2026-05-05, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
HUR gör hon det just nu?
Visa belägg för det.

Barnet har väl två föräldrar dessutom, även om bara en är vårdnadshavare? Eller har Chrippa inget intresse alls menar du i att barnet ska träffa sin släkt, bara för att han blev av med vårdnaden? Ditt resonemang är otroligt enfaldigt och lågbegåvat. Eller så är det bara för att du också egentligen vet att Chrippa inte bryr sig om nån annan än sig själv.

Tror faktiskt heller inte att Linnea hindrar dem från att träffa barnet. De är helt enkelt rädda för Christofer och vågar inte ta egna beslut, samt ointresserade. Eller nåt av de två.

Kan vara så att tablettmissbrukaren till farmor och alkisen till farfar inte vill ha kontakt med Julia då Christopher kan bli arg över det. Gäller att behålla sinnesfriden genom att hålla kåkfångaren Christopher lugn.
Citera
2026-05-05, 20:54
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Hon säljer ju inte fittan på nätet som Linnea.
Nej hon tar väl inte betalt alls och hon utsätter sitt barn för risker när hon tar emot helt okända i lägenheten där barnet sover.
Citera
2026-05-05, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Hon säljer ju inte fittan på nätet som Linnea.

Man kan säga mycket om Julia säkert men hon:

1. Visar inte fittan på nätet som Linnea
2. Visar inte en otorkad röv på nätet som Linnea
3. Kan torka sig I röven till skillnad från Linnea
4. Skiter inte i sitt barn som Christopher

Mkey.
Citera
2026-05-05, 21:05
Medlem
Fattar ni hur mycket psykisk ohälsa Linnea har när hon inte klarar av att torka sig I röven ordentligt och speciellt innan analporr? Och ja Christopher ni har ju sett svetten, spottandet, skitiga fingrar, flottigt hår, lägenhet full med koas osv.
Citera
2026-05-05, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Har letat och försökt hitta det med utan framgång för att få tyst på tanten. VET att Linnea golade ner sin man redan då och man kan hitta en video på TikTok där delar av det ligger iallafall.

https://imgur.com/a/Kqc5QDg
https://imgur.com/a/vcgm3v5

jag orkar inte heller leta upp fuppen till microBOI. jag har haft den och läst den. jag vet vad som stod. och din print bevisar hur hon golar ner honom efter incidenten på tavastgatan. men till skillnad från microBOI så är inte detta mitt liv.

sen att leta här i tråden är ju värdelöst. microBOI spammar ju tråden dygnet runt.
Citera
2026-05-05, 21:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Men lägg ner nu för fan.
Jag har aldrig någonsin varit i en vårdnadstvist eller använt mina barn som vapen någonstans...
Vem förväxlar du med mig din jävla mupp.

Just nu?
Kolla hennes Lives. Hon fortsätter använda barnet mot pappan hela tiden.

Det är vårdnadshavaren som har beslutanderätten. Har du missat när Julia sitter och gottar sig om det?

Jag menar att Julia kan inte kräva någonting av hans släkt - det är faktiskt hennes sak, givet hennes beteende, att upprätthålla den kontakten.

Jag vet att Chrippa bryr sig om sitt barn, därför har Julia vårdnaden, för han var den föräldern som backade för att slippa LVU på barnet p g a Julias oförmåga att samarbeta.
Chrippa vill att barnet har sina två föräldrar -- Julia vill att Jockiboi ska tycka hon är duktig.
Undrar om Jockiboi tycker hon är duktig när hon släpper in ännu en man i barnets liv.

Är det därför han inte hör av sig till barnet?
Och såg till att han blev inlåst?
Father of the year.
Men det är uppenbart att vi har olika värderingar. Fint att du cementerar dina här.
Citera
2026-05-05, 21:17
Avslutad
Citat:
Nej hon tar väl inte betalt alls och hon utsätter sitt barn för risker när hon tar emot helt okända i lägenheten där barnet sover.

Hur vet du att hon gör det? Visa belägg.
Om du baserar det du säger på att hon sagt det själv, så blir det ju konstigt, då du konstant hävdar att Julia ljuger.
Citera
2026-05-05, 21:21
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
jag orkar inte heller leta upp fuppen till microBOI. jag har haft den och läst den. jag vet vad som stod. och din print bevisar hur hon golar ner honom efter incidenten på tavastgatan. men till skillnad från microBOI så är inte detta mitt liv.

sen att leta här i tråden är ju värdelöst. microBOI spammar ju tråden dygnet runt.
Nej, de printen visar att hon nämnde skattebrott i ett sammanhang med annat.
Skattebrott hade redan skattemyndigheten koll på eftersom har redan var dömd för sin oförmåga att deklarera ..

Det finns inget, inte ett spår, av att Linneas uttalande skulle vara grund för det beslut om förundersökning som togs 22 april 2024.
Däremot finns uppgiftslämnare som lämnade uppgift om pengatvätt till polisen i Norrköping.

Innan dess var inte pengatvätt föremål för undersökning. Vad källan sa är blankt/sekretess.

Inte ett spår i hela förundersökningen om det ni påstår.
Citera
2026-05-05, 21:25
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Är det därför han inte hör av sig till barnet?
Och såg till att han blev inlåst?
Father of the year.
Men det är uppenbart att vi har olika värderingar. Fint att du cementerar dina här.
Nej, om han inte hör av sig så handlar det nog mer om att han vet att Julia skulle trumpeta ut det på nätet och att Jockiboi skulle använda så mycket han kunde för att pressa Linnéa ...

Det mest sannolika är väl att han inte kan få telefontillstånd till sin dotter än .. det kan komma senare .. eftersom hennes mamma är dömd för brott dessutom i samma mål som han själv.
Citera
2026-05-05, 21:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hur vet du det? Har du sett telefonlistorna från fängelset? Nej just det! Sluta sprida Jockeboys lögner då

Jag berättar vad Julia säger i sin live på TikTok.
Varför blandar du in Jocke här?
Hur vet du att han har ringt?
Citera
2026-05-05, 21:38
Avslutad
Citat:
Det finns flera uppladdade lives när hon berättar om det.
Ja hon kanske ljuger - inte vet jag - men då får hon stå sitt kast.

Berättar hon i sina lives att hon "drar hem okända män till sin lägenhet när dottern är där"?
Hur vet du att hon inte haft barnvakt istället om hon dejtat någon?

Den som påstår nåt bär bevisbördan. Ett känt citat från en filosof jag hört.
Han skulle iofs lägga till "din jävla horunge".
Men så lågt tänker jag inte sjunka.
Citera
2026-05-05, 21:41
Avslutad
Citat:
Nej, om han inte hör av sig så handlar det nog mer om att han vet att Julia skulle trumpeta ut det på nätet och att Jockiboi skulle använda så mycket han kunde för att pressa Linnéa ...

Det mest sannolika är väl att han inte kan få telefontillstånd till sin dotter än .. det kan komma senare .. eftersom hennes mamma är dömd för brott dessutom i samma mål som han själv.

Du borde väl veta hur det funkar, du berättar ju alltid annars hur det går till, som fakta och belägg?
Varför skulle han INTE få tillstånd att ha kontakt med sitt barn? Låter ju helt absurt.
Om det skulle bero på att Julia är dömd för nåt han gjort, så kan de väl gå genom mormor?
Inte farmor o farfar, eller farbror, det har vi ju redan konstaterat att där är det kört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in