Citat:
Ursprungligen postat av
AndersPersson99
Du kan kolla igenom tråden om samtyckeslagen och mina eller andras inlägg där.
Nej, retard. Du påstod att jag kunde läsa det i själva lagen, alltså att det redan i lagtexten framgick att "rättssäkerheten är förstörd för män". VAR i lagen föreställer du dig att detta framgår?

Citat:
inte mitt jobb att bilda dig.
Det är ditt "jobb" att försvara dina påståenden om du vill bli tagen på allvar. Men du flyr som en liten bitch. Patetiskt

Citat:
Det är inte enkelt att definiera vad ett samtycke är för något då en sexakt innehåller en sekvens av olika konstanta fysiska beröringar och lagen kräver ett kontinuerligt samtycke. Hur vet man att samtycke finns när man smeker någon på ett bröst, men inte på det andra. Hur vet man att en penetration in med penis innehar samtycke men inte nästa. Om man stoppar in och ut penis 100 gånger, hur vet man att det finns samtycke alla gångerna.
Är det lagligt att ljuset är släckt och man har sex med en tystlåten kvinna? Hur vet man att samtycke fortfarande finns om hon är tyst i 5 sekunder?
Det här är NPC-dravlet har INGENTING att göra med vad jag skrev

Citat:
Att det nu också räcker med vittnen som vittnar om hur ett offer betett sig, för att det ska anses utgöra bevisning, innebär att beviskraven sänkts.
Då tackar jag för erkännandet att jag hade rätt när jag skrev "
1) Nej, inte "utan bevis". Utan med en bevisvärdering som du inte tycker om. Förstår du skillnaden?"
Så varför ljög du och skrev att jag hade "Fel"?
Clown

Citat:
I normala fall behöver en åklagare bevisa att en tilltalad har begått ett brott.
Så även i våldtäktsmål.
Citat:
Att bevisa att en tilltalad inte visste att han fick ha sex går ju såklart inte,
Klart det går, annars hade 100 % av alla våldtäktsmän kunnat hävda detta och komma undan. Har du otur när du tänker ibland eller är du alltid såhär korkad?
Citat:
Vill du diskutera samtyckeslagen så rekommenderar jag den tråd som finns för det. Denna tråd rör att kvinnor kan ha ekonomiska incitament att anmäla män för våldtäkt, inte det faktum att män saknar rättssäkerhet när de väl blivit anmälda.
Bitch, please. För det första tas samtyckeslagen upp i trådstarten. För det andra så var det DU SJÄLV som tog upp det. Minns du?

(FB) Kvinnor som anmäler våldtäkt får 150 000 kr via hemförsäkringen UTAN fällande dom?
Jag väntar också fortfarande på att du ska berätta om EN ENDA lagakraftsvunnen hovrättsdom där du föreställer dig att någon dömts "utan bevis". EN ENDA.