2026-05-07, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GigoloEremitus
Jag börjar bli hjärtligt trött på allehanda tilltag i syfte att godhetssignalera än det ena, än det andra.
Är väl ungefär det "bojkottarna" håller på med här i tråden.
Citera
2026-05-07, 14:28
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Ok, då kan vi konstatera att vi är i ett låst läge, för ena sidan vill visa sitt stöd för en grupp och en annan sida uppfattar det som att sexualitet och åsikter prackas på dem. Båda får ju han sin uppfattning tycker jag, men det blir inte så trevlig stämning? Glass ska ju vara något positivt tänker jag.

Klart Prideglassen är positiv.

Negativiteten på Flashback speglar inte verkligheten.
Citera
2026-05-07, 14:32
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenusKhan
Håller med om att det är lätt att se det man vill (eller inte vill) se, men knappast bara jag som noterat det och jag var långt ifrån först.

Men ja, det är väl också ungefär samma (fast tvärtom) som alla pk-dårar med stora skygglappar som INTE ser all sjuk symbolism som trycks upp rakt i ansiktet på en mitt ute i samhället på daglig basis. Samt ser ett hakkors och anmäler så fort två böjbara sugrör från McDonald's vidrör varandra.

Du medger alltså att du (och några andra dårar) kokat ihop det själv men torgför det ändå som att det vore etablerad fakta. brukar betrakta vänstern som falsk och lögnaktig, din sida (extremhögern) tycks vara likadan. Tycks som att ni förtjänar varandra.
Citera
2026-05-07, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManySuchCases
"General managern" Scholander är jude. Hans förfader ritade Stockholms synagoga. Det är knappast överraskande att bög-glassen ska lanseras enligt talmudisk lag

Pinsamt inlägg är du svensk?
Skäms!
Citera
2026-05-07, 14:41
Medlem
okok1s avatar
Tycker det låter som ett bra initiativ för att hjälpa till.
Citera
2026-05-07, 14:48
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Vem blir provocerad av en glass? haha människor i dag har riktigt svagt jävla psyke om man blir upprörd av en glassjävel 😂🤣
Citera
2026-05-07, 14:49
Medlem
HobbyHitlers avatar
Någon tycker glassen är töntig, någon tänker sluta äta GB-glass. Var är kunderna som "rasar"?
Dagens ickenyhet.
Citera
2026-05-07, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
Ne men Calippo Cola om du vill smaska på en n**erdase
Man kan tom välja längd på den, antingen lite åt gången eller trycka upp hela om du vill deepthrota (stavning).

Är väl bara att skita i att köpa glassen om man inte vill stödja detta? Förstår inte varför det skall bli sånt jävla liv över att de stödjer Pride.

Bänghögern har alltid varit lite rädda för att bli påkomna som smygbögar, inte bra för en macho alfahane.
Citera
2026-05-07, 14:53
Medlem
CMMKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Nu väntar vi bara på att en glasstillverkare gör en BLM-glass med smak av fentanyl.
GB var ju faktiskt tidigt ute med en sån, kanske lite för tidigt?

Är det Noggern du tänker på? Den fick väl byta namn, eller togs bort ur sortimentet.
Citera
2026-05-07, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Någon tycker glassen är töntig, någon tänker sluta äta GB-glass. Var är kunderna som "rasar"?
Dagens ickenyhet.

Kunderna som rasar är här i tråden. Dom rasar om mycket, vaccin, ukrainastöd...ja lite allt möjligt. Nämnde jag judemaffian som styr allt?
Citera
2026-05-07, 14:57
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Kunderna som rasar är här i tråden. Dom rasar om mycket, vaccin, ukrainastöd...ja lite allt möjligt. Nämnde jag judemaffian som styr allt?
Skummar igenom tråden lite snabbt men ser inget rasande, bara diskussion och åsikter. Det kanske är det som är det nya "rasa".
Citera
2026-05-07, 14:58
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CMMK
Är det Noggern du tänker på? Den fick väl byta namn, eller togs bort ur sortimentet.
De verkar bara ha tagit bort "Black" ur namnet:
https://www.willys.se/produkt/Nogger-Glass-101225953_ST?srsltid=AfmBOorppO8Dn8vHinQhtfpgxGIDs wKiruJsPaLGn3UWmDW2aGqrZmiT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in