2026-05-05, 14:08
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockfarmor
Haha, alltså ge dig, det vet inte du något om! Sluta outa dig själv som ett miffo.

Haha, du vet inte något om vad som är lätt eller svårt för mig. Sluta outa dig själv som ett miffo.

Det finns några nivåer av miffo:

Level 1 miffo:
Gå runt och tänka på vad andra vill, och hur andra känner sig, och tro sig veta bättre än den man tänker på - utan att nämna det för någon eller diskutera det med någon.

Level 2 miffo:
Diskutera och spekulera med andra vad nån tredje vill, och hur den tredje känner sig, och vara nyfiken och onormalt intresserad av att prata sig fram till det.

Level 3 miffo:
Gå ut i kommentarsfält och lägga fram teorier om varför en annan person, de inte känner, vill något och förklara att man vet att den personen vill olika saker och skylta med sina teorier om hur någon känner sig.

Level 4 miffo:
Diskutera i olika forum och försöka använda sina egna övertygelser om vad någon annan vill och hur någon annan känner sig, för att dra långtskridna slutsatser om andras privatliv baserat på dessa övertygelser.

Level 5 miffo:
Skapa trollkonton, som detta: https://ibb.co/F4h8DPXn, och använda sitt egna miffo-beteende för att på ett extremt klantigt sätt försöka "krypa under skinnet" på dem man har förutfattade övertygelser om.

Level 6 miffo:
Ja du,. .det finns alltid någon mer miffo än den andra. Reserverar Level 6 miffo för dessa ultramiffon som tar Level 5-miffo till en extrem nivå.

...
...

Level 10 miffo:
Skilleras.

Det är busenkelt att bara sluta bry sig om att försöka ta reda på vad andra vill och hur andra känner sig.
Acceptera att ni inte är andra människors personliga psykologer, som ska veta bättre än personern själva.
Ta aldrig steget in i miffo-stegen, ta aldrig första steget.
Låt andra vara. Låt andra själva visa vad de vill, ni behöver inte prata om det och diskutera det.
Det är inte intressant vad andra vill, när ni öppet visar upp ert maniska intresse för vad Therese vill och inte vill så är det enda ni lyckas med är att ni outar er själva som MIFFON

Nej, det leder till slutsatsen att ni aldrig vet vad Therese vill, så därför är det av noll intresse för er - och alla andra - att ni diskuterar det.
Men eftersom ni visar så öppet att ni är så intresserade av att diskutera det, så visar ni öppet att ni är miffon.
Det är den enda slutsatsen som ert onormala intresse onekligen leder till.
Diskutera hellre vad ni själva vill, det är fritt fram, som normala människor gör.

Hon vill alltså bli inblandad i drama, eller hur ska man tolka ditt inlägg?
Citera
2026-05-05, 14:16
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Hon vill alltså bli inblandad i drama, eller hur ska man tolka ditt inlägg?

Vad Therese vill vet hon bäst själv, och imorgon vill hon nog något annat än vad hon vill idag.
Rita en graf över vad hon vill, om du har det intresset.
Eller varför inte en 2-dimensionell matris? X-axeln kan få representera en tidslinje medan Y-axeln kan få vara angående vad.
Gå och sysselsätt dig med det du.

Det är "jätte"-meningsfullt arbete, jag "lovar".
Citera
2026-05-05, 14:30
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Att du skriver biblar förändrar inte det.

Men hörru, jag kanske vill skriva biblar? Har du inte beräknat fram det ännu?
Men om en timma så kanske jag inte vill skriva biblar längre, spännande va?

Du sitter och gissar dig fram vad Therese vill, och så inbillar du dig att någon bryr sig om dina gissningar vad Therese vill.

Det är en sysselsättning som är ungefär lika meningsfull som att gissa sig till vilken färg på kalsongerna Carl Bildt har. Är de gröna? Är de blåa? Kanske gissar du rätt! Men imorgon så har han en annan färg på kalsonerna.

Alltså jag förstår att såna som du, som har denna sorts meningslösa sysselsättning som enda hobby, aldrig någonsin kommer komma till självinsikten hur otroligt korkad och meningslös en sådan sysselsättning är. För om du hade kommit till insikt med det, så hade du omedelbart slutat.

