Citat:
Ursprungligen postat av
Pausanias
Öppna en bok och lämna din idiotbubbla. Man tar sig för pannan när man inser att ni korkskallar faktiskt menar att om den etablerade uppfattningen är "A" så måste det, enligt korkskallelogiken, betyda att "B" är det riktiga! Ni är så otroligt korkade att t.o.m. Trump förmodligen skulle reagera.
Fast nu försöker du projicera dina tillkortakommande med någon sorts skräpretorik. Men jag förstår att du blev kränkt och ledsen när jag frågade om du någonsin har haft en inre monolog eller ifrågasatt ett narrativ.
Skillnaden mellan oss är att bara för att den "etablerade uppfattningen" är A så är jag inte låst att svälja det med hull och hår och är helt fri att analysera påståendet i sig själv. Bara för att en genusvetare eller s.k "forskare" säger att det finns 83 kön så är jag fri att förkasta det, tills jag upplever att jag har blivit motbevisad.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pausanias
Jag säger att den etablerade vetenskapliga sanningen är att jorden är rund. Så gå nu ut och deklarera din uppfattning att det bevisar att den är platt.
När har jag sagt att jorden är platt!? Det tycker jag verkligen inte! Förstår du hur patetisk du låter när du försöker "
argumentera" såhär?
Citat:
Ursprungligen postat av
Pausanias
Hur misslyckad var din skolgång? Satt du alltid längst bak med kepsen bakvänd och hatade alla som verkade förstå vad läraren talade om? Eller föddes du sådan? Ska man försöka förstå hur du blivit sådan du är eller ska man bara ge upp och tycka synd om dig?
Vad gäller skolan var jag både frågvis, skötsam och uppskattad av både klasskamrater och lärare. Men den här onyanserad kariktyren av flatearth-qtard-reptilian-damp personan du har målat upp i ditt huvud vet jag inte om du ska ge upp på eller tycka synd om...