2026-05-05, 16:57
  #169
Avstängd
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omelhor242
Ehh, ja, vi normala svenskar tycker precis som Israel att det inte finns någon plats för kriminella nazi-islamister.

Det finns ingen normal svensk som skulle tycka motsatsen. Motsatsen är ju pedofili, iranska regimen och barbariet i koranen.

Jimmie har inte tänkt färdigt och hamnar snett. Det första ledet är rätt, d.v.s. att det är en skitregim i Iran.

Det andra ledet att USA borde bomba Iran är fel. Kriget är ett katastrofalt misstag från start.

Trump startade kriget utan förankring i någonting. Inte i kongressen, inte i FN, inte i det amerikanska folket som ställdes inför faktum utan någon vettig motivering. Kriget skulle vara över på några dagar. Ha!

Det var Netanyahu och den sionistiska lobbyn som tjatade och lurade Trump att starta kriget. Nu kan USA bara förlora och konsekvenserna för resten av världen blir bara värre för var dag som går.
__________________
Senast redigerad av Comitium 2026-05-05 kl. 17:00.
Citera
2026-05-05, 16:59
  #170
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dalavita
Många revolutioner är blodiga men ska utkämpas av folket utan att Usrael passar på och bomba dom vilket tar kår på protesterna direkt och enar folket mot en yttre fiende vilket är vad som hänt nu. Bra jobbat världens två främsta terrorstater.

Iran är objektivt sett världens främsta terrorstat. Iran är staten som ägnar sig åt terrorism i Sverige.

Den iranska regimen begår folkmord på tiotusentals oskyldiga civila iranier och du kommer med det där verklighetsbefriade babblet.
Citera
2026-05-05, 17:00
  #171
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omelhor242
Det är direkt felaktigt.

Iran har agerat militärt i Sverige, USA, Israel, UAE, Bahrain, KSA, Jemen, Libanon, Syrien, Irak osv.

Det är kul att se att du inte har någon som helst kunskap, allt du har är lögnaktiga slogans.
Idiot. Iran har inte agerat mot något av dessa länder öht, endast efter att själva blivit attackerade. Du kan inte ett djävla skit. Får du pengar från någon att skriva dessa satans idiotiska inlägg eller vad är det frågan om?

Dessa förbannade plattskallar.
Citera
2026-05-05, 17:01
  #172
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Jimmie har inte tänkt färdigt och hamnar snett. Det första ledet är rätt, d.v.s. att det är en skitregim i Iran.

Det andra ledet att USA borde bomba Iran är fel. Kriget är ett katastrofalt misstag från start.

Trump startade kriget utan förankring i någonting. Inte i kongresse, inte i FN, inte i det amerikanska folket som ställdes inför faktum utan någon vettig motivering. Kriget skulle vara över på några dagar. Ha!

Det var Netanyahu och den sionistiska lobbyn som tjatade och lurade Trump att starta kriget. Nu kan USA bara förlora och konsekvenserna för resten av världen blir bara värre för var dag som går.

Världen borde lära sig att stå upp mot den iranska regimen.

Jag är trött på att leva i en värld där den iranska regimen tillåts kidnappa svenska medborgare och planera terrordåd i Sverige.

Den som inte kan stå upp för sig själv mot denna ondska förtjänar all ekonomisk smärta i världen.
Citera
2026-05-05, 17:03
  #173
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Idiot. Iran har inte agerat mot något av dessa länder öht, endast efter att själva blivit attackerade. Du kan inte ett djävla skit. Får du pengar från någon att skriva dessa satans idiotiska inlägg eller vad är det frågan om?

Dessa förbannade plattskallar.

Du är ju uppenbarligen helt okunnig.

Det är Iran som startar krig efter krig, det började 1979 och det har bara fortsatt och blivit värre och värre för varje år efter det.

Du är en landsförrädare som försvarar den blodtörstiga iranska regimen som attackerat ditt land.

Om du ens är svensk dvs.
Citera
2026-05-05, 17:04
  #174
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omelhor242
Iran är objektivt sett världens främsta terrorstat. Iran är staten som ägnar sig åt terrorism i Sverige.

