Citat:
Ursprungligen postat av
Tuor
Varför vore det grymt? Varför vill du ha dessa skräpmänniskor i Sverige?
Är du samma typ av skräpmänniska som våldtar tjejer med funktionsnedsättning kanske?
Läste du inte ovan?
Jag tänkte mer juridiskt och formellt.
Han har gått i svensk skola och uppväxt med våra värderingar och vår kultur.
Men när pappan visar sig ha flera fruar kan jag undra om vår skola har haft större påverkan än vad hans familj haft.