2026-05-07, 18:45
Medlem
Monerokungens avatar
Detta är välkänt och har funnits i MÅNGA år. Förjävligt är det! Jag vet att det fortfarande pågår!

Säg att man är bra spelare och har 8 BB/100 över tusentals händer!

Matematiskt vad är rimligt att BB ökar över tid om man har 2 killar på samma bord? Dvs man har koll på 12 kort istället för 4?

Hur mycket edge får dom?

Varje gång jag spelar 10/20USD 25/50 USD är det ALLTID samma killar. Och dom spelar väldigt annorlunda mot varandra vs mot mig!

OM dom nu samarbetar 3 pers på 6 manna bord. Har dom extrem edge ?Eller bara lite?
Citera
2026-05-08, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Detta är välkänt och har funnits i MÅNGA år. Förjävligt är det! Jag vet att det fortfarande pågår!

Säg att man är bra spelare och har 8 BB/100 över tusentals händer!

Matematiskt vad är rimligt att BB ökar över tid om man har 2 killar på samma bord? Dvs man har koll på 12 kort istället för 4?

Hur mycket edge får dom?

Varje gång jag spelar 10/20USD 25/50 USD är det ALLTID samma killar. Och dom spelar väldigt annorlunda mot varandra vs mot mig!

OM dom nu samarbetar 3 pers på 6 manna bord. Har dom extrem edge ?Eller bara lite?

"We're not playing together. But then again, we're not playing against each other either"

Klassiskt citat från Rounders .

Du är fisken vid bordet.
Citera
2026-05-08, 10:20
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeeeeeeeeeeeen
"We're not playing together. But then again, we're not playing against each other either"

Klassiskt citat från Rounders .

Du är fisken vid bordet.

Ja uppenbarligen

Tack för inget vettigt svar på frågan

Att klassas som fisk på 250/500 sek blinds med 3 motståndare som samarbetar. Ja det tar jag inte som en förolämpning ändå
Citera
2026-05-11, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Ja uppenbarligen

Tack för inget vettigt svar på frågan

Att klassas som fisk på 250/500 sek blinds med 3 motståndare som samarbetar. Ja det tar jag inte som en förolämpning ändå

Att du inte ens begriper varje det är samma killar på 250/500 säger allt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in