2026-05-07, 17:01
Medlem
Jag har nog inga direkt krav på saker som måste uppfyllas, däremot finns det många dealbreakers.

- Långa naglar. Vafan är det som hänt egentligen, kvinnor går runt med naglar som är flera centimeter långa? Det är helt ofattbart för mig hur någon ens kan komma på den tanken, och hur i helvete kan någon tycka det är snyggt?
- Ögonbryn. Antingen är dom obefintliga, enorma eller tatuerade. När fan blev helt naturliga ögonbryn ett problem?
- Sönderopererade. Enorma läppar och totalt uttryckslösa ansikten.

Kalla mig gärna gammal för det är jag, jag fattar verkligen inte vad som händer.
Citera
2026-05-07, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Vilka har du som man? Vad är förhandlingsbart och vad är icke förhandlingsbart?

Resonera och diskutera... Vilka utseendekrav har du på en kvinna?
Varför?
Lite hull är helt i sin ordning, men riktigt överviktiga kvinnor hade aldrig funkat sexuellt för mig. Det hade blivit ett väldigt platonskt förhållande.

Annars är jag nog ganska öppen. Rent teoretiskt kan ju en tatuerad anknäbb också vara en bra människa, även om oddsen är dåliga. Hade dock hellre dejtat någon i rullstol än en anknäbb eller med armarna fulla av tatueringar.
Citera
2026-05-07, 17:34
Medlem
Sålänge hon inte är tjock eller lider av ett synligt handikapp eller missbildning så är jag väl öppen för det mesta utseendemässigt.
Senast redigerad av Sandolol 2026-05-07 kl. 17:40.
Citera
2026-05-07, 17:51
Medlem
dirtysouths avatar
Vältränad/välsvarvad
Hårlös kropp, långt hår på huvudet, gärna ner till skinkorna
Stor röv och smal midja - timglasshape
Fint leende och fina tänder som hon visar ofta
Citera
2026-05-07, 18:14
Medlem
Detta med tatueringar, onaturliga ögonbryn och ankläppar verkar vara något återkommande som är avtändande för killar. Varför väljer kvinnorna att göra sig fulare i våra ögon? Är det en generationsfråga, gillar yngre killar porrstjärnelooken? Eller lurar tjejerna sig själva att tro att det är så vi vill att de skall se ut?
Citera
2026-05-07, 18:15
Medlem
James-bs avatar
Att de ligger i samma snygg nivå som mig själv. Runt 7 av 10
Citera
2026-05-07, 18:20
Medlem
GiveMeHeads avatar
Smal, fasta bröst, ansad fitta, långt hår, normalbegåvad, 1,70 lång. Inte fet, hängpattar, hårig hängfitta, slapp som luktar illa, gul hud på innanlåren och kring anus, röker, flera horungar, arbetslös alt låginkomsttagare.
Citera
2026-05-07, 18:31
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-b
Att de ligger i samma snygg nivå som mig själv. Runt 7 av 10

Du är knappast en sjua. Skulle du alltså vara så mycket snyggare än en medelsnygg man? En sjua är någon man vänder sig om efter på stan. Långt över standard.
Citera
2026-05-07, 18:33
Medlem
Duvlorts avatar
Leendet. Finns inget finare en glada tjejer.
Citera
2026-05-07, 18:34
Medlem
James-bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Du är knappast en sjua. Skulle du alltså vara så mycket snyggare än en medelsnygg man? En sjua är någon man vänder sig om efter på stan. Långt över standard.
Nä fan en sju vänder man sig inte om efter. En 8 sneglar man på. En nia och tia vänder man sig om efter. En sjua är inte snygg, men inte ful heller
Citera
2026-05-07, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Jag har en kollega som har lika stort synligt tandkött som tänder. Ser faktiskt bisarrt ut, och är en rimlig avtändningsfaktor.
Går att lösa med botox tydligen. Hade definitivt gjort det om jag såg ut så fast jag är emot ingrepp egentligen.
Sen av nån konstig anledning har kvinnor som ser ut så ofta man ändå. Kanske lika mycket turn on för en del 😀
Citera
2026-05-07, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenIPersilja
Tatueringar. Skvallrar ALLTID om psykisk ohälsa.
Skönhetsoperationer. Skriker psykisk ohälsa.
Men snälla nån många tatuerar sig som unga. Nästan de flesta. Har knappast med psyket att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in