Den iranska regimen begår folkmord på tiotusentals oskyldiga civila iranier och du kommer med det där verklighetsbefriade babblet.

Ayatollorna är terroristiska skithål men Iran är som det är på grund av kuppen ledd av CIA/MI6.

Om inte terroristanglosen hade lagt sig i Iran skulle det vara ett av världens bästa länder, men idag är det ett förstört land. Israel fortsätter i samma bana. Den terrorismen som dessa stater har orsakat världen runt kan inte räknas i människoliv för du kommer över miljoner enkelt.
Citera
2026-05-05, 17:04
  #175
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batagare
Å andra sidan, vill vi att ett land som stöder terrorism skaffar sig kärnvapen ?
Varken USA, Brittiska Imperiet, Kommunist-Kina, Putin-Ryssland eller Staten Israel bör ha kärnvapen. Är vi med på det?
Citera
2026-05-05, 17:06
  #176
Medlem
Åkesson är en köpt sionist som nu säljer ut Sverige till globalisterna. Sverigevännen har blivit judevännen
Citera
2026-05-05, 17:08
  #177
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dalavita
Ayatollorna är terroristiska skithål men Iran är som det är på grund av kuppen ledd av CIA/MI6.

Om inte terroristanglosen hade lagt sig i Iran skulle det vara ett av världens bästa länder, men idag är det ett förstört land. Israel fortsätter i samma bana. Den terrorismen som dessa stater har orsakat världen runt kan inte räknas i människoliv för du kommer över miljoner enkelt.

Haha, nej.

Iran är som det är för att det har styrts av blodtörstiga islamister sen 1979. Det har ingenting med USA att göra.

Om USA hade styrt Iran så hade det varit ett fungerande land och vi Europa hade mått betydligt bättre av det.
Citera
2026-05-05, 17:08
  #178
Avstängd
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omelhor242
Världen borde lära sig att stå upp mot den iranska regimen.

Jag är trött på att leva i en värld där den iranska regimen tillåts kidnappa svenska medborgare och planera terrordåd i Sverige.

Den som inte kan stå upp för sig själv mot denna ondska förtjänar all ekonomisk smärta i världen.

Ja USA "står upp mot den iranska regimen" - genom att bomba. Tycker du att det verkat gå bra? Nej, det hela var ett katastrofalt misstag. Inget blir bättre, bara sämre.
Citera
2026-05-05, 17:12
  #179
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Ja USA "står upp mot den iranska regimen" - genom att bomba. Tycker du att det verkat gå bra? Nej, det hela var ett katastrofalt misstag. Inget blir bättre, bara sämre.

Kortsiktigt sett så är det inte bra, men långsiktigt sett så är det den enda lösningen och det är katastrofalt att fortsätta med samma misslyckade strategi som tillåtit den iranska regimen att fortsätta existera sen 1979.

Det är som med Hitler och Nazityskland, det måste bli sämre innan det blir bättre.

Problemet är att världens politiker har ett kortsiktigt synsätt för att de måste stå inför val var fjärde år så de vågar inte fatta långsiktiga beslut.
Citera
2026-05-05, 17:14
  #180
Medlem
dude2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Jimmie har inte tänkt färdigt och hamnar snett. Det första ledet är rätt, d.v.s. att det är en skitregim i Iran.

Det andra ledet att USA borde bomba Iran är fel. Kriget är ett katastrofalt misstag från start.

Trump startade kriget utan förankring i någonting. Inte i kongressen, inte i FN, inte i det amerikanska folket som ställdes inför faktum utan någon vettig motivering. Kriget skulle vara över på några dagar. Ha!

Det var Netanyahu och den sionistiska lobbyn som tjatade och lurade Trump att starta kriget. Nu kan USA bara förlora och konsekvenserna för resten av världen blir bara värre för var dag som går.

Jo, fast det måste ju uppenbarligen göras.. europeiska ledarna kan inte få någonting gjort.

Ge dig.. det enda krig administrationen kan förlora är det politiska på hemmaplan.

Europa får ta konsekvenserna för att vi alltid är sena på bollen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in