2026-05-06, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Om vi ska vara ärliga här: Hade du sett ut som Brad Pitt så hade frugan velat bli påsatt oavsett hur deprimerad hon är. Det går inte att komma runt den faktan. Sex är inte längre värt besväret med en 45-årlig hyfsat otränad man.
Tror du underskattar mängden kvinnor som faktiskt föredrar gubbmage framför Brad Pitt.
Citera
2026-05-06, 20:30
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaLund89
Lämna för att hon är sjuk? Schysst kille! 🤦‍♀️
Dra tillbaka till familjeliv! Samma jävla feministgoja igen och igen. Är det en kvinna som lämnar sin man som super, spelar eller blivit av med jobbet så strömmar *styrkekramar* in. Lämnar en man sin fru för att hon har borderline, sexstrejkar eller väger 120 pannor så är han ett svin. Det är fan så man vill spy.
Senast redigerad av trewq 2026-05-06 kl. 21:10.
Citera
2026-05-06, 20:44
Medlem
Ställer hon inte upp så varför är du gift? Ska hon ta medicinen livet ut och du ska vara en munk tills du dör nu då eller vad?

Har svårt att tro att det ens har med medicinen att göra.
Antingen så älskar och respekterar kvinnan sin man eller så gör hon INTE det längre.

En avsugning då och då bör vara en självklarhet annars är det bara att DRA och ragga upp en 20åring istället och bjuda hennes på diverse grejer så ska du se att det blir åka av för dig.
Senast redigerad av Tarkov 2026-05-06 kl. 20:56.
Citera
2026-05-06, 20:52
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Att hon inte har lust kan ju inte på något sätt ursäkta ett års torka. Då får hon väl göra det utan lust då. Herregud ett år...
Citera
2026-05-06, 20:55
Medlem
Hon kan väll åtminstone ge en avsugning då och, det kommer man långt på.
Citera
2026-05-06, 21:04
Medlem
DoedaMinHunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaLund89
Lämna för att hon är sjuk? Schysst kille! 🤦‍♀️

men hade det varit omvänt så hade det varit SLAY QUEEN,
Citera
2026-05-06, 21:41
Medlem
Minimuchers avatar
Men antidepressiva är ingen medicin man ska stå på för evigt. Även om många står på den i flera år. Det är som att lägga locket på och döda sina dopamin kickar.

Bättre ni tillsammans jobbar med hennes mående så hon kan sluta med dem och börja njuta av dopamin igen.

Tanken med antidepressiva är att lyfta upp en människa tillfälligt ur en depression så hon/han får en chans att börja jobba med sig själv.

Prata igenom livet med henne, lägg upp en plan. Gå på mindfullness. Etc etc
Citera
2026-05-06, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Tror du underskattar mängden kvinnor som faktiskt föredrar gubbmage framför Brad Pitt.

Finns säkert en mindre mängd kvinnor som gör det, men TS fru verkar inte vara en av dem.

Min kommentar står sig:

TS presenterar sitt bästa mest vältränade jag. Om hans fru då fortfarande inte vill ha honom, trots att TS visat sitt starkaste stöd till henne under en lång tid (2 år om man räknar in träningsåret som det verkar), ja då måste TS helt enkelt börja prioritera sig själv framför sin fru. Att hålla på i tio år till kommer bara bygga upp en enorm bitterhet och ånger, och ingen av dem kommer må bra i slutändan ändå.
Citera
2026-05-06, 22:17
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
TS, jag hade haft en seriös diskussion med henne och sedan sagt att jag är beredd att leva med dig men jag är inte beredd att leva i celibat. Lösningen blir således att vi två är intima med varandra eller så är jag det utanför vår relation. Din fru har då ett val.
Nu är väl bekymret att det kommer normalt sett krävas mer än 30 minuter av TS tid där han hinner tömma. Även om han hittar en KK/älskarinna bör ju även hon ha vissa krav på TS tid/resurser.
Citera
2026-05-06, 23:27
Medlem
Hon ljuger. Hon tycker bara inte om din penis längre. Hade hon verkligen älskat dig så hade hon respekterat dina behov också. Hon hade kunnat suga av dig. Skaffa en ny
Citera
2026-05-07, 02:07
Medlem
Tycker att hon kan ställa upp på ett BJ ibland iallafall.

Hade det varit tvärt om så hade det varit ett jävla liv. Säkerligen hade hon redan dragit.
Citera
2026-05-07, 05:50
Medlem
slaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance
Om det har varit såhär i ett år, ni har testat dosändringar + annan medicin och inget hjälper...då kommer inte tiden automatiskt fixa det. Ett permanent sexlöst liv är absolut inte något alla klarar av (I would never) och människor går sönder av att leva i kronisk frustration eller avvisning också.

Jag ser inte att ni har ett annat val än att försöka hitta en relationsform där ni båda får leva fullt. Och om ni inte gör det, är era behov inte förenliga. Sorgligt men sant.

Det låter INTE som att du försöker vara manipulativ eller “sexfixerad”, utan som att du försöker förmedla att du håller på att tyna bort i något som känns permanent och olösligt.

Vill du ha förslag på hur du kan prata/skriva detta till henne utan att du triggar reaktivitet, skuld och försvar?

Hon verkar livrädd för detta och hänger i som en igel.
Hon gör dessutom allt för att undvika att jag tar upp ämnet.
Tyvärr så finns ingen annan utväg. Valet är hennes, stanna eller gå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in