2026-05-05, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
https://www.instagram.com/p/DX3nRkunLnU/

Vänstertjejen Tytti Hynninen som fick däng av en nazistkille.

Såhär blir vanligt folk misshandlade dagligen av kriminella och DÅ håller vänstern käft, minsann.
Men när det är en av deras egna, DÅ gapar dom, minsann.

Hyckleri utan dess like.

Jaså? Jag tycker jag hör en hel del om det. Ingen direkt brist på rapportering när det gäller våldsdåd.

Förstår inte riktigt vad det är du gnäller över?
Citera
2026-05-05, 14:25
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Då får du väl förtydliga?
https://www.aftonbladet.se/av/mathias-wag
Citera
2026-05-05, 14:26
Medlem
Citat:
Jaså? Jag tycker jag hör en hel del om det. Ingen direkt brist på rapportering när det gäller våldsdåd.

Förstår inte riktigt vad det är du gnäller över?

Varför demonstrerar vänstern aldrig mot att det daltas med kriminella?
Citera
2026-05-05, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
https://www.aftonbladet.se/av/mathias-wag

Ok och din poäng är att det är orättvist att aftonbladet inte anställt nån efterbliven nasse?
Citera
2026-05-05, 14:44
Medlem
Citat:
Varför demonstrerar vänstern aldrig mot att det daltas med kriminella?

Varför demonstrerar inte du mot det? Vad tänker du syftet och målet skulle vara? Vi har redan konstaterar att alla inte delar din åsikt om att hårdare straff = minskad brottslighet så vad tänker du folk skulle demonstrera mot då?
Citera
2026-05-05, 14:46
Medlem
dude2ks avatar
Och varför kallar folk dessa fridfulla människor för nazister? Vad går ni på? De heilar inte, inga bombar jackor och Doc Martens osv. De lär knappast ha något emot judar heller för den delen.
Intressant att höra bara..
Citera
2026-05-05, 14:51
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ok och din poäng är att det är orättvist att aftonbladet inte anställt nån efterbliven nasse?
Du verkar särdeles eljest. De anställer en afa:it. Apropå relativisering av vänstervåld.
Citera
2026-05-05, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Du verkar särdeles eljest. De anställer en afa:it. Apropå relativisering av vänstervåld.

Nordfront borde kontra med att anställa han, flöjten som du nämnde.
Citera
2026-05-05, 15:16
Medlem
Citat:
Varför demonstrerar inte du mot det? Vad tänker du syftet och målet skulle vara? Vi har redan konstaterar att alla inte delar din åsikt om att hårdare straff = minskad brottslighet så vad tänker du folk skulle demonstrera mot då?

Men är det inte uppenbart att mjuka och mesiga straff inte minskar brottsligheten?
Titta på all brottslighet i Sverige.
Dom kriminella hånskrattar åt Sveriges straff.

Och sen om nån tar Norge som exempel så kan jag med lätthet säga att det i Oslo sker en ohygglig massa crime och skurkarna där har NOLL fruktan för det norska rättsystemet.

Det finns kriminella och kriminella.
Alla är inte ofarliga småkriminella. Det finns verkligen genomonda typer som inte bryr sig om andras hälsa och liv.

MEN...................eftersom ni ska envisas med daltande så ska väl inte nazisten som sopade på tjejen få så värst hårt straff, enligt er, va?
Citera
2026-05-05, 15:28
Medlem
Svara då , era fega, ynkliga, patetiska vänsterhoror.

Vilket straff ska nazisten få, enligt er, om han åker fast ?

Finska polisen har ännu inte identifierat honom.

Ska han sitta i åratal, eller räcker nån månad eller till och med villkorligt, som ni brukar tycka i såna här situationer ?

Skriv vad ni tänker, era äckliga fegisar !!!!!!!!!!!!!
Citera
2026-05-05, 15:30
Medlem
Citat:
Men är det inte uppenbart att mjuka och mesiga straff inte minskar brottsligheten?
Titta på all brottslighet i Sverige.
Dom kriminella hånskrattar åt Sveriges straff.

Och sen om nån tar Norge som exempel så kan jag med lätthet säga att det i Oslo sker en ohygglig massa crime och skurkarna där har NOLL fruktan för det norska rättsystemet.

Det finns kriminella och kriminella.
Alla är inte ofarliga småkriminella. Det finns verkligen genomonda typer som inte bryr sig om andras hälsa och liv.

MEN...................eftersom ni ska envisas med daltande så ska väl inte nazisten som sopade på tjejen få så värst hårt straff, enligt er, va?

Jag orkar inte googla fram en massa skit till dig så jag ger dig ett AI-svar och sen kan du söka kunskap på egen hand:

"Based on 2026 data, the United States has a significantly higher overall violent crime rate than Sweden, with a homicide rate roughly five times greater and significantly more violent crime overall. While Sweden often reports a high volume of total reported offenses—sometimes exceeding US figures in general metrics—this is largely due to different legal definitions of crimes like rape and higher reporting rates, not higher overall violence."

Sverige och Norge har betydligt lägre brottslighet än tex USA. Som andra påpekat så finns det mängder av forskning som visar att hårdare straff inte leder till minskad kriminalitet och som jag var inne på tidigare så säger det sig självt att en 14-åring som sätts i amerikanskt fängelse i tio år där han blir våldtagen, misshandlad och uppfostrad av jordens avskum, inte kommer vara nån vettig människa när han kommer ut.

Angående nassen så vet jag inget om honom men spontant kan jag tycka han ska ha terapi, feta böter och samhällstjänst. Det är ju nåt riktigt skevt i pallet om man väljer att bli en ideologiskt undergiven nazist och det skulle han behöva komma till rätta med.
Citera
2026-05-05, 15:37
Medlem
dude2ks avatar
Citat:
Svara då , era fega, ynkliga, patetiska vänsterhoror.

Vilket straff ska nazisten få, enligt er, om han åker fast ?

Finska polisen har ännu inte identifierat honom.

Ska han sitta i åratal, eller räcker nån månad eller till och med villkorligt, som ni brukar tycka i såna här situationer ?

Skriv vad ni tänker, era äckliga fegisar !!!!!!!!!!!!!

Vadå straff? Han ska väl hyllas om något. En utmärkelse vore på sin plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in