Och enligt min erfarenhet är säljarna i Malmö mer professionella, oftast lite bättre priser, ärligare, håller tider och oftast rätt vikt.
Citera
2026-05-08, 13:42
Medlem
Rökte en Blue Magic senast och tvivlar på om det ens är hash. Undvik!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in