2026-05-05, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Sluta lev kvar i incelpropaganda från 90talet. Det är exakt motsatsen det bevisar. Acceptera att svenska blonda brudar tycker negrer med underbett är pojkvännsmaterial medans brudarna från alla andra folkgrupper i sverige ser dom ej värda att vara med. Svenska brudar har ett fel i genstegen helt enkelt. Problemet kan ej lösas ifall vi inte accepterar det är ett problem.

Ok, jag ska låta dig runka ifred med dina BBC porrfilmer och fetischer.

Men låt det inte gå för långt bara. Sök hjälp om du känner att det börjar spåra ur och när du slutar fungera i arbetet och vardagslivet osv.
Citera
2026-05-05, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Det där stämmer inte riktigt, jag såg reklam häromveckan med en vit man och en svart kvinna.

Det stämmer visst om du inte har sovit under en sten. Med tanke på hur få promille förhållande svart man och vit tjej utgör så är de kraftigt överrepresenterade i reklam.
Citera
2026-05-05, 19:48
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Har vänner från Burundi, Sydafrika, Rwanda och Sierra Leone och alla säger samma sak...
- Somalier är Afrikas råttor! Gör inga affärer med dom och ha dom inte som grannar.
Är det rasism eller bara livserfarenheter?

Så sant. Sagt av somalisk taxichaffis i NYC, "vill man jobba åker man till USA, annars till Sverige eller Tyskland".

Hur i helvete har råttorna fått PUT!!!!????? Mogadishu-gaten på Arlanda fylld av folk som ska semestra i rövhålet de nyss "flytt" ifrån.
Citera
2026-05-05, 19:57
Medlem
-Nederbird-s avatar
Alla som gnäller över detta kan ju konsultera det generella mönstret att vita kvinnor är minst benägna att ha partner och barn med människor av annat etniskt ursprung. Vill man hålla den nordiska rasen ren är gubbarna med thaifru ett otroligt mycket större "problem".
Citera
2026-05-05, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Det stämmer visst om du inte har sovit under en sten. Med tanke på hur få promille förhållande svart man och vit tjej utgör så är de kraftigt överrepresenterade i reklam.

Hur et du att det är få? Förs det statistik?
Citera
2026-05-05, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Hur et du att det är få? Förs det statistik?

Om du inte ser det uppenbara är du antingen blind eller otroligt naiv. Googla skiten så kommer du få upp tusen trådar om just detta...
Citera
2026-05-05, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Hur stör det din särart att dessa två bor tillsammans?

Citat:
Ursprungligen postat av KonungHonung
Lösningen är att avskaffa den kvinnliga rösträtten och ge fadern fullt förmyndarskap över dottern tills hon är gift med en arisk hanne.

För att du smutsar ner ditt folks DNA-pool.

Den germanska kvinnan begår folkförräderi genom att slösa bort sin germanska livmoder på en afrikansk hanne. Vi kan inte låta henne mörda vårt folk, utan får helt enkelt omyndigförklara henne.

Kan det bero på alla Kalergi-reklamer där det ALLTID är en vit hona med en svart hanne.
Det finns fler kvinnor. Din särart kan du ha kvar och värt folk mördas inte om några får mörkare barn.
Citera
2026-05-05, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlosEstevez
Det kanske bara är jag, men om det hade hänt mig så hade jag inte gått ut med det i ”nyheterna”.
Jag tycker att man ska få knulla med vem man vill bara jag slipper försörja de👍

Vem fan bryr sig🤔
För att det handlar om samhällsomstörtande verksamhet. Att blanda ut folk till en jävla sörja där ingen och inget betyder nåt är vad som kommer som resultat. Du kommer självklart att tvingas att försörja dem - såsom du redan försörjer många som dem.

Dags för pesten att återvända så se till att mata råttor.

Edit. Han verkar jobba på Volvo så då kanske du slipper försörja honom.
Senast redigerad av HORSVERIGE 2026-05-05 kl. 20:36.
Citera
2026-05-05, 23:41
Medlem
mlon.eusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
För att det handlar om samhällsomstörtande verksamhet. Att blanda ut folk till en jävla sörja där ingen och inget betyder nåt är vad som kommer som resultat. Du kommer självklart att tvingas att försörja dem - såsom du redan försörjer många som dem.

Dags för pesten att återvända så se till att mata råttor.

Edit. Han verkar jobba på Volvo så då kanske du slipper försörja honom.
"Jobba" på Volvo?

Jag gissar att han är inkvoterad alibineger för att uppfylla de påtvingade mångfaldskraven.
Citera
2026-05-05, 23:49
Medlem
mlon.eusks avatar
För övrigt är extremt många traumatiserade av negrer och deras många och vidriga övergrepp, eftersom de är den värsta gruppen av invandrarna som står för mer än 95% av överfallsvåldtäkterna trots att de är i minoritet.

Så att några känslomässigt råkar reagera negativt eller uttrycka sig "rasistiskt" när de ser negerannonsen är helt naturligt, förståeligt och i grunden en sund försvarsmekanism.

Sedan finns det livsfarliga söndergodhetsknarkade idioter som vill ha ännu mer invandring även efter att deras egen dotter mördats av en neger:
(FB) Stig Wallin: Mannen som fick sin dotter mördad av en afrikan o blev aktiv antirasist
Citera
2026-05-06, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mlon.eusk
"Jobba" på Volvo?

Jag gissar att han är inkvoterad alibineger för att uppfylla de påtvingade mångfaldskraven.
Har ingen aning om vad han gör. Kollade bara lite snabbt på Linkedin.
Citera
2026-05-06, 09:21
Medlem
Anybodykillers avatar
Relationer mellan svarta och vita verkar vara det som provocerar folk mest. Om man ska gå på vad man ser verkar vita vara de som dejtar mest utanför sin "ras/grupp" så då är reaktionerna vanligare iom att det sker oftare som ett fenomen.

Nu har jag inte kunnat se kommentarerna men av erfarenhet så vet jag att både vita och svarta kan ha invändningar. Termer som husblatte, rasförädare, hjärntvättad eller att man "stjäl deras" män/kvinnor förekommer på båda sidorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in