2026-04-08, 21:47
Medlem
Kebabfarfars avatar
På tal om matställe/uteställe. Ryktas om att det är något nytt som ska öppna i sommar, typ bar/uteställe. Någon som hört något om det?
Citera
2026-04-17, 22:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PantARN-
Vad är problemet att man som ägare dementerar falska rykten?
Kan du verifiera att det är ägaren?
Citera
2026-04-27, 21:30
Medlem
Dodo3s avatar
Jag tror inte att ägaren säljer, men definitivt en av sina anställda, P****S S******D. Han har också ett kriminellt förflutet och är en informatör för polisen. Ägaren är antingen dum eller så vet han allt detta.
Citera
2026-05-06, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allvar66
Kan du verifiera att det är ägaren?
Ett praktexempel är hans inlägg från flera år tillbaks, vilket är så gott som identisk ät med ägarens resa. Och vad är vitsen med att ljuga om det i denna tråd?
Citera
2026-05-07, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dodo3
Jag tror inte att ägaren säljer, men definitivt en av sina anställda, P****S S******D. Han har också ett kriminellt förflutet och är en informatör för polisen. Ägaren är antingen dum eller så vet han allt detta.
Är det gissningslek ang namnet. Har ett kriminellt förflutet är informatör för polisen. Säljer man droger lagligt då eller vad menar du med detta.
Citera
2026-05-08, 22:07
Medlem
Kebabfarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talet
Är det gissningslek ang namnet. Har ett kriminellt förflutet är informatör för polisen. Säljer man droger lagligt då eller vad menar du med detta.

Ingen aning om denna person säljer droger eller är informatör. Men polisinformatörer är ju oftast kriminella och kan begå mindre brott under tiden. Finns några kända exempel på det.
Citera
2026-05-09, 08:52
Medlem
Dodo3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabfarfar
Ingen aning om denna person säljer droger eller är informatör. Men polisinformatörer är ju oftast kriminella och kan begå mindre brott under tiden. Finns några kända exempel på det.
Tack.
Citera
2026-05-13, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmac23
Är det flera som hör många drogrykten om en särskild restaurang/nattklubb i Söderhamn? Ägarens namn E***é. Sägs att dom säljer "snö" i baren. Ägaren ska tydligen hotat andra restaurangägare i närheten till dom, med anledning av att det ska öppnas ny nattklubb för nära nämnda lokalen.

Har också hört exakt samma som du. Har även fysiskt varit med vid tillfällen där ägaren själv köpt droger. Dock THC. Hängt där några fåtal gånger, riktigt sunkställe

Ironiskt att ägaren nämner att dom har ordningsvakter samt ”vi aldrig har haft någon incident inne i vår restaurang eller klubb som rört droger eller våldsamma ordningsstörningar.” När han själv är delaktig i våld.

https://gofile.io/d/SevBpD
Citera
2026-05-13, 18:52
Medlem
Men din clown!
"Delaktig i våld" är ju verkligen inte samma sak som att kasta ut en överförfriskad gäst som vägrar lämna lokalen.

Det har han all rätt att göra. Herregud!

Citat:
Ursprungligen postat av Sala026
Har också hört exakt samma som du. Har även fysiskt varit med vid tillfällen där ägaren själv köpt droger. Dock THC. Hängt där några fåtal gånger, riktigt sunkställe

Ironiskt att ägaren nämner att dom har ordningsvakter samt ”vi aldrig har haft någon incident inne i vår restaurang eller klubb som rört droger eller våldsamma ordningsstörningar.” När han själv är delaktig i våld.

https://gofile.io/d/SevBpD
Citera
2026-05-13, 23:35
Medlem
Dodo3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megliore
Men din clown!
"Delaktig i våld" är ju verkligen inte samma sak som att kasta ut en överförfriskad gäst som vägrar lämna lokalen.

Det har han all rätt att göra. Herregud!
Visst, det är hans ställe och han kan kasta ut vem som helst. Han kan också änstalla parasiter som P. S. gangsterwannabe råtta som säljer honom droger och till de unga flickorna och pojkarna
Senast redigerad av Dodo3 2026-05-14 kl. 00:06.
Citera
2026-05-14, 11:15
Medlem
Nu skriver jag Èmile Bylund som ägare till verksamheten här igen.

Det är alldeles uppenbart att det som skrivs i denna tråd skrivs för att skada min verksamhet på värsta tänkbara vis. Så nu undrar jag vad är målet med det ni skriver här? Ni som skriver är uppenbart anonyma, så fram med sanningen nu, det kan väl inte vara så farligt då ni fortfarande sitter gömda bakom era skärmar. Vad är det ni vill? Har min verksamhet skadat er eller Söderhamn på något vis? Fram med sanningen.

Vill ni att verksamheten ska läggas ner?
Vill ni att jag ska sparka anställda?
Vill ni att vi ska förlora gäster eller att det bara ska gå dåligt för oss?
Vill ni att leverantörer, samarbetspartners och människor runt verksamheten ska drabbas?

Diskutera fritt nu och svara på dessa frågor, för jag vill veta vad det är ni håller på med och varför?
Citera
2026-05-14, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av littleLC
Nu skriver jag Èmile Bylund som ägare till verksamheten här igen.

Det är alldeles uppenbart att det som skrivs i denna tråd skrivs för att skada min verksamhet på värsta tänkbara vis. Så nu undrar jag vad är målet med det ni skriver här? Ni som skriver är uppenbart anonyma, så fram med sanningen nu, det kan väl inte vara så farligt då ni fortfarande sitter gömda bakom era skärmar. Vad är det ni vill? Har min verksamhet skadat er eller Söderhamn på något vis? Fram med sanningen.

Vill ni att verksamheten ska läggas ner?
Vill ni att jag ska sparka anställda?
Vill ni att vi ska förlora gäster eller att det bara ska gå dåligt för oss?
Vill ni att leverantörer, samarbetspartners och människor runt verksamheten ska drabbas?

Diskutera fritt nu och svara på dessa frågor, för jag vill veta vad det är ni håller på med och varför?

Avundsjuka på din verksamhet tror jag det handlar om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in