Men alla vi andra, som inte är som du, är otroligt tacksamma för att miffon som du existerar, för då kan vi skratta åt dig.
Citera
2026-05-05, 15:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Du sitter och gissar dig fram vad Therese vill, och så inbillar du dig att någon bryr sig om dina gissningar vad Therese vill.

Nej, det gör jag inte. Jag är noll intresserad av vad Therese vill och inte vill.

Jag konstaterar att endera så skiter rask högaktningsfullt i vad hon vill eller också ljuger han om det i sina videor där han hänger ut henne som huvudperson.
Citera
2026-05-05, 15:38
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det gör jag inte. Jag är noll intresserad av vad Therese vill och inte vill.

Jag konstaterar att endera så skiter rask högaktningsfullt i vad hon vill eller också ljuger han om det i sina videor där han hänger ut henne som huvudperson.

Therese vill gosa med Benny

Källa: instagram

https://imgur.com/a/1vyvEeV
Citera
2026-05-05, 16:06
Medlem
Citat:
Men om en timma så kanske jag inte vill skriva biblar längre, spännande va?

Det är en sysselsättning som är ungefär lika meningsfull som att gissa sig till vilken färg på kalsongerna Carl Bildt har. Är de gröna? Är de blåa? Kanske gissar du rätt! Men imorgon så har han en annan färg på kalsonerna.

Alltså jag förstår att såna som du, som har denna sorts meningslösa sysselsättning som enda hobby, aldrig någonsin kommer komma till självinsikten hur otroligt korkad och meningslös en sådan sysselsättning är. För om du hade kommit till insikt med det, så hade du omedelbart slutat.

Men alla vi andra, som inte är som du, är otroligt tacksamma för att miffon som du existerar, för då kan vi skratta åt dig.

Vad är det för en bajsnödig liten besserwisser som kommit in i tråden?

Här skrattar vi åt Baronen, Sveriges största lolcow. Det är en sund och hälsosam sysselsättning som du bör prova.

Allt gott, ❤️
Citera
2026-05-05, 16:08
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Här skrattar vi åt Baronen, Sveriges största lolcow. Det är en sund och hälsosam sysselsättning som du bör prova.

Tro mig när jag säger att jag skrattar åt Baronen jag också.
Jag skrattar inte med er dock.
För jag skrattar åt såna som er mer än jag skrattar åt Baronen.
Ni är mer skrattretande än vad Barnonen är.
Citera
2026-05-05, 16:22
Medlem
Citat:
Tro mig när jag säger att jag skrattar åt Baronen jag också.
Jag skrattar inte med er dock.
För jag skrattar åt såna som er mer än jag skrattar åt Baronen.
Ni är mer skrattretande än vad Barnonen är.

Såja, ut med det bara! Projicera din frustration precis som Baronen, då kommer du snart bli lycklig.
Citera
2026-05-05, 16:46
Medlem
Citat:
jag inte är ett miffo som du.

Du är ett Level 7 miffo som inte kan se när du blir RASKAD
Citera
2026-05-05, 19:51
Medlem
UltraSlinkys avatar
Citat:

"Beräknat fram", det var ett intressant ordval.....

Citat:

Sysselsättningen att enkom bestarta ett konto för att bekriga dessa korkade meningslösa då, hur mkt liv har man då?
Citera
2026-05-05, 19:59
Medlem
Rockfarmors avatar
Trist att Rask inte har hunnit spela in nån reaktionsvideo på en komplett Skilleras-video än, gissar att det blir 1h video per 10 minuter av det han reagerar på för att man besnackar så otroligt mycket och upprepar sig.
Jag som ville ha lite underhållning ikväll!
Citera
2026-05-05, 21:58
Medlem
LGDs avatar
Skilleras släppte en video angående sms-konversationen mellan han och Rask, i vilken Baronjäveln falskt påstår att Axel medvetet har trakasserat Tessan.

https://www.youtube.com/watch?v=lcr69quBqE4

Åtta minuter och trettiosex sekunder in, så visar Axel upp konversationen där man klart och tydligt ser att meddelandena var menade för Rask och ingen annan.

Frågan är då - om nu Tessan inte vill bli inblandad i drama, varför låter hon då Rask använda henne i sina lögner?
Senast redigerad av LGD 2026-05-05 kl. 22:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in