2026-05-05, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Hur tänker man när man skaffar barn med någon som kommer sitta? Ett bra tag säkerligen… Hur påverkas häktning och ev dom det ofödda barnet? Och barnet som redan finns? Soc-anmälan?

Soc bli garanterat inkopplat till det nya barnet då det är han som är Pappan. Att hon ens sätter sig i en sånhär sits och låssas som ingenting 🫤. Skenet kan verkligen bedra. Med största sannolikhet satt han häktad redan när hon offentlig gjorde hennes graviditet, varför?
Citera
2026-05-05, 23:17
Medlem
Ponyloverrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-ryd
Soc bli garanterat inkopplat till det nya barnet då det är han som är Pappan. Att hon ens sätter sig i en sånhär sits och låssas som ingenting 🫤. Skenet kan verkligen bedra. Med största sannolikhet satt han häktad redan när hon offentlig gjorde hennes graviditet, varför?

Troligen, eftersom han inte var med på bild med ultraljudsbilderna.

Verkar vara hennes största kärlek
Citera
2026-05-06, 10:36
Medlem
Nån som har fup?
Citera
2026-05-06, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picadilly
Ingen som har mer information? Tycker typ ändå lite synd om henne, tycker hon varit cool och gjort det bra ensam med en dotter.
Den det är synd om är hennes kommande barn som får växa upp under de här omständigheterna. Och felet är naturligtvis mammans.
Citera
2026-05-06, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
Den det är synd om är hennes kommande barn som får växa upp under de här omständigheterna. Och felet är naturligtvis mammans.

Men inte pappans? Är väl snarare hans fel
Citera
2026-05-07, 06:55
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Men inte pappans? Är väl snarare hans fel

Hon har känt honom i herrans massa år, så då borde rimligen känna till att han är kriminell...
Citera
2026-05-07, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Hon har känt honom i herrans massa år, så då borde rimligen känna till att han är kriminell...

Ja, jag tycker att hon är oansvarig. Men hans kriminalitet är ju hans fel och ingen annans
Citera
2026-05-07, 13:31
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard

Det är klart hon visste det, hon har säkert levt gott på hans svarta pengar med och det skulle inte förvåna mig det minsta om hon även partyknarkar eller åtminstone partyknarkade.
Citera
2026-05-07, 15:02
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOhej
Det är klart hon visste det, hon har säkert levt gott på hans svarta pengar med och det skulle inte förvåna mig det minsta om hon även partyknarkar eller åtminstone partyknarkade.
Självklart. De hade kunnat leva ett helt ok liv, som typ undersköterskor, med ett litet sparare varje månad. Men, det duger såklart inte 2026: det ska vara "skönhetsprodukter", stor tysk bil, dyra kläder, centralt boende, resor till Dubai etc.
Citera
2026-05-07, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Självklart. De hade kunnat leva ett helt ok liv, som typ undersköterskor, med ett litet sparare varje månad. Men, det duger såklart inte 2026: det ska vara "skönhetsprodukter", stor tysk bil, dyra kläder, centralt boende, resor till Dubai etc.

Klart hon vet om hans kriminalitet.
Men förstår mig verkligen inte på kvinnor som sätter barn till världen inte 1 utan 2 ggr utan närvarande pappor. Sinnesjukt egoistiskt
Citera
2026-05-07, 20:40
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Klart hon vet om hans kriminalitet.
Men förstår mig verkligen inte på kvinnor som sätter barn till världen inte 1 utan 2 ggr utan närvarande pappor. Sinnesjukt egoistiskt
Enkelt. Det ger kvinnan en bostads- och ekonomisk trygghet. Ingen sätter en kvinna med två barn på backen, utan pengar. Socialtjänsten (du och jag) betalar. Snygg "polotatuering" på T*mo btw...
Citera
2026-05-07, 22:36
Medlem
Bekräftat att det är tim?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här