2026-05-05, 23:01
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
5,6 i betyg av FotMob, de uppskattar inte en anfallare som gör grovjobbet. Klar MOTM.

Stor underhållning att läsa tråden f.ö. Mååånga som gråter nu.

Declan Rice bäst på plan enligt mig, otrolig spelare.
2026-05-05, 23:02
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Varför står 10 arsenalspelare vid sidlinjen sista 10 minuterna? Skicka tillbaka dom till bänken

För att ge laget energi, och vill såklart bara in och fira. Händer i varenda match där det handlar om något stort som att ta sig till CL-final och det är såhär tight. Eller behöver knappt vara tight för att spelarna ska stå där och häcka. Sen blev det extra mycket i slutet pga allt tjafs, som f.ö. började pga en onödig knuff på Martinelli ut över sidlinjen av en Atl-spelare.
2026-05-05, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storfetdase
Domaren var eran motm, helt värdelösa skitlag. Trodde för en stund att jag tittade på Stoke-West Brom och inte Champions League semi-final

Arteta satte press på domarna direkt efter första matchen.
2026-05-05, 23:06
Medlem
Citat:
Domaren var eran motm, helt värdelösa skitlag. Trodde för en stund att jag tittade på Stoke-West Brom och inte Champions League semi-final

Finns inget vackrare än taktiskt säkra 1-0 vinster i fotbollen.
2026-05-05, 23:06
Medlem
Varför hakar de upp sig på den där situationen? En mikroskopisk touch, absolut okej att fria.
2026-05-05, 23:07
Avstängd
Rip Arsenal i finalen, kommer firas rejält
2026-05-05, 23:08
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Men lägg av, FFS

Dock så blåste domaren lite väl enkelt för frispark (åt båda lagen) ikväll. Annars så ser jag att vissa användare skriver att Gyökeres var MOTM.. men det håller absolut inte jag med om, tycker att detta var bland hans sämre insatser i Gunners-tröjan under de senaste 3-4 månederna.
2026-05-05, 23:09
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:
5,6 i betyg av FotMob, de uppskattar inte en anfallare som gör grovjobbet. Klar MOTM.

Känns väl som att de flesta ville att Arsenal skulle gå vidare här inne eller?

Hoppas Arsenal vinner finalen också nu, hejar alltid på underdogen i finaler!
Medlem
kubuns avatar
Citat:

5,5 på Flashscore och därmed sämst på plan medan Saka får 7,8 och därmed bäst - utan Gökens förarbete och inlägg till Trossard hade Saka inte fått returen att peta in. Hade Göken satt sitt friläge som istället gick över då hade han fått 8,0 eller liknande. De där betygen är bara skit....
Medlem
Blir en bra final oavsett

Spännande vilka det blir i finalen imorgon
2026-05-05, 23:10
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:

Inte ens folket i Atleticos redditsida gnäller särskilt mycket om domarens insats så mycket som du gjort hela matchen.
2026-05-05, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Inte ens folket i Atleticos redditsida gnäller särskilt mycket om domarens insats så mycket som du gjort hela matchen.

Vad gjorde ens domaren för misstag i dag ärligt? Idag går det inte att klaga på domaren för fem öre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in