2026-05-04, 15:38
Medlem
obe*s avatar
Mango static.
Nån worker dry mest troligt skulle jag tro.
Ska prova ett sample och se.
Citera
2026-05-04, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hantverkshasch
I dagens profitdrivna cannabismarknad tvivlar jag på att det säljs äkta haze i haschform på gatan. Nog för att det kan vara bra röka men något säger mig att organisationer som kränger kilovis på svarta marknaden inte har tålamodet att blomma ut växterna i 13-20 veckor, utan mest troligt odlar några pålitliga åttaveckorsplantor som dom stämplar med olika namn med klassisk igenkännighetsfaktor.

No shit sherlock
Citera
2026-05-04, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
No shit sherlock
Jag kan få tag på äkta Haze static piatella för 60kr g
Citera
2026-05-04, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Drysift gelato någon provat?

Köpte en 10a av denna av en vän som börjat beckna och skulle ge han en chans, såg direkt att det är hit eller miss, det är 100 % något THC-A hasch eller liknande från online. Man känner på lukten,smaken och konsistensen, den bubblar svinmkt men aa det är ej äkta hasch. Slutade med att jag ska lämna tillbaka 10an och nu idag så köpte jag en 10a av en kran som alltid har dunder drysift men så fick ajg SAMMA JÄVKLA SKIT och har just nu en diskussion med kranen och snear sönder. man känner något skumt och lite på den men aboslut inte starkt och inte äkta hasch. KÖP INTE, BOJKOTTA SKITEN OCH BE DOM DRA ÅT HJELVETE.
Citera
2026-05-04, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swolenballs
Köpte en 10a av denna av en vän som börjat beckna och skulle ge han en chans, såg direkt att det är hit eller miss, det är 100 % något THC-A hasch eller liknande från online. Man känner på lukten,smaken och konsistensen, den bubblar svinmkt men aa det är ej äkta hasch. Slutade med att jag ska lämna tillbaka 10an och nu idag så köpte jag en 10a av en kran som alltid har dunder drysift men så fick ajg SAMMA JÄVKLA SKIT och har just nu en diskussion med kranen och snear sönder. man känner något skumt och lite på den men aboslut inte starkt och inte äkta hasch. KÖP INTE, BOJKOTTA SKITEN OCH BE DOM DRA ÅT HJELVETE.

FÖR ATT FÖRTYDLIGA SÅ GÄLLE DETTA "BUBBLE GELATO". Den är gulgrön i färgen, ser ut som typ sånt piatella fast mkt sämre och obv inte sånt hasch för det hade gått för 50k plattan. bubblar som fan men stelnar direkt du försöker mecka och smakar/luktar inte hasch utan fake terpenes, det känner man genom att det luktar typ syntetiskt godis ist för cannabis.
Citera
2026-05-04, 22:12
Medlem
Citat:

fan va besviken jag är asså orkar inte med denna marknaden nuförtiden, kan dessa kranar sluta vara så jävla efterblivna och sluta ta in TRASH.
Citera
2026-05-05, 09:19
Medlem
LionFromZions avatar
Någon som testat plattorna DOPE (rödgul text) med en röd bil på, eller cornetto (skrivstil) helt inslagen i rödskimrande holografiskt omslag?
Ska vara dry-kvalité.
Citera
2026-05-05, 10:13
Medlem
Citat:
Min polare sa nyss som köpte in den att den va mindre bankat än andra sorter 😂 "bara lite spicad"
Citera
2026-05-05, 11:17
Medlem
Citat:
fan va besviken jag är asså orkar inte med denna marknaden nuförtiden, kan dessa kranar sluta vara så jävla efterblivna och sluta ta in TRASH.

Kolla här, reddit, vänner innan du köper så slipper man chansa. Sen har jag märkt att det är stor skillnad på olika städer, jämför man tex Malmö med Helsingborg så är det som natt och dag... aldrig sett så mycket utblandat som i Hbg (påminner om Norge där all skit hamnar).
Citera
2026-05-05, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gelato33
Kolla här, reddit, vänner innan du köper så slipper man chansa. Sen har jag märkt att det är stor skillnad på olika städer, jämför man tex Malmö med Helsingborg så är det som natt och dag... aldrig sett så mycket utblandat som i Hbg (påminner om Norge där all skit hamnar).

aa detta är GBG
Citera
2026-05-05, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Min polare sa nyss som köpte in den att den va mindre bankat än andra sorter 😂 "bara lite spicad"

aa död eller torsk åt dessa kranar
Citera
2026-05-05, 12:43
Medlem
Citat:
aa detta är GBG
Finns även i Ängelholm och Hbg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto